Appartement Oasis

GriekenlandKretaFrangokastello

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Oasis voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 16 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 16 reviews
  • 7.2Inrichting
  • 8.3Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

16 Reviews over Oasis

• 9Vasii22-08-2019

Voor herhaling vatbaar.

Deze keer op herhaling. Met de hele familie (11 personen) wij, kinderen en kleinkinderen, maar nu in oktober. Niet alleen aan het strand, maar ook veel gezien. Voor de klein-kinderen bere-interessant. Een heeft zelfs een werkstuk gemaakt over Kreta en daar een 9,8 voor gescoord. Vooral het verhaal van Moni Arkadiou maakte indruk. Prachtig weer, geweldig restaurant en veel gezelligheid. Wat wil je nog meer. Vasili

• 10Christian Goepfert31-10-2017

idealer Ferienort

sehr sauber, tolle sfakianische Kueche, herrlicher Blick, sehr freundliche, zuvorkommende Gastgeber, sehr schöner sauberer Strand mit kristallklarem Wasser

• 8Vasili01-09-2017

Geweldig gastvrij. Mooi land en prachtige mensen

Het is hier zo mooi wat natuur betreft. Rust. Gastvrije mensen.Heerlijk eten. Vlakbij het strand. Wij komen hier al 20 jaar minstens eenmaal per jaar. Het voorjaar is het mooist. Je komt iedere keer weer thuis in een warm bad. Ik heb het geluk met pensioen te zijn en vertrek binnenkort weer naar Kreta voor een aantal weken.

• 7Braams17-03-2017

Heerlijk

Als je van rust houdt dan is een goede omgeving. Goede keuken.

• 8Vasili22-05-2016

Geweldig

Rustige wat natuur en zee betreft geweldige omgeving. We waren hier met de hele familie. Dus kinderen en kleinkinderen. Voor iedereen een geweldige vakantie geweest met voor elk wat wils. Jammer dat het weer zo mooi was dat er al enkelen de eerste dag al verbrand waren. Iedere dag uit eten in de taverna was voor niemand een straf. In een woord voor herhaling vatbaar

• 8Wim21-12-2015

Fantastisch. Vooral het weer

Geen activiteiten zoals winkels, disco.

• 10Irene27-05-2013

Quiet, Excellent Ocean Views

The Oasis Apartments (and tavern) are located off of the beach road about 1 mile east of Frangokastello castle.

The apartments are quiet, spacious and clean (cleaned daily), fully equipped with oven, stove, sink and fridge, utensils, plates, etc. They consist of a bedroom with 2 - 3 beds and a kitchenette/living room with a convertible sofa in case more beds are needed. Rooms have a shower bath with toilet. Each has either a private balcony (upper floor) or terrace (lower floor) - they are air-conditioned. We have stayed there many times and were never disappointed.

Because it is a small place, the owners, Jannis and Irini, personally ensure that their guests feel welcome and are happy with their accommodations. This has resulted in many regulars, us included, returning year after year. Rates are more than reasonable, even during the main season.

The Oasis is perfect for couples seeking peace and quiet or just a beach vacation, hikers, and families on a budget. Highly recommend

• 10Dr. Christian Göpfert09-05-2013

in 47 Jahren in Hellas nichts besseres gefunden

Auf 1-2maligen jährlichen Reisen durch ganz Griechenland keine vergleichbar schöne und gute Unterkunft gefunden, dank der außergewöhnlichen Gastfreundschaft und Freundlichkeit von Irini und Jannis *, der herrlichen Lage, dem hinter einem grünen, oleandergeschmückten Wiesenstreifen gelegenen Feinkiesstrand (wie Sand, nur sauber), den Ausflugmöglichkeiten, für uns einfach der ideale Urlaubsort. Seit gut 15 Jahren kommen wir jetzt schon immer wieder hierher, einfach weil wir uns n icht vorstellen können, es anderswo noch besser zu treffen. [*Namen von Privatpersonen / Personal werden gemäß unseren Regeln nicht veröffentlicht. Die Zoover-Redaktion.]

• 8Erika Curta27-04-2013

Erholsame Tage in herrlicher Landschaft

Wer einen ursprünglichen Urlaub in wunderschöner Landschaft und ohne großen Touristenrummel genießen möchte, ist dort sehr gut aufgehoben. Die Wirtsleute Eirini und Yianni sind sehr gastfreundlich und tun ihr Bestes! Wir kommen jedes Jahr gerne wieder dort hin...

• 8Wim van Steenhoven04-03-2013

onvergetelijk mooie plek

Wat hebben we weer, voor de zoveelste keer, genoten in Oasis. Rust, prachtige natuur, mooi strand, geweldige wandelmogelijkheden in de bergen. Traditioneel restaurant naast de deur. Supermarkt in de buurt en een gastvrij echtpaar als eigenaar. Wat wil je nog meer? Het uitzicht vanuit het appartement zowel op de bergen als op de zee is imponerend. Trouwens als je zoals wij eens in de gelegenheid bent een feest bij te wonen, moet je dat vooral doen. Een echte aanrader. Wij komen hier vast weer terug.

Appartement Oasis info

• Aantal personenMeer dan 12