Hotel SENTIDO Elounda Blu

Hotel SENTIDO Elounda Blu

7Goed

Griekenland, Kreta, Elounda

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Elounda Blu voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Adults only
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

42 reviews over Hotel SENTIDO Elounda Blu

• 2Ron10-01-2020

Niet boeken, zonde van het geld

Ramp; hotel kamer (suite) zeer vies, bankstel plankte , kozijnen compleet verrot, super veel onderhoud achterstand. Inrichting uit 1970, badkamer heel erg ouderwets en vies, ( ( plastic douche gordijn etc.) Eten redelijk Advies: NIET BOEKEN

Gereisd met partner in mei 2019

• 2019
    9Stefan10-07-2019

Fantastisch h

Hadden tof verlof in dit hotel. Prachtige ligging met panoramisch zicht op zee. Verzorgde buffetten en vriendelijke bediening. Nieuwbouw biedt 5 sterren accomodaties met zwembad of jacuzzi. Stappen op het heuvelachtig parcours hoef je niet te doen. Een golfkarretje brengt je 24/24 het hele domein rond. Ook de Spa kunnen we aanbevelen. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Inge van der Neut15-05-2019

Schoonheid en verrukking!

Fantastisch Hotel en super kamer met mooi uitzicht maar wel hoog en stijl. Daarom ook zo'n mooi uitzicht op de zee en de bergen! Was geen probleem, de club car stond altijd gereed!

Gereisd met vrienden in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    8Annemarie Molenaar26-10-2018

Echt fantastisch

Het is een super hotel ..schoon en gewekdige lieve mensen maar.. voor mensen die slecht ter been zijn minder leuk want het is echt zeer stijl ok bij je huisje te komen.. maar ook daar hebben ze een oplossing voor.. golfkarretjes die de gasten netjes ophalen en wegbrengen... top!!!!’

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5wr verhaaren23-05-2018

Hotel is goed, maar het eten is geen aanrader.

De accommodatie is niet voor mensen slecht te been. er liepen wat boos kijkende managers rond. ( krijg je gewoon koude rillingen van, dat voelde ze ook ze hadden geen aandacht voor ons wel voor de Engelsen) Eten: ontbijt, gewoon goed, niet super. Diner: zeer slecht, na 5 dagen opgegeven . De vlees kwaliteit was duidelijke de goedkoopste soort en ook nog eens de slechtste kwaliteit. alles was koud en overkookt, veel hetzelfde, zogenaamde life cooking, 4 keer speklapjes, 2 keer Soort van vlees op een stokje, 1 Cm in het vierkant ( allemaal gelijk), duidelijk geperst materiaal, niet te herleiden wat het was en smerig. twee keer soort van kipsate. ook nog 1 keer iets van hele kleine burgertjes of zo. 1 geprobeerd, ging nog twee genomen, niet gaar aangegeven bij de bediening, hoorde zo. dan was de eerdere zeker sterk over bakken. discussie is zinloos daar. dan vonden ook mede vakantiegangers, ook zij zijn na 1 keer gestopt daar te eten.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Saskia16-01-2018

Prachtig hotel

We hadden een kamer met privézwembad, echt een aanrader! Het personeel is heel erg vriendelijk en de cocktails bij de SENTIDO blue bar op het dakterras waren heerlijk.

Gereisd met partner in oktober 2016

• Oude reviews

9esther08-07-2017

Fijn hotel!

Prima hotel maar wel een flink verschil in kamers/suites. Wij kregen gratis een upgrade naar een suite met privé zwembad. Prachtige suite maar het terras lag vanaf 11.00 uur in de schaduw. Ik kan mij voorstellen als je hier de volle mep voor betaald hebt dat je flink baalt. Van de kamers hoorde ik dat ze erg gehorig waren, best raar want ook deze waren nou niet bepaald goedkoop. Eten was prima! Vooral het ontbijt en avondeten in buffetvorm. Één keer per verblijf bij all incl. op het dakterras eten bij Aziatisch restaurant, leuke afwisseling. Schoon hotel, aardige mensen, schitterende plek. Karretje brengt je bergopwaarts. Maar all inclusief is niet overal. Niet op het dakterras en niet bij een bepaald restaurant. Ik vond de Spa waardeloos. Je kreeg een gratis massage maar moest daar wel twee keer formulieren voor invullen. Vooraf en erna..Bubbelbad koud, stoombad tegen flinke betaling. Jammer ik had er meer van verwacht. Fijn hotel voor alleen volwassenen!

• 10Fam. Van Himste10-06-2017

Wonderbaarlijk

Eerst en vooral is de ligging fantastisch, vanuit het restaurant is er een adembenemend zicht over de bergen. Het personeel in heel het hotel is zeer vriendelijk en zullen er alles aan doen om u te helpen. Het eten is fantastisch. Indien u nu nog boekt met touroperator is er ook een fantastische representative die niet denkt aan geld verdienen door u iets aan te smeren maar echt de gasten helpt met alles wat ze maar willen. Niet de duurste oplossing maar de beste voor de gasten en niet per se voor zichzelf. En de excursies dat geboekt kunnen worden zijn ook echt de moeite waard. De kamers zijn fantastisch en altijd proper, en je kan volledig tot rust komen aan het zwembad. In het stadje Elounda zelf zijn er ook veel lekkere plekjes om iets te eten voor degene dat toch eens uit het hotel willen komen. Wij vinden dat dit een van de mooiste en beste hotels is aan de zuidelijke kant van Kreta en zeker de moeite waard om eens uit te testen. Wij hebben dan ook geen negatieve punten gevonden!

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Smit05-06-2017

Prachtige locatie voor een heel fijn hotel

Elounda blu, heel fijn hotel, mooie locatie, vanuit het hotel heb je een schitterd uitzicht, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, eten was prima, elke dag stond er wel wat anders bij, schone kamer, alleen het vele klimmen viel ons tegen, mensen die slecht ter been zijn zou ik het afraden, of je moet gebruik willen maken vd golfkarretjes die je heen en terug brengen.. verder niet zo massaal ook wel lekker, het is zeker aan te bevelen

• 10Geert en Karine Vincke22-05-2017

Ontwapenende vriendelijkheid in idyllisch kader 2

Wetende wat we er vorige keer aan gehad hadden (review 22.06.2016) en de vriendelijkheid van de gehele staf in gedachten, besloten we terug te keren voor ons tweede verblijf in Elounda Blu. Dat we terug kwamen, zullen we geweten hebben, want we werden van bij aankomst heel hartelijk herkend als terugkomers en zoals vorig jaar met alle zorg en attentheid bejegend gedurende het hele verblijf. Verschillend met vorig jaar hebben we nu gekozen voor een huurwagen, gehuurd vanaf Heraklion, wat ons toeliet de prachtige natuur en marktjes op eigen tempo te verkennen. De andere verandering was een vernieuwde kamer, die meer ruimte en comfort bood, evenals een fenomenaal uitzicht. Zoals vorig jaar hebben we immens genoten van het buiten eten op terras met het unieke zeezicht. In de lekkere buffetten vonden we iedere dag een ander accentje terug, waardoor we tot onze 13e nacht steeds met verlangen en waardering onze gevarieerde mezzebordje(s) bleven samenstellen. Onze allergrootste bewondering blijft uitgaan naar de alom vriendelijke stafleden van het hotel in alle functies. Enkelen kregen toch wel een heel, heel speciaal plaatsje in onze herinnering.

Hotel SENTIDO Elounda Blu info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Grieks, Internationaal, Regionaal, Steaks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk