Hotel Kavros Beach

9 reviews over Hotel Kavros Beach in het Nederlands

Vies vuil slecht hotel.

verheggen patricia
1-6-2014

Bij touroperator dit hotel geboekt. Rotslecht eten,muggen op kamer,badkamer schandalig,vies eten onder terras waar het zeer warm was.Een wonder dat we niet ziek geworden zijn.Echt een hel om te verblijven.Van touroperator geen enkele compensatie gekregen.Ga er nooit heen!!

Ga er NOOIT heen!!

Vanfleteren Annick
22-9-2013

In de omgeving is werkelijk niks, buiten 2 supermarktjes met alles voorverpakt (niks vers), en wel 1 restaurant waar alles zéér goed was en de mensen vriendelijk.

We hadden voor all-in gekozen enne...we kregen 's morgens, 's middags en 's avonds steevast elke dag hetzelfde buffet, brood stokhard, koffie slootwater en drank zonder pit. Onze kamer keek uit over de daken van bouwvallige "huizen" en alles is er dor.

De kamer was wel ruim met kitchinette en frigo maar geen bestek, geen pannen, geen ... Dus zelf iets kleins maken was onmogelijk!!!

Het sanitair was ronduit vies en onderhoud ondermaats. Ikzelf wou er niet op blote voeten lopen!

Alles stonk naar urine (a/h zwembad, de straten,...).

De prijs was niet zo hoog maar nog té hoog voor wat men kreeg. Er viel daar niks te beleven. Ook het strand viel tegen, niet proper en het waaide er veel te hard!

Slecht Hotel met allemaal Polen vies koud eten, slappe koffie,frisdrank zonder prik .Eetzaal waar geen airco wordt aangedaan bij 50 graden. Geen sfeer onvriendelijk personeel. Wij zijn niet veeleisend en eidenlijk lusten we bijna alles maar dit is het slechste hotel waar ik ooit ben geweest vooral voor deze prijs .Geboekt bij Sunweb ze hebben dit slechte hotel nu dus ook uit hun gids verwijderd. ZEKER VEEL KLACHTEN GEKREGEN .

We hebben een aantal aanbieders voor Kavros Beach voor je op een rij gezet:

Wij zijn met 5 personen in Kavros beach geweest.Het hotel is zeer slecht ,allemaal valse beloftes zoals ge haardroger,fitnesruimte, sauna. De airco in de eetzaal doen ze met 50 graden en meer dan honderd man niet aan. Hetzelfde gebeurde ook in de lobby .De bar heeft niet genoeg glazen dus je moet wachten op je coctail die overigens alleen maar door een barman gemaakt kan worden . drank waarvoor je moet betalen zoals bijv. Bailey wordt niet aangevuld. Niemand die je helpt met je koffer naar de kamer brengen , koffie was slootwater ,frisdrank zonder prik.enz enz. Lieve mensen ga hier niet heen het is helemaal geen gezellig hotel zonde van je geld en vakantie .Wij gaan nooit meer hierheen. Oja zwemmen in de zee is heel vaak niet mogelijk omdat het er hardt waait en er is een heel gevaarlijke onderstroming. 3 sterren ?????

geen variatie in het eten

kinder- en andere animatie een lachtertje

airco tegen betaling én enkel indien iemand in kamer aanwezig wegens vernuftig sleutel aan electriciteitscontact gadgetje

all in stopt als avonddisco start; griekse hotelmanagers zijn bij de pinken ;-)

Arrogant mannelijk personeel achter de bar

Regterschot
    13-8-2007

Arrogant mannelijk personeel achter de bar. De drankjes zijn lauw. Het eten kan er mee door, maar niet je van het. Schoonmaak van de kamers is zeer miniem. Onze kamer zat een eindje af (ander gebouw) van het hotel. Dus constant heen en weer lopen. De matrassen zijn van een zeer bedenkelijke kwaliteit. Alleen de prijs is positief !!

Wij zijn augustus 2007 geweest

fam. Linde
    7-8-2007

Wij zijn augustus 2007 geweest. Het hotel zou 3 sterren hebben, echter maak ik dat er niet uit op. De kamers zijn kil en ronduit onhygienisch. Er is geen onderscheid te maken nadat de kamer is gepoetst. Per 3 dagen krijg je schone lakens/ handdoeken. De airco, kluis en Tv moeten bijbetaald worden. Er zijn weinig vrije bedden bij het zwembad, wel kan tegen betaling bedden op het strand gehuurd worden. Het voornaamste publiek bestaat uit Polen, waar het personeel het best op ingespeeld is. Het eten is wel relatief goed, maar beperkt in keuze. Slecht en triest animatieprogramma. Personeel belooft van alles, er gebeurt echter niets. Al met al geen aanrader.

In augustus 2007 zijn we voor een week naar Kavros Beach geweest. Het viel me ongelooflijk tegen. We boekten een All-in maar toch werd ongevraagd om bepaalde dingen bij te betalen (airco - TV). De airco lekte dan nog wat voor een klein zwembadje zorgde in onze kamer.

De kamers waren klein en werden niet goed onderhouden. De bedden waren ook te klein voor een persoon van 1m90.

Het eten viel relatief goed mee. Alleen was de variatie niet zo groot. Wat me nog het meest stoorde was het feit dat ze het drinken niet koud kregen. Lauw tot warm water bij het eten is echt niet smakelijk.

De mensen die er werkten (van Poolse en Albaneese origine) waren meestal vriendelijk ookal spraken ze heel slecht Engels.

Ik raad de mensen dan ook af om daar naar het hotel te gaan.

In juli 2007 zijn we 11 dagen in hotel Kavros Beach geweest. Het viel ons behoorlijk tegen, wij zouden dit hotel niemand aanraden! De kamers zijn klein, sober en niet schoon. Ook klopt de beschrijving op het internet over het hotel niet (sauna en föhn ontbreken)

Boek in ieder geval geen all-inclusive, het eten is niet goed. Het ontbijt is oké, maar de lunch en het diner stellen niets voor. Koud en niet lekker! Er wordt van alles door elkaar gegooid en de pasta van het diner eet je de volgende dag weer bij de lunch. Aan de overkant van het hotel vind je een aantal restaurantjes en een supermarkt, dat is handig. Wij hebben ons wel vermaakt, maar gaan absoluut niet terug naar dit hotel. En dat geldt voor bijna alle Nederlanders die we daar gesproken hebben...

We hebben een aantal aanbieders voor Kavros Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kavros Beach in Georgioupolis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kavros Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kavros Beach scoort een 6.11 uit 10 op basis van 28 reviews.