Appartement Happy Days

40 reviews over Appartement Happy Days

• 8Vrienden02-09-2011

Prima!

Hee stappers!

Appartementen Happy Days is geen luxe, maar prima te doen voor een stapvakantie! Bekend in Chersonissos, maar van alle hotels en appartementen is dit echt de beste locatie. Je zit net buiten barstreet, het is nog geen 5 minuutjes lopen. Het is geen luxe, zoals wel blijkt uit voorgaande verhalen, maar dat mag je ook niet verwachten voor deze prijs! Het personeel is hartstikke vriendelijk, af en toe een praatje en een glimlach en er is niet aan de hand.

Het énige nadeel wat ik me kan bedenken is dat de meest balkonnetjes heel smal zijn!

Happy Days is echt tof!

• 1Henk15-08-2011

Nooit meer

Ligging is goed maar daar houd alles bij op. Personeel niet vriendelijk en waar ze geld op je kunnen pakken dmv boetes doen ze dat. Je mag binnen het hotel niet bij elkaar op de kamer komen ook dan wordt je beboet. verder wordt je de hele dag door een chagarijnige oma in de gaten gehouden.

tip. DOE DIT HOTEL JEZELF NIET AAN.

Cherso zelf is wel helemaal top

• 8Happy days27-06-2011

Beste appartement van heel Kreta

De ligging van het appartement is perfect! Je loopt de straat uit ( rustige straat overigens) en dan ben je in de stad bij de winkels en de uitgaansstraat. Je kunt heerlijk eten in Chersonissos. Ze hebben ook verschillende Nederlandse eetgelegenheden zoals Friet van Piet en de Klomp. Het appartement was verder prima, alleen als je met z1n vieren bent en er liggen er 2 op een andere kamer dan hebben zij airco en de andere 2 niet. En het kost €7 euro per dag voor een airco. Ze kwamen niet zo vaak schoonmaken, 2 keer in de week. Het zwembad zat vol met chloor, dus je bikini werd valer en valer. De muziek mag altijd aan met eigen CD`s. En er zijn ligbedden en parasols genoeg. Het was een super vakantie! Het ligt er ook net aan wat je er zelf van maakt. Veel plezier bij happy days! Aanraader voor jeugd van 16 t/m 25 jaar!

• 7Jaap Haalboom31-01-2011

Leuke app. in het voor of naseizoen. Lekker rustig

Deze vakantie van 8 dagen leuk en gezellig gehad. Voor een leuke prijs op veiling Eerst ff gegoogeld en het er maar op gewaagd. Viel mee na wat sommige negatieve beoordelingen te hebben gelezen. Wij waren met TO, die ons leuk ontvingen op de airport al. TO had ook beloofd wat ik had gelezen dat er exra toezicht zou worden gehouden, wat schoonmaak betreft in de app. Deze waren keurig en als je de oude vrouw vriendelijk gedag zegt is zij ook vriendelijk tegen jou. Haar dochter of schoondochter(weet ik niet) is daar in tegen een schat. App. ligt vlak bij de boulevard 5min. lopen, op de hoek zit de lekkerste bakker van Kreta volgens mij. Ook bij de spar goed brood en lekkere dingen. Deze zitten beiden aan de hoofdweg van Cherso. Tip... Neem vanuit huis je lekkere dingen mee voor op brood zoals pindakaas of chocopaste boter en kaas. Dit is echt duur, gewoon lkker meenemen in je koffer. Zelfs plastic service. Tip, op de hoofdweg, de Creekcorner, heerlijk eten ook veel NL.

• 10Gymnasium Beekvliet, beekvlietstraat 4 Gestel24-05-2010

Chersonissos kan beter Happy Days heten

Wat een top vakantie! Ligging perfect, mooi appartement, rustig en worden goed onderhouden. Ben met 11 vrienden geweest in 3 appartementen, eigenaren waren heel aardig. Meteen een babbeltje mee gemaakt en zo bijna elke dag een glaasje ouzo mee gedaan. echt een top! Vakantie, beste van Chersonissoa

• 7Irene Knol07-09-2009

prima vakantie!

Superaardige eigenaars! Potje poolen maak je oude baas superblij mee! Appartement was degelijk, netjes. Geen overdreven luxe maar dat hadden wij ook niet verwacht voor deze prijs. Regelmatig schone handdoeken, kamers keurig schoongemaakt. Niet kunnen achterhalen waar de negatieve recensies vandaan komen.. Zou het aan de gasten zelf kunnen liggen? Voor ons voor herhaling vatbaar!

• 7mandy29-08-2009

goed bevallen, voor herhaling vatbaar.

Voordat we gingen boeken, hebben we de beoordelingen bekeken. Deze waren niet allemaal positief. Wij hebben toch geboekt en het is ons prima bevallen. De eigenaren waren heel vriendelijk, elke ochtend werd de kamer gepoetst, je lag kort bij de boulevard. Kortom het is voor herhaling vatbaar

• 5richelle22-08-2009

Verschrikkelijk

ik heb eigenlijk alleen iets positiefs te zeggen over de ligging, voor de rest is het een verschrikking, we kregen zoveel gezeik over dat we te luidruchtig waren (terwijl dat echt wel meeviel), wie gaat er dan ook met heel de familie incl babys op de middelste verdieping van je jongeren-app. wonen! uiteindelijk was t zo erg geworden dat ze ons gewoon vroegen onze slippers uit te doen als we van de trap af kwamen, omdat dit teveel klepperde! ook zijn we er bijna uitgezet om echt belachelijke redenen, ze wilden ons op staat zetten en zeiden dat we ons maar op moesten splitsen omdat we met zn 6en toch niet meer aan n hotel konden komen, en we kregen niet eens t geld terug van de overige 5 dagen! de eigenaresse is écht een kreng, of een heks zoals al eerder genoemd en de barman is een vieze gluiperd. als je met familie bent kan t nog wel eens gezellig worden, maar met vrienden/vriendinnen op stapvakantie zou ik er niet aan beginnen, of je moet muisstil kunnen zijn..

• 1Marissa22-07-2009

Never nooit meer

Een leuke vakantie gehad in Chersonissos maar dat heeft niet gelegen aan het appartement. Het 'personeel' was onbeschoft en behandelde ons alsof we criminelen waren terwijl we niks fout hadden gedaan. De bewaking stond elke avond aan de deur terwijl we bijna geen geluid maakte, heeft zelfs een keer kei hard tegen me staan schreeuwen omdat ik een laken meehad genomen naar de gang. De eigenaresse is een verschrikkelijk mens en je hoeft ook echt niet om schone handdoeken of lakens te vragen want die krijg je gewoon niet. De douche was erg klein en je mocht geen wc papier doorspoelen. Uiteindelijk is het zelfs zo uit de hand gelopen dat we uit het appartement werden gezet zonder duidelijke reden en zonder retour van geld. Alles toch goedgekomen dankzij de 'hulp' van Jiba personeel maar wel nadat we onze excuses hadden aangeboden en waarvoor?!? . Kortom Crappy days at Happy Days

• 1Mandy21-07-2009

Vreselijk!

Vorig jaar ben ik met een vriendin naar happy days geweest. De vakantie was super maar het appartement verschrikkelijk! De eigenaresse is vreselijk streng, je mag niks van haar en ze loopt alleen maar te schreeuwen. Wij hadden een klein kaarsje in een bakje aan op tafel op het balkon en vanaf haar balkon kon ze dat zien, ze stormde ons appartement binnen om de kaars uit te blazen en schreeuwde dat ze ons op straat zou zetten als we nog 1 keer een kaarsje zouden branden! Je mocht niet bij andere mensen in het appartement komen. Dus als je met een grote groep zou gaan en je hebt meerdere appartementen gehuurd, mag je nooit bij elkaar wat drinken bijvoorbeeld. Wij hebben ook geen enkele keer schone lakens gehad en kregen ook na 4 dagen lang vragen en aandringen pas onze paspoorten terug! De vrouw doet net alsof ze je niet verstaat, maar als zij jou nodig heeft kan ze opeens wel engels. Op de ligging na heb ik verder geen goed woord voor dit appartementen complex over!

1 tip over Appartement Happy Days

• Miriam, 26-02-2011

Nieuw: De nederlandse winkel in Chersonissos!!!! Allemaal lekkers uit NL

3 vragen over Appartement Happy Days

• samantha, 21-03-2011

borg.

Weet iemand hoeveel borg je bij aankomst moet betalen?

• Marcel H, 16-02-2011

Vraag

Hoeveel meter zit het van Star Beach vandaan?

Martine, 12-06-2011

Haai Marcel,

Je vroeg wat de afstand is tussen app. Happy days & Starbeach. De afstand van barstreet naar Starbeach is ong. 3 km. Dit app. zit vlakbij barstreet, dus reken maar dik 2 km.

• jolanda weijman, 15-03-2010

met een kind van 4 jaar naar app. is dat te doen

wie kan mij dat vertellen

jan van de wardt, 22-04-2010

Dag Jolanda,

Ik geloof dat dat wel snor zit !!!!

Groet Jan van de Wardt (Noorwegen)

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• AdresParalia Kourna GR-730 07(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website