Hotel aan zeeWeer vandaag27°23°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Elounda Blu voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel SENTIDO Elounda Blu in het Nederlands

Fantastisch h

Stefan
10-7-2019

Hadden tof verlof in dit hotel. Prachtige ligging met panoramisch zicht op zee. Verzorgde buffetten en vriendelijke bediening. Nieuwbouw biedt 5 sterren accomodaties met zwembad of jacuzzi. Stappen op het heuvelachtig parcours hoef je niet te doen. Een golfkarretje brengt je 24/24 het hele domein rond. Ook de Spa kunnen we aanbevelen. Voor herhaling vatbaar.

Fantastisch hotel en adults only

Lambrechts diane
30-6-2019

Het hotel heeft een prachtig uitzicht op de baai van Mirabello en het eiland Spinalonga. Aan het strand en aan het zwembad zijn er gratis parasols en ligbedden. Er zijn 3 nieuwe blokken en helemaal boven is er nog een groot zwembad met gezellig terras en restaurant. Er rijdt een shuttle 24 u per dag om de klanten rond te rijden. Elke avond is er animatie. De kretaanse avond was schitterend. De buffetten zijn verzorgd, lekker en worden steeds bijgevuld. Het personeel is vriendelijk en het management is steeds fysiek aanwezig en leidt alles in goede banen. Ook een bezoek aan de spa is de moeite waard. Voor herhaling vatbaar. Wij gaan zeker terug.

Fantastische plek !

Heymans Conny
28-6-2019

Heel mooi hotel, goede service, gevarieerd eten, heel vriendelijk personeel, staan altijd klaar om te helpen met de glimlach. Slechts een nadeel en dat is de steile helling die men moet nemen om naar de kamers te gaan. Hiervoor staan er altijd golfkarretjes klaar die je naar daar vervoeren. We hopen hier ooit nog eens terug te komen, echt de moeite waard !

Gereisd Met partner in juni 2019

Neckermann

Wij hadden junior suite geboekt, advies Niet doen

RdG
9-6-2019

Uitzicht erg mooi, eten erg goed, personeel vriendelijk, maar het complex is zeer verouderd en zeer slecht en slordig onderhouden. Het nieuwe gedeelte boven op de berg voldoet wel de hedendaagse eisen. Inrichting van kamers en junior suites ( oudere gedeelte) zeer oud vies en volkomen uit deze tijd.

Schoonheid en verrukking!

Inge van der Neut
15-5-2019

Fantastisch Hotel en super kamer met mooi uitzicht maar wel hoog en stijl. Daarom ook zo'n mooi uitzicht op de zee en de bergen! Was geen probleem, de club car stond altijd gereed!

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Echt fantastisch

Annemarie Molenaar
26-10-2018

Het is een super hotel ..schoon en gewekdige lieve mensen maar.. voor mensen die slecht ter been zijn minder leuk want het is echt zeer stijl ok bij je huisje te komen.. maar ook daar hebben ze een oplossing voor.. golfkarretjes die de gasten netjes ophalen en wegbrengen... top!!!!’

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Hotel is goed, maar het eten is geen aanrader.

wr verhaaren
23-5-2018

De accommodatie is niet voor mensen slecht te been. er liepen wat boos kijkende managers rond. ( krijg je gewoon koude rillingen van, dat voelde ze ook ze hadden geen aandacht voor ons wel voor de Engelsen) Eten: ontbijt, gewoon goed, niet super. Diner: zeer slecht, na 5 dagen opgegeven . De vlees kwaliteit was duidelijke de goedkoopste soort en ook nog eens de slechtste kwaliteit. alles was koud en overkookt, veel hetzelfde, zogenaamde life cooking, 4 keer speklapjes, 2 keer Soort van vlees op een stokje, 1 Cm in het vierkant ( allemaal gelijk), duidelijk geperst materiaal, niet te herleiden wat het was en smerig. twee keer soort van kipsate. ook nog 1 keer iets van hele kleine burgertjes of zo. 1 geprobeerd, ging nog twee genomen, niet gaar aangegeven bij de bediening, hoorde zo. dan was de eerdere zeker sterk over bakken. discussie is zinloos daar. dan vonden ook mede vakantiegangers, ook zij zijn na 1 keer gestopt daar te eten.

Gereisd Met partner in mei 2018

Prachtig hotel

Saskia
16-1-2018

We hadden een kamer met privézwembad, echt een aanrader! Het personeel is heel erg vriendelijk en de cocktails bij de SENTIDO blue bar op het dakterras waren heerlijk.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Fijn hotel!

esther
8-7-2017

Prima hotel maar wel een flink verschil in kamers/suites. Wij kregen gratis een upgrade naar een suite met privé zwembad. Prachtige suite maar het terras lag vanaf 11.00 uur in de schaduw. Ik kan mij voorstellen als je hier de volle mep voor betaald hebt dat je flink baalt. Van de kamers hoorde ik dat ze erg gehorig waren, best raar want ook deze waren nou niet bepaald goedkoop. Eten was prima! Vooral het ontbijt en avondeten in buffetvorm. Één keer per verblijf bij all incl. op het dakterras eten bij Aziatisch restaurant, leuke afwisseling. Schoon hotel, aardige mensen, schitterende plek. Karretje brengt je bergopwaarts. Maar all inclusief is niet overal. Niet op het dakterras en niet bij een bepaald restaurant. Ik vond de Spa waardeloos. Je kreeg een gratis massage maar moest daar wel twee keer formulieren voor invullen. Vooraf en erna..Bubbelbad koud, stoombad tegen flinke betaling. Jammer ik had er meer van verwacht. Fijn hotel voor alleen volwassenen!

Gereisd Met partner in mei 2017

Wonderbaarlijk

Fam. Van Himste
10-6-2017

Eerst en vooral is de ligging fantastisch, vanuit het restaurant is er een adembenemend zicht over de bergen. Het personeel in heel het hotel is zeer vriendelijk en zullen er alles aan doen om u te helpen. Het eten is fantastisch. Indien u nu nog boekt met touroperator is er ook een fantastische representative die niet denkt aan geld verdienen door u iets aan te smeren maar echt de gasten helpt met alles wat ze maar willen. Niet de duurste oplossing maar de beste voor de gasten en niet per se voor zichzelf. En de excursies dat geboekt kunnen worden zijn ook echt de moeite waard. De kamers zijn fantastisch en altijd proper, en je kan volledig tot rust komen aan het zwembad. In het stadje Elounda zelf zijn er ook veel lekkere plekjes om iets te eten voor degene dat toch eens uit het hotel willen komen. Wij vinden dat dit een van de mooiste en beste hotels is aan de zuidelijke kant van Kreta en zeker de moeite waard om eens uit te testen. Wij hebben dan ook geen negatieve punten gevonden!

Gereisd Met partner in juni 2017

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Grieks, Internationaal, Regionaal, Steaks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Elounda Blu in Elounda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Elounda Blu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.