Hotel Elounda Ilion

Hotel Elounda Ilion

7.7Goed

Griekenland, Kreta, Elounda

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 430p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Dusseldorf
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.7Goed

11 reviews over Hotel Elounda Ilion

• 6Amber25-07-2015

Redelijk

Het restaurant viel heel erg tegen, elke dag het zelfde ontbijt, en het avond eten was nog net niet slecht.. waar door we gedwongen werden vaak uit eten te gaan. Ook werkt er een hele dikke man in het restaurant wat niet echt smakelijk is om te zien wanneer je wat zit te eten. Het personeel is erg vriendelijk! Behalve de man die achter receptie werkt.

De laatste dag wilden we 's avonds nog eventjes wat eten voordat we vertrokken mijn vriend en ik hadden ons eten al opgeschept toen er een dametje naar ons toe liep en ons vertelde dat we hier niet mochten eten. Ik vroeg haar waarom en de reden was omdat jullie zo vertrekken. Ik ben de man achter de balie om informatie gaan vragen en we moesten 20 euro p.p. betalen als we in het restaurant wilden gaan eten. Ik liet hem onze boek gegevens zien en dat we gewoon recht hadden op het avond eten maar dat maakte hem verder niks uit.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Guil10-09-2013

Fantastische plek

Prachtige ligging met zicht over Mirabello Bay. Op wandelastand van strandje. Enkele km van Elunda , Plaka , Agios Nicolais Mooie kamers. Aangenaam zwembad en terras Lekker eten,ontbijt,lunch,diner. Zeer behulpzaam,vriendelijk personeel. Gemakkelijk te bereiken vanaf hoofdweg Zeker aanrader Chris é Rich (Belgiè)

Gereisd met partner in juni 2013

• 8nico leemans14-07-2010

mooi hotel

Mooi hotel met een prachtig uitzicht over Elounda. Leuke lounche gedeelte bij het zwembad, waar het 's avonds romantisch toeven is. Wij hebben in elounda een paar WK wedstrijden bekeken, wat ontspannend was. Wij hadden half pension, eten was zowel 's morgens als 's avonds in buffetvorm. Goed eten met een lekkere fles wijn erbij (betalen), als je de fles niet op krijgt zetten zij hem weg voor de volgende dag. Kamers zijn groot en netjes. Al en al een keurig hotel.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Lenie28-12-2008

Een absolute aanrader **** sterren

Fantastisch Hotel Mooi gelegen tegen een berg met uitzicht naar het plaatsje Elounda. Hele vriendelijke mensen, eten was goed gevarieerd, heel vriendelijke mensen en de kamers heel schoon. Ja voor ons een plek om graag te verblijven. Aandachtspuntje is dat een outo het geheel compleet maakt door de afstand en de hoge ligging.

Gereisd met partner in december 2008

• 9oorschot20-10-2008

topper en inmiddels een 4 sterren hotel !!

Heerlijk hotel Goed en lekker eten, veel variatie Zeer vriendelijk personeel, Mooie kamers en goed schoon. Prachtige omgeving. Tip: neem een auto

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8govaerts-van dyck06-10-2008

no stress

prachtig uitzicht op de Mirabellobaai,genieten van de rust en accomodatie. Een prachtig zwembad en een apart zonneterras waar je s'avonds kunt genieten van een lekkere cocktail in de loungezetels.Een aanrader voor mensen zonder kinderen die willen genieten van lekker eten en een glaasje wijn. De prijzen in het hotel zijn normaal, je hoeft voor een middagmaal het hotel ook niet uit want je kan er heel lekker eten voor weinig geld. Wel moet je goed te been zijn om je te kunnen verplaatsen op het domein.Het prive strand stelt niets voor maar dat weten ze zelf ook,je moet een half uurtje stappen om aan het strand van Elounda te kunnen genieten. het personeel is ook heel vriendelijk en staan altijd voor je klaar. NO STRESS

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Lieke en Bart20-08-2007

Het is een heel mooi hotel, ligging is ook heel mooi. Het dorpje is wel een half uurtje lopen. Jammer dat de bus maar tot 9 uur rijd. Eten in het hotel is prima, ontbijt mag wat gevarieerder. Ook de kamer die wij hadden was verzorgd en we hadden mooi uitzicht. 's Avonds mag er wel wat meer te doen zijn in het hotel. We hebben een super vakantie gehad!!

Gereisd met partner in juni 2007

• 6van nieuwenhuyze14-09-2005

Het is een verzorgd hotel, niet iedereen is even vriendelijk. Animatie was er totaal niet, drank in het hotel was duur. Wij hadden een nette kamer met een prachtig uitzicht vanop ons balkon,de zonsopgang is echt prachtig.We hadden geluk met onze kamer, andere waren kleiner en hadden geen mooi uitzicht. Het eten viel goed mee, in het ontbijt zat wel weinig variatie.Te voet naar het dorp is ongeveer een half uurtje stappen. Om iets te bezichtigen, huur je best een auto. Jammer dat je veel tijd in de auto doorbrengt om naar een andere stad te rijden. Met een quad is het wel eens tof om te bergen in de trekken.Het strand aan het hotel stelt echt niet veel voor. De trapjes zijn roest,levensgevaarlijk! Minigolf zijn drie baantjes en het balletje zegt foert tegen de stick. Voor een ligstoel aan het zwembad moet je er al vroeg bij zijn. Satelliet tv is het niet, je kan amper vier posten nemen.

Gereisd in september 2005

• 4R. Postma13-07-2005

mensen van het hotel zijn beleefd en behulpzaam. Gasten die trouwens overwegend frans zijn, zijn niet erg beleefd en bonjour kan er amper af. 300 meter van een rotspartijd at in het water loopt met 6 kapotte ligstoelen. zonder auto zit je op een onbewoond eiland. Amper entertainment in het hotel. voor gezelligheid moet je naar het dorp of de stad. Dit kan met de taxi of met de auto(bus rijdt niet continu). De bedden zijn betonnen bakken waarin je niet bepaald comfortabel kan liggen. Zijn drie keer van kamer verwisseld. Ook het ontbijt is elke dag hetzelfde. drinken in het hotel is duur. en het avondeten is niet echt geweldig. het toetje daarentegen is lekker.

Gereisd in juli 2005

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinLees/Studeerrruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken