Hotel aan zeeWeer vandaag28°24°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor TUI Sensimar Elounda Village Resort & Spa by Aquila voor je op een rij gezet:

Beachcheck

65 reviews over Hotel TUI Sensimar Elounda Village Resort & Spa by Aquila in het Nederlands

Super!!

Vd Molen
28-10-2017

Top week gehad in dit hotel (nu genaamd TUI sensimar Elounda village resort&spa). Zeer vriendelijk personeel en het was zeer schoon. Wij hadden een al inn-pakket en ook nog mythica wat extra’s gaf zoals elke ochtend een krant en nog meer voordelen (kortingen) bij het all inclusive gedeelte.

Eind oktober gaat het hotel dicht en dat merk je aan het plaatsje Elounda maar ook het aantal gasten op het complex. Het was rustiger.

Pluspunten hotel - grote kamers - uitgebreid wellness gedeelte met oa verschillende sauna’s en een zout waterbad - goede WiFi op het gehele complex - lekker eten en drinken - door verschillende terrassen en zwembaden geeft het een knus sfeertje

Aandachtspunten - Elounda is leuk om wat te eten of te drinken. Geen kledingwinkels oid. Dan moet je naar Nicolas (20 min). - ligging vanaf vliegveld is ongeveer anderhalf uur met de bus. - lunchkaart (mbt all inclusive) is voldoende maar kan uitgebreider.

Kortom een heerlijke plek om je even te laten verzorgen en lekker te genieten!!!

Gereisd Met partner in oktober 2017

fantastisch hotel

peterdj
30-7-2017

mooi gelegen aan zee met mooi uitzicht. Bungalow met zeezicht was prachtig. Wel vermelden dat dit geen hotel is voor mensen die slecht te been zijn want alles is met niveaus en trappen en berg op en af. Voor eten is er afwisseling genoeg en ook 4 verschillende restaurants. Goede en duidelijke All-in formule ook.

Mooie setting

Sabrina Carron
7-9-2014

Heel mooi hotel omringd door prachtige tuinen. Het zwembad is heel klein, zwemmen ln zee is dus wel verplicht. Jammer voor de douche beneden aan de zee. Deze werd eigenlijk vervangen door een gewone tuinslang. Niet zo gepast voor een 5 sterren hotel. Dranken worden ook heel duur vzrkocht aan de hotelbars. Hotel ligt ook erg afgelegen van elounda centrum. Als je buiten het hotel wil eten moet je een auto hebben. Heel negatief is de wifi. Die is alleen bruikbaar in een klein lokaal aan de bar. Wifi in de kamers is bijna onbestaande. Al bij al een leuke vakantie maar door de woekerprijzen niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Sun Aug 31 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk rustig hotel

jomme
28-8-2014

goede prijs kwaliteit we hebben echt genoten van dit hotel rustig en op 30 min te voet van elounda vriendelijk personeel lekker eten we gaan zeker nog eens terug lekker a la carte restaurant en mooi uitzicht

Gereisd Met partner in juni 2014

kamer geen 5 sterren waard

marijke vermant
4-6-2014

was onze 7de keer dat we dit hotel boekten maar we zijn niet meer tevreden over de badkamer. Lavabo lekte , dus we moesten er handdoeken rondleggen als we hem gebruikten. Er kwam ook een rioolreuk uit ! Zou eigenlijk moeten vernieuwd worden. Voor de rest alles dik in orde !

Gereisd Met partner in mei 2014

Uitstekend

meneer Frenken
30-7-2013

Uitstekend luxe hotel met prima attent personeel.

Gereisd Met partner in april 2013

Te duur voor wat men krijgt!

Marie en Ben Verstylen
24-7-2013

Een hotel dat geen 5 sterren verdient: Bij aankomst bleek onze kamer nog niet beschikbaar te zijn, moesten dus voor 2 nachten in andere kamer om nadien weer te moeten verhuizen. Standaardkamer zeer eenvoudig met kleine badkamer, 1 lavabo. Minibar werd nooit bijgevuld. Klein strandje en dus dichtbevolkt . Niet voldoende strandzetels, dus vroeg opstaan was de boodschap om zeker te zijn van een plaats! Geen bediening aan strand. Personeel wel zeer vriendelijk , goede keuken. Onze conclusie: er zijn 4-sterren hotels die meer ruimte, service en betere accommodatie bieden. Het is te duur voor wat men hier krijgt.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

echt super !!!

Lien Hofmans
17-7-2013

Wij gingen hier op huwelijksreis van 08/07/13 tot 15/07/13 en hebben de reis van ons leven gehad. We hadden de bungalow met gedeeld zwembad en het all in mythica-pakket. Het eten was er verukelijk. elke dag kan je er iets nieuws eten. mooie borden en reuze bediening. Ook de verwelkoming was reuze, je voelt je hier meteen welkom. Wij gaan zeker terug!!

Gereisd Met partner in juli 2013

SUBLIEM OVER DE GANSE LIJN - BIS

Daniel en Carla Van den Bergh-De Jaeghere
13-6-2013

Na de fantastische ervaring van vorig jaar hebben wij ons voor de eerste maal gewaagd aan eenzelfde hotel, en hadden daarbij natuurlijk grote verwachtingen. Aquila Elounda Village, het management en de ganse staff hebben die verwachtingen meer dan ingelost. Het uitzicht uit de superieure kamer was van een buitenaardse schoonheid; de service van het Mythica-pakket is meer dan vijfsterren waard. De à la carte restaurants zijn qua kwaliteit en bediening een sterrenrestaurant waardig; de vriendelijkheid en de service van de ganse staff is superieur. De premium-all-inclusive biedt enorme mogelijkheden die de meeste all-in-hotels ver achter zich laat. Het aanbod is groot. Dit hotel heeft een eerlijke prijs/kwaliteitsverhouding. De ietwat desolate maar authentieke setting in de wondermooie baai van Elounda zijn een pluspunt. Wij willen nog eens terug naar het beste van het beste.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overtrof alles !

Fanina en Bart
27-4-2013

Net terug van dit superhotel. De kamers, het eten, de ligging, de netheid, de vriendelijkheid (zonder opdringerigheid), dit hotel is zijn prijs meer dan waard. Neem de all-in formule, want de extra's zijn niet goedkoop. Er werd ook een Griekse avond georganiseerd met wijnproeverij en een (zeer professioneel) optreden Enige minpuntje is de all-in SPA, de cabine werkte niet...

Gereisd Met partner in april 2013

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI Sensimar Elounda Village Resort & Spa by Aquila in Elounda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI Sensimar Elounda Village Resort & Spa by Aquila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.