Appartement Koules Estate

Appartement Koules Estate

8.3Fantastisch

Griekenland, Kreta, Episkopi

Op vakantie geweest naar Koules Estate?

8.3Fantastisch

• 8.3Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

4 reviews over Appartement Koules Estate

• 9Leon28-10-2016

Genieten in rust en rijkdom

Fantastische locatie met zeer gastvrije eigenaar. De foto's kloppen. De villa is van alle gemakken voorzien, netjes, schoon. Privacy is prima. De eigen terrassen en ruimte om de accommodatie is heerlijk. Werkelijk een schitterende plek met een goed onderkomen. Aan het einde van het seizoen was de moestuin niet meer helemaal vol. Maar we hebben er toch aardbeien, uien, tomaten, aubergine en paprika's uit kunnen halen.

Het enige "min"-punt is dat het écht wel afgelegen ligt. Daar kies je zelf voor, dat is waar. Is voor ons op zich geen probleem geweest deze week. Voor de rest hebben we hier echt genoten! Vakantie met een hoofdletter V!

Gereisd met partner in september 2016

• 8eva20-08-2016

Rust, ruimte en je eigen tuin!!

Gastvrije ontvangst op wat afgelegen locatie, minder geschikt voor wagenzieke kinderen. Geweldig uitzicht over olijfgaarden, goed ingerichte villa's met 2 slaapkamers met goede bedden, goed ingerichte keuken, voldoende pannen, bestek etc., geen vaatwasser. Wasmachine in de prima badkamer. Buiten eigen zwembad met voor elke villa een ligweide, verschillende terrassen en/of balkons, ruime zit- en liggelegenheden en als kers op de taart een gezamenlijk tuin waaruit trostomaten, aardbeien, komkommers, courgettes, aubergines en cactusvijgen kunnen worden geoogst. Goede barbecue, evt. op de speelweide voor het complexje een grotere voor grotere gezelschappen. Temperatuur is door de ligging iets lager dan aan de kust, maar vooral s'avonds verkoeling door de berglucht wat leidt tot lange terrasavonden. Ideaal voor rustzoekers, maar het strand ligt op ca. 20 autominuten, Rethymon op een half uur en daar is elk gewenst vertier. Auto onmisbaar. Brood/warm eten evt. op bestelling. Voor een week prima!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Frank22-10-2015

Prachtige zeer rustig plek.

Het betreft hier 5 vakantie huizen elk met eigen zwembad. Er is inrichting voor 4 personen. Voor kinderen is er behalve het zwembad van over al 1,50 diep en een kleine speeltuin weinig tot niks te doen. Rijden naar het dichts bij zijnde strand 30 minuten. Wil je rust in je vakantie? Dan is dit de ideale plek!~ Dagelijkse schoon en bedden opmaak, 2 x per week schoon badgoed. Je kan maaltijden bestellen ( lamsvlees. niet onze favoriet). Er is een bezorg dienst voor boodschappen ook voor de maaltijden. Dichts bij zijnde winkel is met auto 5 minuten in het plaatsje Maurtzana. Eigenaar spreek amper engels, de winkel heeft niet alles maar is goedkoper dan de supermarkt in de grotere ( vakantie) dorpjes.

Gereisd met partner in oktober 2015

Appartement Koules Estate info