Géén boekingskosten

Appartement Metropole

GriekenlandKretaGeorgioupolis

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Metropole voor je op een rij gezet:

5.3MatigScore uit 6 reviews

5.3MatigScore uit 6 reviews
  • 7.4Ruimte
  • 5.2Inrichting

Appartement info

6 Reviews over Metropole

• 3S en G van Mook25-08-2011

Chaotish, onbetrouwbaar, inefficiënt

We kregen de sleutel van ons 3k ap. vlot bij receptie. Deze paste echter niet in het slot omdat het de verkeerde nummer had (schoonmaakster leide ons naar de kamer) Na 3 keer op en neer lopen kregen we de goede sleutel. Echter na onze spullen uitgepakt te hebben kwam er een (oostblok) familie naar ons toe en claimden dat de kamer van HUN was. Dit liep helemaal uit de hand omdat de moeder weigerde onze kamer te verlaten. Bij de receptie hebben we gemeld dat we de politie hiervoor wilde inschakelen maar die loste het gelukkig voor ons op. We kregen een nieuwe kamer (2 kamer complex) en het geld van de airco en kluis terug ter vergoeding. De familie zijn we nog een paar keer tegen gekomen en hebben we maar negeerd. De kamer zelf was erg ruim! alleen de kookplaten waren WAARDELOOS en de badkamer de vieste die we ooit hebben gekregen. De kamer werd maar 1 keer schoongemaakt Douchekopsteun miste Receptie neemt geen verantwoordelijkheid! Appartement bestaat uit 5 gebouwen!CHAOTISH

• 2fam Kok18-10-2010

Nooit meer

Metropole in Georgiopolis. TO zegt 'geheel gerenoveer'. Wij zeggen een likje verf en dat is het. Badkamer tegels en voegen donker van de schimmels. Koelkastdeur die niet sluit. Koken op een kookplaatje van 12cm doorsnee. Pannen zo groot als voor een weeshuis. Verroeste koffiezetter. Balkon met 0 privacy. Veel Russen hebben dit hotel 'ontdekt' en zijn veelal stevige rokers. Het begint met op de balkons praten, dan drinken, veel drinken. Dan gaat het praten over in zingen en omstreeks 02:00 uur op schreeuwen en krijsen. Een voordeel de avond daarna is het rustig(-er) maar de 3e avond begint alles van voren af aan. Geen toezicht door personeel, ook niet na herhaaldelijk klagen. Te weinig schone handdoeken.

• 7Mark29-09-2010

Mooi complex schitterende ligging

Het complex is vrij groot en bestaat uit meerdere gebouwen. Wij zaten in het achterste gebouw, vlak bij de zee. Op de derde verdieping met Balkon met uitzicht op de zee. Een hele mooie plek. In hetzelfde gebouw zijn echter ook appartementen die een slechte ligging hebben waardoor het lijkt alsof je in een kelderkamer zit. De kamers waren netjes verzorgd. Geen smerige plekken o.i.d. Het strand en de boulevard liggen op nog geen 50 meter afstand.

• 9Sam Kooy03-04-2010

Aanrader.

2-kamer app. over 2 etages. 3 balkons, kitchenette. Alles werkte prima. Kamers zagen er als nieuw uit. Dagelijks een fooitje en dan ook dagelijks schoon linnen. Vrij uitzicht over de zee. Kilometers heel mooi zandstrand op 30 meter. Restaurant op 15 meter. Diner voor zesenhalf euro per persoon ! En heel goed. Werd zeer schoon in restaurant gewerkt; handschoenen aan en overkapping van het eten. Mooi gebied om te fietsen uiteraard met moutainbikes. Ligt centraal t.o.v. de zeer fraaie stad Rethimnon en de oude hoofdstad Chania. Goede busverbindingen (in begin seizoen eerst navragen). Wat ons betreft een absolute aanrader echter mede afhankelijk van het appartement.

• 4J. Willemse31-08-2007

Het krijgen van de sleutel van het appartement duurde 1 1/2 i.p.v. de beloofde 5 minuten. Appartement was 1e nacht niet beschikbaar. Een slechte hotelkamer voor de eerste nacht gekregen, weliswaar met een extra diner en ontbijt. Appartement verloederd, vies, zeer slechte bedden, geen pannen. En het lag heel erg achteraf in een afgelegen gebouw. Er waren in eerste instantie geen lakens, handdoeken etc. beschikbaar. Na veel vragen wel ontvangen. Het geheel maakte een zeer chaotische indruk. De receptie kon de drukte niet aan. Ik hoorde dat er veel klachten bij de receptie binnen kwamen. Al met al geen aanrader, dit appartementencomplex. De plaats zelf is mooi gelegen.

• 7andre03-02-2007

voor mij zeer vriendelijk en behulpzaam,ben dialysepatient en slecht ter been.ze zijn echter ongelooflijk rommelig,zijn vaak overboekt.hebben prachtige kamers maar ook isoleercellen.

Appartement Metropole info