Hotel Georgioupolis Resort

Hotel Georgioupolis Resort
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Georgioupolis Resort voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Georgioupolis Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

Voor herhaling vatbaar

Kim
19-4-2018

Leuk en mooi hotel, goede kamers, goed eten. Het plaatsje Georgioupolis is ook erg schattig.

Vakantie die zeker voor herhaling vatbaar is.

Uitstekend hotel, een aanrader.

Familie De Groot
7-5-2017

Geweldige week gehad. Mooi modern hotel met een mooie tuin, ook het personeel is erg vriendelijk. Ze willen het de gasten echt naar hun zin te maken. Hadden all inclusieve geboekt. Alle maaltijden zijn goed verzorgd en er is veel variatie in het eten, iedere dag verschillende groente en aardappelgerechten ook veel variatie in vleesgerechten. Natuurlijk was er ook altijd verse friet voor de kinderen, gebakken waar je bij staat. Zwembad was niet groot maar er waren ruim voldoende uitstekende ligbedden. Geen gedoe met handdoeken zoals in Turkije. Door een tunneltje onder de weg kom je op een mooi strand met fijn zand. Ook daar genoeg ligbedden en een gezellig terras. De kamers zijn ruim, alleen jammer dat er geen afbuiging is in de badkamer. Voor ons een aanrader, we gaan waarschijnlijk nog wel een keer terug.

Gewoontjes en rustig

Lisaxhegger
22-9-2015

In het begin was er vrij weinig aan, het eten smaakte niet dus het was elke dag hetzelfde, slappe friet en eieren die misschien 1 minuut gekookt waren. Wel erg vriendelijk personeel en een lekker zwembad, strand op loopafstand en een heerlijke temperatuur. Ondanks het eten was verder alles helemaal top!

Gewoon....

maurice
23-8-2015

Bij aankomst viel het ons ontzettend tegen. We zijn 5 jaar achter elkaar naar Turkije geweest, groot, luxe met alles erop en eraan dus mogen we niet vergelijken. Onze kamer was schoon en we werd goed gepoetst. Eten was niet al te warm maar wel altijd lekker(op de rijst na) en er was altijd voldoende. Zwembad was een beetje oud maar schoon. Voldoende ligbedden die om 10.00 uur smorgens nog niet voor de helft bezet waren dus lekker uitslapen! Animatie zoals overal, volleybal, darts enz. Algemeen: rustig gelegen, alles werd goed schoon en bijgehouden. Personeel was altijd vriendelijk. Strand schoon en groot met ligbedden van het hotel. Gasten: vooral Duitsers en Polen. Op een gezin en ons na Geen Nederlanders!

Super resort voor een heerlijke vakantie!

Fam. Ronden
12-8-2013

Verbleven hier 2 weken. Hebben het allemaal super naar onze zin gehad. Resort is zeer goed onderhouden en schoonmaak is perfect, zowel in de kamer als in het gehele resort. Is echt een oase. Hadden kamer aan rustige zwembad, was heerlijk. Je kunt de drukte opzoeken in het andere zwembad. Personeel zonder uitzondering heel vriendelijk en behulpzaam! Gemoedelijke sfeer. Strand met leuke bar op loopafstand (hoorde niet bij AI maar voor 2 drankjes had je hele dag 2 bedjes en parasol), wel oppassen met oversteken! Handdoekenservice aanwezig, alle dranken AI, dus ook cocktails. Eten voor elk wat wils, genoeg variatie, elke avond showcooking. Soms enkele gerechten van wat mindere kwaliteit (lauw of iets uitgedroogd). Ondanks dat toch flink aangekomen deze vakantie, helaas! Rethymnon en vooral Chania zijn zeker een bezoekje waard. Beide te bereiken met lijnbus, bushalte voor de deur. Minpuntje is de 2uur durende transfer van de luchthaven. Wel al kans om iets van het mooie kreta te zien!

Een heerlijk en gemoedelijk resort!!!

Een gezin
23-7-2013

Wij zijn hier 11 dagen geweest en wij vonden het hier heerlijk. De Grieken zijn ontzettend behulpzaam en onze kamer lag fantastisch gelegen aan het achterste zwembad. Het eten is ook heerlijk, er wordt genoeg aangeboden. Maar ben je de luxe All Inn van Turkije gewend, dan is dit wel anders. Echter kom je voor gemoedelijkheid, gastvrijheid en genoeg aanbod, dan ben je aan het juiste adres. Elke dag wordt de kamer schoon gemaakt; dweilen, schone bedden en handdoeken. Het resort wordt goed onderhouden, het ziet er allemaal schoon uit. Wij zochten een leuk resort met zwembaden en glijbanen voor de kinderen, het gemak van All Inn en ook gemoedelijkheid!! (geen hoogbouw hotel). Kortom, een geslaagde vakantie!!! Natuurlijk zijn er altijd verbeterpuntjes, maar waar niet!?! De matrassen zijn redelijk hard en soms was het avondeten een beetje lauw (niet al het aanbod). Er zijn veel gezinnen afkomstig uit het Oosten, maar totaal niet aan gestoord! Je treft hier geen groepen jongeren aan!

Redelijk

kristie
2-11-2011

We hebben een leuke vakantie gehad, maar het eten was helaas echt slecht. Alles is koud en eentonig. Gelukkig hadden ze een magentron.

Helaas was het vanuit het vliegveld (heraklion) 2,5 uur rijden naar het hotel. ivm andere vak.gangers die onderweg moesten worden afgezet.

gezellig, prijs verhouding goed

peter, an,johanny en wiel
29-12-2009

goed hotel gezellig personeel en eten was prima in verhouding met de prijs.
2007

mooie kamers eten kan iets beter en service ook verder was het wel mooi ingedeelt en de omgeving was oke wel mooi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Georgioupolis Resort in Georgioupolis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Georgioupolis Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Georgioupolis Resort scoort een 7.73 uit 10 op basis van 14 reviews.