Hotel Delfina Art

Hotel aan zee, Kinderhotel, Zorghotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag23°17°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Delfina Art voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo

2 reviews over Hotel Delfina Art in het Nederlands

Prijs kwaliteit zeer goed hotel

De Beil Wannes
26-9-2016

Verbleven met een groep vrienden (19 man) tussen 9/09/2016 en 19/09/2016 in dit hotel. Half pension.Gevarieerd buffet voor het ontbijt en avond eten. Propere kamers en zeer vriendelijk personeel. Aan de receptie was er een nederlandstalige zeer hulpvaardige dame. Wij gaan zeker terug naar dit hotel als we Kreta terug bezoeken

2007

We waren hier 4 nachten met een touroperator in okt. 2007. Aardig hotel met leuk zwembad. Ligt aan strand met bar, ligbedden, parasols. Simpel ontbijt, verder geen maaltijden gebruikt. Aan de voorkant ligt hotel aan doorgaande weg maar daar heb je geen last van. Kamers zijn o.k. Simpel maar schoon.Ligging is bij dorpje Kavros. Niet echt wild. Het wat grotere Georgioupolis ligt op busafstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delfina Art in Georgioupolis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delfina Art zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.