Hotel Kakkos Bay

• Sauna

2 reviews over Hotel Kakkos Bay

• 6rob Schellevis27-07-2008

slecht

Vergane glorie is wellicht de juiste bewoording. Wij bewoonden een bungalow waarvan de badkamer slecht onderhouden was en niet meer 'fris' te noemen was en beschikten over een koelkast met het geluid van een F-16. Met ons werd het appartement mede bewoond door heeeeeel veeeeeel mieren. Weinig kindvriendelijk, althans wij hebben geen speelgelegenheid voor de kinderen kunnen ontdekken. Zwembad werd geterroriseerd door Griekse jeugd uit de omgeving waardoor gebruik van het zwembad door onze kinderen (5 /8 jr) niet mogelijk was. Ontbijtbuffet in de ochtend was goed, het avondeten was matig tot slecht. (Het visrestaurantje op het "buurstrand" bood hiervoor overigens een meer dan uitstekende compensatie (perfect eten en prima bediening)). Enige pluspunt was de (cocktail-)bar waar het in de avond, op het terras, lekker zitten was.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Marlies Dam28-05-2006

Prettig hotel; vriendelijk personeel; vooral Nikos, een van de obers is erg vriendelijk en gedienstig. Wij woonden in een mooie bungalow met airco vlakbij het zwembad en het strand. Het strand was mooi schoon, grove kiezel en het water kristalhelder. Geen kwallen. De schoonmaaksters waren erg vriendelijk, spraken goed Engels en deden erg hun best. Wel last van kleine mieren die via het kozijn naar binnen kwamen. Ze kwamen op de grote trossen druiven af waarmee het terras overdekt was. Veel schaduw bij de bungalow en een prachtige tuin. Taverne aan het strand was prima; gezellige bediening, veel Griekse klanten, heerlijk eten. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Kortom: een heerlijke vakantie. Daar komen we graag terug. Wel via een Duitse maatschappij via een Duitse luchthaven.

Gereisd in mei 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Kakkos Bay voor je op een rij gezet:

0 tips over Hotel Kakkos Bay

0 vragen over Hotel Kakkos Bay

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• Kleur van het strandLicht
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Grieks, Regionaal, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras