Appartement Koules Estate

AppartementWeer vandaag31°22°
Appartement Koules Estate
8,3

4 reviews over Appartement Koules Estate in het Nederlands

Genieten in rust en rijkdom

Leon
28-10-2016

Fantastische locatie met zeer gastvrije eigenaar. De foto's kloppen. De villa is van alle gemakken voorzien, netjes, schoon. Privacy is prima. De eigen terrassen en ruimte om de accommodatie is heerlijk. Werkelijk een schitterende plek met een goed onderkomen.

Aan het einde van het seizoen was de moestuin niet meer helemaal vol. Maar we hebben er toch aardbeien, uien, tomaten, aubergine en paprika's uit kunnen halen.

Het enige "min"-punt is dat het écht wel afgelegen ligt. Daar kies je zelf voor, dat is waar. Is voor ons op zich geen probleem geweest deze week. Voor de rest hebben we hier echt genoten! Vakantie met een hoofdletter V!

Rust, ruimte en je eigen tuin!!

eva
20-8-2016

Gastvrije ontvangst op wat afgelegen locatie, minder geschikt voor wagenzieke kinderen.

Geweldig uitzicht over olijfgaarden, goed ingerichte villa's met 2 slaapkamers met goede bedden, goed ingerichte keuken, voldoende pannen, bestek etc., geen vaatwasser. Wasmachine in de prima badkamer.

Buiten eigen zwembad met voor elke villa een ligweide, verschillende terrassen en/of balkons, ruime zit- en liggelegenheden en als kers op de taart een gezamenlijk tuin waaruit trostomaten, aardbeien, komkommers, courgettes, aubergines en cactusvijgen kunnen worden geoogst. Goede barbecue, evt. op de speelweide voor het complexje een grotere voor grotere gezelschappen.

Temperatuur is door de ligging iets lager dan aan de kust, maar vooral s'avonds verkoeling door de berglucht wat leidt tot lange terrasavonden.

Ideaal voor rustzoekers, maar het strand ligt op ca. 20 autominuten, Rethymon op een half uur en daar is elk gewenst vertier. Auto onmisbaar. Brood/warm eten evt. op bestelling. Voor een week prima!

Prachtige zeer rustig plek.

Frank
22-10-2015

Het betreft hier 5 vakantie huizen elk met eigen zwembad. Er is inrichting voor 4 personen. Voor kinderen is er behalve het zwembad van over al 1,50 diep en een kleine speeltuin weinig tot niks te doen. Rijden naar het dichts bij zijnde strand 30 minuten. Wil je rust in je vakantie? Dan is dit de ideale plek!~

Dagelijkse schoon en bedden opmaak, 2 x per week schoon badgoed. Je kan maaltijden bestellen ( lamsvlees. niet onze favoriet). Er is een bezorg dienst voor boodschappen ook voor de maaltijden. Dichts bij zijnde winkel is met auto 5 minuten in het plaatsje Maurtzana. Eigenaar spreek amper engels, de winkel heeft niet alles maar is goedkoper dan de supermarkt in de grotere ( vakantie) dorpjes.

wat een rustig plekje

alice en jan
22-9-2013

elke morgen komt de bakker verse broodje verkopen het is erg afgelegen, maar een prachtige plek. nadeel weinig restaurant dichtbij.wel een eigen groente tuin....

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Koules Estate in Episkopi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Koules Estate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Koules Estate scoort een 8.31 uit 10 op basis van 4 reviews.