Appartement Happy Days

40 reviews over Appartement Happy Days

• 8Vrienden02-09-2011

Prima!

Hee stappers!

Appartementen Happy Days is geen luxe, maar prima te doen voor een stapvakantie! Bekend in Chersonissos, maar van alle hotels en appartementen is dit echt de beste locatie. Je zit net buiten barstreet, het is nog geen 5 minuutjes lopen. Het is geen luxe, zoals wel blijkt uit voorgaande verhalen, maar dat mag je ook niet verwachten voor deze prijs! Het personeel is hartstikke vriendelijk, af en toe een praatje en een glimlach en er is niet aan de hand.

Het énige nadeel wat ik me kan bedenken is dat de meest balkonnetjes heel smal zijn!

Happy Days is echt tof!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 1Henk15-08-2011

Nooit meer

Ligging is goed maar daar houd alles bij op. Personeel niet vriendelijk en waar ze geld op je kunnen pakken dmv boetes doen ze dat. Je mag binnen het hotel niet bij elkaar op de kamer komen ook dan wordt je beboet. verder wordt je de hele dag door een chagarijnige oma in de gaten gehouden.

tip. DOE DIT HOTEL JEZELF NIET AAN.

Cherso zelf is wel helemaal top

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 10Gymnasium Beekvliet, beekvlietstraat 4 Gestel24-05-2010

Chersonissos kan beter Happy Days heten

Wat een top vakantie! Ligging perfect, mooi appartement, rustig en worden goed onderhouden. Ben met 11 vrienden geweest in 3 appartementen, eigenaren waren heel aardig. Meteen een babbeltje mee gemaakt en zo bijna elke dag een glaasje ouzo mee gedaan. echt een top! Vakantie, beste van Chersonissoa

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 7Irene Knol07-09-2009

prima vakantie!

Superaardige eigenaars! Potje poolen maak je oude baas superblij mee! Appartement was degelijk, netjes. Geen overdreven luxe maar dat hadden wij ook niet verwacht voor deze prijs. Regelmatig schone handdoeken, kamers keurig schoongemaakt. Niet kunnen achterhalen waar de negatieve recensies vandaan komen.. Zou het aan de gasten zelf kunnen liggen? Voor ons voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2009

• 7mandy29-08-2009

goed bevallen, voor herhaling vatbaar.

Voordat we gingen boeken, hebben we de beoordelingen bekeken. Deze waren niet allemaal positief. Wij hebben toch geboekt en het is ons prima bevallen. De eigenaren waren heel vriendelijk, elke ochtend werd de kamer gepoetst, je lag kort bij de boulevard. Kortom het is voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in augustus 2009

• 5richelle22-08-2009

Verschrikkelijk

ik heb eigenlijk alleen iets positiefs te zeggen over de ligging, voor de rest is het een verschrikking, we kregen zoveel gezeik over dat we te luidruchtig waren (terwijl dat echt wel meeviel), wie gaat er dan ook met heel de familie incl babys op de middelste verdieping van je jongeren-app. wonen! uiteindelijk was t zo erg geworden dat ze ons gewoon vroegen onze slippers uit te doen als we van de trap af kwamen, omdat dit teveel klepperde! ook zijn we er bijna uitgezet om echt belachelijke redenen, ze wilden ons op staat zetten en zeiden dat we ons maar op moesten splitsen omdat we met zn 6en toch niet meer aan n hotel konden komen, en we kregen niet eens t geld terug van de overige 5 dagen! de eigenaresse is écht een kreng, of een heks zoals al eerder genoemd en de barman is een vieze gluiperd. als je met familie bent kan t nog wel eens gezellig worden, maar met vrienden/vriendinnen op stapvakantie zou ik er niet aan beginnen, of je moet muisstil kunnen zijn..

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 1Marissa22-07-2009

Never nooit meer

Een leuke vakantie gehad in Chersonissos maar dat heeft niet gelegen aan het appartement. Het 'personeel' was onbeschoft en behandelde ons alsof we criminelen waren terwijl we niks fout hadden gedaan. De bewaking stond elke avond aan de deur terwijl we bijna geen geluid maakte, heeft zelfs een keer kei hard tegen me staan schreeuwen omdat ik een laken meehad genomen naar de gang. De eigenaresse is een verschrikkelijk mens en je hoeft ook echt niet om schone handdoeken of lakens te vragen want die krijg je gewoon niet. De douche was erg klein en je mocht geen wc papier doorspoelen. Uiteindelijk is het zelfs zo uit de hand gelopen dat we uit het appartement werden gezet zonder duidelijke reden en zonder retour van geld. Alles toch goedgekomen dankzij de 'hulp' van Jiba personeel maar wel nadat we onze excuses hadden aangeboden en waarvoor?!? . Kortom Crappy days at Happy Days

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 1Mandy21-07-2009

Vreselijk!

Vorig jaar ben ik met een vriendin naar happy days geweest. De vakantie was super maar het appartement verschrikkelijk! De eigenaresse is vreselijk streng, je mag niks van haar en ze loopt alleen maar te schreeuwen. Wij hadden een klein kaarsje in een bakje aan op tafel op het balkon en vanaf haar balkon kon ze dat zien, ze stormde ons appartement binnen om de kaars uit te blazen en schreeuwde dat ze ons op straat zou zetten als we nog 1 keer een kaarsje zouden branden! Je mocht niet bij andere mensen in het appartement komen. Dus als je met een grote groep zou gaan en je hebt meerdere appartementen gehuurd, mag je nooit bij elkaar wat drinken bijvoorbeeld. Wij hebben ook geen enkele keer schone lakens gehad en kregen ook na 4 dagen lang vragen en aandringen pas onze paspoorten terug! De vrouw doet net alsof ze je niet verstaat, maar als zij jou nodig heeft kan ze opeens wel engels. Op de ligging na heb ik verder geen goed woord voor dit appartementen complex over!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 10J.17-07-2009

Toppie!!

Ik heb hier twee weken gezeten en ik vond het echt geweldig! Er werd regelmatig en goed schoongemaakt, schone linnen en handdoeken. De schoonmaaksters waren ook erg vriendelijk (ze komen inderdaad na 1x kloppen naar binnen, maar dat is bij elk hotel waar ik ben geweest). Wij wouden eigenlijk een kamer met balkon (we zaten op de begane grond), de dag van aankomst hebben we gelijk gevraagd of we van kamer mochten switchen. Dat was geen probleem.

We mochten een dag langer de kamer gebruiken voor 20 euro (we vetrokken pas heel laat in de avond). Dat was echt ideaal. Het zwembad was ook geweldig! Lekkere muziek en bediening. Je hoefde alleen maar te seinen en dan kwam er gelijk een personeelslid om de bestelling op te nemen. Geweldig vakantiegevoel! De receptie is wel beperkt open, maar hij behandeld de vragen keurig. Onze lamp was bv. kapot, deze werd gelijk gemaakt door hem.

Totaal geen negatieve opmerkingen over dit hotel! Ik vond het echt geweldig! Voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8Stephan L.09-07-2009

Toppie

De ligging is perfect. Uit de drukte maar je loopt de straat uit en je bent gelijk op de hoofdstraat/boulevard. Yiannis & Eva (eigenaren) zijn lieve mensen en Steffi (schoondochter) spreekt engels/duits en was bijna elke dag wel even aanwezig. Elke dag werd het appartement schoongemaakt en halverwege de week kreeg je nieuwe handdoeken en een nieuwe toiletrol. Voor kinderen is het zwembad wat minder omdat het ondiepe gedeelte 70cm is en het diepe 280cm.

Gereisd met partner in juli 2009

Appartement Happy Days info