Hotel Hydramis Palace Beach Resort

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°12°
Hotel Hydramis Palace Beach Resort
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Hydramis Palace Beach Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Hotel heeft een schitterende locatie aan het strand. Maar is verder wel wat afgelegen. 10 min lopen naar Kavros dit is niet echt een bijzonder stadje. In Kavros wel een leuk treintje waar je leuke betaalbare trips mee kan maken. Naar het meer is echt een aanrader. Georgiopolus is wel leuk en is 5 km verder. Leuk om over het strand naar toe te lopen. Met de bus of taxi is ook goed te doen. Verder waren wij erg tevreden over het hotel. Uitstekende maaltijden. Iedere dag schone handdoeken. Mooi zwembad en aan het strand.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco

50 reviews over Hotel Hydramis Palace Beach Resort in het Nederlands

Een mooi hotel schitterend gelegen aan het strand

Marja Ronald,
11-6-2018

Het is hier fantastisch,

Elly kalf
5-9-2016

De service en het eten zijn uitstekend!

nooit meer inkl. aanbieders

j w.
6-11-2015

Ik schrijver dezes reis al meer als 30 jaar meermaals per jaar vakantie en jarenlang 3 dgn per week in hotels en eten in restaurants.

Een dusdanig minimum als Hydramas Palace nimmer gezien.

\eten 1 ster min \schoonmaak in de week-ends niet dus onbegrijpelijk waar de goede recenties vandaan komen. \Alleen der baas loopt met een smile de hele dag rond.

Geweldig

erik
26-9-2015

Samen met partner 1 weekin dit hotel verbleven. We hebben een geweldige week gehad. Zowel ontbijt, lunch als diner in buffetvorm. Elke dag zat er wel weer iets anders tussen en alles even lekker. Kamer schoon en een super douche. Het hele hotel is overigens erg schoon. Personeel zeer vriendelijk en doet er alles aan om het na je zin te maken. Echt een aanrader. Niet echt een aanrader voor gezinnen. Animatieteam frans !!! talig. Met "allo allo" achtig engels

mooi resort

Rien Lips
3-6-2015

Mooi, goed onderhouden hotel met vriendelijk personeel. Het buffet was prima zowel 's morgens, 's middags en 's avonds. Ook het door ons besteld lunch pakket was uit de kunst.

De omgeving was mooi. Het hotel ligt wat afgelegen maar het dichtstbijzijnde dorpje is lopend goed te doen. Ook ' s avonds en overdag is een heel actief animatie team aanwezig. Kortom een aanrader en wellicht voor herhaling vatbaar.

goed complex

j.nicolai
3-10-2014

Hydramis palace is een goed en mooi complex. Het is mooi onderhouden en super schoon. Het is ons wat het eten betreft en de vriendelijkheid van het personeel toch wat tegengevallen. Er is `s avonds weinig te doen. Het is vooral gericht op de Duitse, Franse en Russische cliënten.

We hebben een goede vakantieweek gehad maar we gaan hier niet meer naar toe.

Goed hotel

W & I
26-9-2014

Dit hotel is mooi gelegen aan zee met een heerlijk zwembad. Ligging is erg afgelegen. Het 1e kleine dorpje ligt op 20 min. loopafstand. Georgeoupolis ligt op 5 kwartier lopen van het hotel en stelt ook niet zoveel voor. Bushalte ligt op 100 meter en rijdt ieder uur naar Rethymon en Chania, beiden de moeite waard. Het personeel is zeer vriendelijk. Kamers volledig en schoon. Zeezicht bijboeken is een aanrader. De kamers met privé zwembad niet de moeite waard, liggen zeer afgelegen zonder uitzicht. Bij de lobbybar moet je alle drank betalen, je hebt alleen de poolbar. Animatie in de avond zeer gezellig! Er komen vnl. Duiters en mensen uit het oostblok, weinig Nederlanders. Het restaurant is zeer knus, geen vreetschuur. Wij vonden het eten vaak niet gaar of slecht bijgevuld, dit hebben wij veel beter gehad. De ligging aan het strand is prima. belangrijk: bij bewolkt weer kunnen de wolken niet over de hoge berg drijven die pal achter het hotel ligt. Dan zit je dus in de schaduw!!

Mooie ligging maar wel erg rustig.

Marja
16-7-2014

All inclusive beperkt zich tot de Poolbar terwijl er bij de tv schermen (wij wilden Nederland zien voetballen) boven in de bar betaald moet worden voor consumpties, hoezo all-inclusive! Eten goed van alles wat alleen maar 1 avond echt grieks ( barbeque). Ligt een beetje afgelegen dus een paar dagen een auto huren is aan te bevelen. Via reisleiding auto huren is erg duur. In Kavros en Georgiopoulis bij lokale aanbieders goedkoper.

Een Proper en vriendelijk Hotel

Gertie Moederscheim
15-7-2014

Een aanrader vriendelijk Personeel erg proper. goed eten En een prachtig uitzicht op de Zee.vanuit het zwembad kun je zo de Zee in .Als je rust wild hebben.dan krijg je dat.We hebben genoten

Prachtig Resort

E.Brunekreef
27-5-2014

Hydramis Palace is een aanrader. Geweldig, een 10+!

Pracht kamer Zijzeezicht, prima verzorging, nette bediening.

Heerlijk eten, vriendelijk personeel, kortom een resort om terug te komen!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hydramis Palace Beach Resort in Georgioupolis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hydramis Palace Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.