Hotel Elounda Ilion

10 reviews over Hotel Elounda Ilion in het Nederlands

Redelijk

Amber
25-7-2015

Het restaurant viel heel erg tegen, elke dag het zelfde ontbijt, en het avond eten was nog net niet slecht.. waar door we gedwongen werden vaak uit eten te gaan. Ook werkt er een hele dikke man in het restaurant wat niet echt smakelijk is om te zien wanneer je wat zit te eten. Het personeel is erg vriendelijk! Behalve de man die achter receptie werkt.

De laatste dag wilden we 's avonds nog eventjes wat eten voordat we vertrokken mijn vriend en ik hadden ons eten al opgeschept toen er een dametje naar ons toe liep en ons vertelde dat we hier niet mochten eten. Ik vroeg haar waarom en de reden was omdat jullie zo vertrekken. Ik ben de man achter de balie om informatie gaan vragen en we moesten 20 euro p.p. betalen als we in het restaurant wilden gaan eten. Ik liet hem onze boek gegevens zien en dat we gewoon recht hadden op het avond eten maar dat maakte hem verder niks uit.

Fantastische plek

Guil
10-9-2013

Prachtige ligging met zicht over Mirabello Bay.

Op wandelastand van strandje.

Enkele km van Elunda , Plaka , Agios Nicolais

Mooie kamers.

Aangenaam zwembad en terras

Lekker eten,ontbijt,lunch,diner.

Zeer behulpzaam,vriendelijk personeel.

Gemakkelijk te bereiken vanaf hoofdweg

Zeker aanrader

Chris é Rich (Belgiè)

mooi hotel

nico leemans
14-7-2010

Mooi hotel met een prachtig uitzicht over Elounda. Leuke lounche gedeelte bij het zwembad, waar het 's avonds romantisch toeven is. Wij hebben in elounda een paar WK wedstrijden bekeken, wat ontspannend was. Wij hadden half pension, eten was zowel 's morgens als 's avonds in buffetvorm. Goed eten met een lekkere fles wijn erbij (betalen), als je de fles niet op krijgt zetten zij hem weg voor de volgende dag. Kamers zijn groot en netjes. Al en al een keurig hotel.

2008

Een absolute aanrader **** sterren

Lenie
28-12-2008

Fantastisch Hotel

Mooi gelegen tegen een berg met uitzicht naar het plaatsje Elounda.

Hele vriendelijke mensen, eten was goed gevarieerd, heel vriendelijke mensen en de kamers heel schoon.

Ja voor ons een plek om graag te verblijven. Aandachtspuntje is dat een outo het geheel compleet maakt door de afstand en de hoge ligging.

topper en inmiddels een 4 sterren hotel !!

oorschot
20-10-2008

Heerlijk hotel

Goed en lekker eten, veel variatie

Zeer vriendelijk personeel,

Mooie kamers en goed schoon.

Prachtige omgeving.

Tip: neem een auto

no stress

govaerts-van dyck
6-10-2008

prachtig uitzicht op de Mirabellobaai,genieten van de rust en accomodatie. Een prachtig zwembad en een apart zonneterras waar je s'avonds kunt genieten van een lekkere cocktail in de loungezetels.Een aanrader voor mensen zonder kinderen die willen genieten van lekker eten en een glaasje wijn. De prijzen in het hotel zijn normaal, je hoeft voor een middagmaal het hotel ook niet uit want je kan er heel lekker eten voor weinig geld. Wel moet je goed te been zijn om je te kunnen verplaatsen op het domein.Het prive strand stelt niets voor maar dat weten ze zelf ook,je moet een half uurtje stappen om aan het strand van Elounda te kunnen genieten.

het personeel is ook heel vriendelijk en staan altijd voor je klaar. NO STRESS

2007

een prachtig gelegen hotel met vrijwel overal een heel mooi uitzicht.

de staf is zeer vriendelijk en behulpzaam. het eten is werkelijk fantastisch

Het enige nadeel is dat het vrij ver van Ilounda ligt en niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Het is een heel mooi hotel, ligging is ook heel mooi. Het dorpje is wel een half uurtje lopen. Jammer dat de bus maar tot 9 uur rijd. Eten in het hotel is prima, ontbijt mag wat gevarieerder. Ook de kamer die wij hadden was verzorgd en we hadden mooi uitzicht. 's Avonds mag er wel wat meer te doen zijn in het hotel. We hebben een super vakantie gehad!!

2005

Het is een verzorgd hotel, niet iedereen is even vriendelijk. Animatie was er totaal niet, drank in het hotel was duur. Wij hadden een nette kamer met een prachtig uitzicht vanop ons balkon,de zonsopgang is echt prachtig.We hadden geluk met onze kamer, andere waren kleiner en hadden geen mooi uitzicht. Het eten viel goed mee, in het ontbijt zat wel weinig variatie.Te voet naar het dorp is ongeveer een half uurtje stappen. Om iets te bezichtigen, huur je best een auto. Jammer dat je veel tijd in de auto doorbrengt om naar een andere stad te rijden. Met een quad is het wel eens tof om te bergen in de trekken.Het strand aan het hotel stelt echt niet veel voor. De trapjes zijn roest,levensgevaarlijk! Minigolf zijn drie baantjes en het balletje zegt foert tegen de stick. Voor een ligstoel aan het zwembad moet je er al vroeg bij zijn. Satelliet tv is het niet, je kan amper vier posten nemen.

mensen van het hotel zijn beleefd en behulpzaam. Gasten die trouwens overwegend frans zijn, zijn niet erg beleefd en bonjour kan er amper af. 300 meter van een rotspartijd at in het water loopt met 6 kapotte ligstoelen. zonder auto zit je op een onbewoond eiland. Amper entertainment in het hotel. voor gezelligheid moet je naar het dorp of de stad. Dit kan met de taxi of met de auto(bus rijdt niet continu). De bedden zijn betonnen bakken waarin je niet bepaald comfortabel kan liggen. Zijn drie keer van kamer verwisseld. Ook het ontbijt is elke dag hetzelfde. drinken in het hotel is duur. en het avondeten is niet echt geweldig. het toetje daarentegen is lekker.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elounda Ilion in Elounda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elounda Ilion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.