Reviews over Gavalochori

unieke ligging bij het dorpspleintje

van cauwenberge kurt,
    26-1-2013

authentiek huis in natuursteen met 3 slaapkamers, 2 badkamers. zeer sfeervol ingericht en een mega zwembad. op het terras staat een enorme stenen tafel, overkoepeld door oude wijnranken.

3 km van de zee, een 2-tal restaurants, bakker, kruidenier vlakbij.

rustig gelegen in een geklasseerd dorp.

Fantastische villa's op een adembenemende locatie

Frans,
    23-9-2011

We verbleven dit voorjaar voor de tweede maal in villa Elia en het was wederom fantastisch. Je waant je in een oase van rust maar toch in de direct nabijheid van het pittoreske dorpje Gavalochori met een aantal goede restaurants evenals het ongeveer 5 km verderop gelegen Almyrida (kust) waar het massa toerisme gelukkig aan voorbij gegaan is. De villa zelf is een plaatje, autentiek gebouwd met een zee van ruimte en een knus prive zwembad. Tijdens ons laatste verblijf was de tweede villa (Levanda) vrijwel afgebouwd. We hebben er al wat rond mogen snuffelen en inmiddels de foto's van het eindresultaat op de website gezien. Dit is werkelijk de top, in tegenstelling tot Elia is deze villa modern ingericht en heeft daardoor een heel andere uitstraling. Dat wordt bij een mogelijk volgende bezoek nog moeilijk kiezen ......

Een fantastische huis

pat san roy alana rudy ingrid,
    7-9-2011

Een mooi huis gelegen in een rustig dorpje gavalochori met een heerlijk zwembad en met een mooi uitzicht vriendelijke mensen en heerlijke restaurantjes echt een aanrader

Gavalochori scoort een 9,4 uit 10, op basis van 5 reviews