Appartement Captain Tom

Appartement
Appartement Captain Tom

We hebben een aantal aanbieders voor Captain Tom voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Captain Tom in het Nederlands

heerlijk appartement

A-J-B
29-8-2012

Captain Tom, Vasilis is een zeer gastvrije eigenaar die graag een raki met zijn gasten drinkt. Ons 2 kamer appartment had een mooi uitzicht op zee vanaf beide balkons over de olijfgaarden en het Venetiaanse Fort. Grote koelkast met diepvries is ideaal. Bij de poolbar kun je ijs en drankjes krijgen. Prima ruime appartementen/studio's met airco. 2 keer in de week schoonmaak en schone lakens/handdoeken. Naar het dichtsbijzijnde strand 600m. en naar het mooie zandstrand of de supermarktjes bij het Fort 1,5 km.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Captain Tom in Frangokastello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Captain Tom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.