Appartement Anna's Housesterstersterster

Appartement info

• Aan zee
  • Sauna
Meer appartement info

Anna's House ligt in Georgioupolis op Kreta. De appartementen zijn ruim, maar verwacht hier geen complete keukeninrichting. Het vriendelijke personeel maakt elke dag je appartement schoon en voorziet je elke ochtend van een lekker ontbijt. Bij het zwembad worden soms wel ligbedjes gereserveerd. Op loopafstand van het dorp en het strand.

23 reviews over Appartement Anna's House

• 8Ron van Rijn20-08-2019

Relaxt en zeker aan te bevelen.

Het complex bestaat uit 4 delen, op korte afstand van elkaar gelegen. Elk deel heeft 1 zwembad, is prima onderhouden en goed te bereiken. Zeer klantvriendelijk en service gericht personeel. Strand en dorpje zijn op loopafstand (max. 10 min.) te vinden. Prima plek en een relaxte vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8SPROETNIK31-07-2019

TOP!!

Heerlijk verblijf gehad. Mooie nieuwe appartementen. Erg schoon. Vriendelijke mensen. Goede bedden. Meer kan een vakantieganger niet wensen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Yvonne De vries09-09-2018

Een fantastische periode gehad

Een heerlijke tijd hier gehad. Iedere dag werd er schoongemaakt regelmatig werden handdoeken en beddengoed verschoond. Ontbijt was heerlijk voor ieder wat wils. Zeer vriendelijk personeel kortom wij zijn zeer te vrede over de accomodatie. Wat zo heerlijk was dat alles op loop afstand is dorp en strand

Gereisd met partner in september 2018

• 2017
    10Ellen12-08-2017

Voor herhaling vatbaar!!

Wij zaten in de hoofdlocatie in een 2 kamer appartement. Meer dan voldoende ruimte dus. Fijn balkon. Goed bed. Alles heel schoon. Om de 2 dagen schoon beddengoed en om de dag schone handdoeken Inrichting keuken is wat sober. Voor 4 personen borden en bestek, 3 pannen en dan houdt het op. Wij koken niet, dus dan is het voldoende, maar als je wel zelf kookt mis je toch wel wat attributen zoals een pollepel. Opscheplepel e.d. Ook een theedoek en vaatdoek zijn niet aanwezig. De dames van de schoonmaak doen het geweldig. Alles super schoon. We hadden een glas kapot laten vallen en toen we gingen vragen om een stoffer en blik kregen we dat niet. Een van de dames kwam mee om alles aan te vegen. Zwembad maken we geen gebruik van maar ziet er prima uit. Helaas toch wel veel gasten die 's morgens heel bijtijds de handdoeken gaan neerleggen en vervolgens uren later pas komen om er gebruik van te maken. Wij komen hier zeker nog eens terug

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Léon10-08-2017

Geweldige plek

Geweldige plek niet ver van het stand en het dorp. Alles bijzonder goed en schoon. WIFi jammer steeds na 10 minuten weer opnieuw inlogen.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Renata01-08-2017

Zeker de moeite waard!!

Het personeel krijgt een dikke pluim, ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken! Tegen 12 uur s nachts aangekomen. Er was wat verwarring over het geboekte appartement. Kregen een appartement die er anders (minder mooi/luxe) uitzag dan op de foto's. Het 2 persoonsbed was ontzettend hard! Gelukkig was dit maar voor 1 nacht. De banken lagen beter. Deze appartementen mogen ze wel een opknapbeurt geven, zien er enigszins gedateerd uit. Anna's House bestaat uit verschillende gebouwen, allen op loopafstand van elkaar (max 5 min lopen). We mochten direct naar een ander appartement kijken, maar die was dus op 5 min loopafstand. Super mooi en luxe, goed bed en een 2 persoons bankbed in het woongedeelte. Met eigen zwembad (wel een heel klein zwembad) maar niet in het hoofdgebouw. En dat had wel onze voorkeur vanwege de kinderen, het grote zwembad en de bar/ontbijtruimte. Geen probleem, de volgende dag zouden ze een ander appartement rond het zwembad regelen. Dit was het appartement van de foto! Appartement was Prima! Bedden en sofa's goed! Schoonmaak iedere dag (hebben wij niet gedaan, doen we thuis ook niet), iedere dag schone handdoeken. Ontbijt was prima! Uitgebreid en voor ieder wat wils. Zwembad groot genoeg! En was betreft handdoeken leggen om 8 uur s ochtends..... Hebben wij niet meegemaakt. Er waren altijd wel bedjes vrij en er was nog een stapel met bedjes die je kon pakken. Geen probleem dus. Strand is op max 10 min lopen. Dorpje op 5 a 10 min afstand, afhankelijk in wel gebouw je zat. Max 190 mensen in totaal in Anna's House, dus niet echt druk. Dorpje is klein, maar met heel veel eettentjes. Wat souvenir winkeltjes en supermarktje waar je alles kunt kopen. Auto huren kun je beter daar doen in het dorpje. Zijn verschillende aanbieders en veeeeel goedkoper dan het in Nederland te boeken. En wat zijn de Grieken gastvrij en vriendelijk!!!!! Maakt niet uit waar je komt, ze hebben altijd een vriendelijk woord voor je en zijn super behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

9M van Kempen22-12-2016

heerlijk luxe verblijf gehad

super nette en verzorgde locatie. Hadden redelijke nieuw appartement. Strand en dorp op afstand, zeer dichtbij. zwembad heerlijk. Waren net voor de school vakantie en dat was prima. Toen we vertrokken begon de vakantie in NL en lagen de handdoeken al klaar om 8 uur in de ochtend, dat was minder. Personeel was zeer vriendelijke en behulpzaam. Leuk barretje aanwezig.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Jacqueline27-08-2016

Super vakantie

Net terug van een weekje Annas house. Geweldige vakantie gehad. Bij aankomst bleek ons appartement niet vrij, maar kregen wij voor 3 nachten een upgrade naar een van de villas. Mooi en luxe ingericht en vanaf het terras konden we zo het zwembad inlopen (deze was alleen beschikbaar voor een aantal villas en appartementen). Het bevond zich in een ander gedeelte dan de receptie en het ontbijt, maar dat was voor ons geen probleem. Na drie dagen gingen we naar ons appartement dat zich wel bij de receptie bevond en dat zag er ook prima uit. Zoals op de plaatjes op de website. Maar boek je de eenvoudige appartementen dan kom je in een wat ouder appartement, ouder meubilair en waar de airco het vaak niet doet (aldus onze landgenoten die we tegenkwamen op reis). Onze airco werkte perfect en ook de wifi was prima. Heel vriendelijke personeel (ondanks hun lange werkdagen en werkweken). Het ontbijt was super goed. Ruime keuze in broodjes, omelet, verse wafels (ter plekke gebakken) en yoghurt en fruit. Annas house bestaat uit 4 kleine complexen die allemaal op loopafstand liggen. Vanaf de receptie is het ca 8 minuten lopen naar het dorpje. Niet te druk, maar genoeg te beleven. En ca 8 minuten naar het strand. Je hebt twee stranden. Het strandje ten westen was wat breder en erg fijn, maar wel een koude stroming inderdaad. Voor mij net iets te koud. Aan de oostkant is het water zeker warmer, maar daar was het strand niet breed en vonden wij niet fijn. Wij hebben een auto gehuurd wat zeker een aanrader is als je wat meer van Kreta wilt zien. Tevens zijn we naar Santorini geweest en hebben we de Samariakloof gelopen. Beide geboekt in het dropje en niet bij de touroperator wat zeker een paar tientjes scheelde! Een aantal maal gegeten bij Corissa hotels. Dat is vanaf het kerkje de boulevard op en dan direct rechts (1e restaurant, witte stoelen en uitzicht op zee). Heerlijk gegeten, prachtig uitzicht en niet duur!

Voor ons een super vakantie. Niet direct aan zee of in het centrum, maar lekker rustig en toch alles op loopafstand!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Sofie19-08-2016

Top vakantie

Ik en mijn vriend zijn 15 augustus thuisgekomen van een geweldige vakantie in Kreta! We hadden via touroperator Anna's House geboekt. Anna's house bestaat uit verschillende complexen. Wij verbleven in het eerst liggende complex vanuit het centrum gezien. De receptie zat in een ander complex. Wij dachten zelf even dat we in Sunday beach zouden overnachten, maar dit bleek dus niet zo te zijn. Overigens vonden wij dit helemaal niet erg toen wij ons appartement zagen: het zag er ontzettend mooi en luxe uit! Elk complex zag er vanaf de buitenkant modern uit. Ook de service was prima. Het centrum was voor ons ongeveer 3 minuten lopen. Wij zijn elke ochtend zelf broodjes wezen halen in het dorp. Daarna hebben wij lekker in het zonnetje op ons terras zitten genieten van al dat lekkers. Net zoals het hotel, was het dorpje (Georgioupolis) een gezellig maar ook wel een rustig dorpje. We hebben een scooter en een auto gehuurd. Allebei een aanrader!! Scooter hebben we in het dorp zelf gehuurd, dit kostte maar 15euro voor een hele dag. We zijn naar Rethymon gereden. Dit kan wel wanneer je wel een beetje lef hebt. Je rijdt namelijk tussen het grote verkeer in op een 'snelweg'. Met de auto zijn we naar Kastelli gereden en zo meegegaan met de boottocht naar het mooie strand van Kreta: Lagune Balos. Echt zo fantastisch mooi!! Chania is de twee na grootste stad van Kreta. De eerste keer vonden wij al geweldig, maar toen wij de tweede keer allemaal mooie, kleine en smalle straatjes ontdekte, waren wij helemaal enthousiast. Wij hebben echt een super vakantie gehad en veel gezien van het mooie Kreta. Voor zowel rustzoekers als voor avonturiers is het een mooie plek om naar toe te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Malyssa15-08-2016

Mooi appartementencomplex

Personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels. De appartementen zien er netjes en modern uit. De douche heeft een rainshower. Elke dag werd ons appartement keurig schoongemaakt. Ons bed werd mooi opgemaakt (heerlijk bed trouwens!) en we kregen schone handdoeken. Soms werd zelfs de afwas (aantal kopjes die we hadden gebruikt) afgewassen. Het appartementencomplex ligt op nog geen 5 minuten loopafstand van het dorpje en het strand.

Gereisd met partner in juli 2016

1 tip over Appartement Anna's House

• Lettinga/de Bruin, 03-06-2012

Een auto huren is een 'must'. Ethon op het dorpspleintje is erg goedkoop. Wij betaalden €185,-- voor 10 dagen. 's Avonds op een terrasje op het dorpsplein genoten we van heerlijke koffie en spelende kinderen. Aan de boulevard op de hoek is een restaurant waar je rondom het zwembad, met lifemusic voor €14,-- van een heerlijk uitgebreid buffet kan genieten. Een echte aanrader!!

3 vragen over Appartement Anna's House

• Martin, 10-06-2018

Welke appartement ligt gunstig

Is er veel verschil wat betreft de ligging van de diverse appartementen? Bijvoorbeeld een ongunstige ligging door geluidsoverlast van een drukke weg, te ver weg van het hoofdgebouw met zwembad of bijv. verouderd?

• bransen01, 20-09-2012

douche en busreis

Hallo,

Weet iemand hoelang je in de bus moet zitten vanaf het vliegveld? Is er veel verschil tussen appartement B of een luxe?

groetjes Sylvia

Carolina, 17-07-2013

Ongeveer 50 min vanaf Chania naar Georgioupolis.

• Yvonne van den berg, 27-12-2011

Is het zwembad zoetwater of zoutwater?

Wie weet of het zwembad zoet of zout water heeft?

Lettinga/de Bruin, 03-06-2012

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand7 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAmerikaans

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Wasserette

• SaunaSteen & edelsteen sauna
  • Wellness behandelingenMassages