FamiliehotelWeer vandaag28°24°
5,1

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Elounda Breeze Resort voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Elounda Breeze Resort in het Nederlands

Nooit meer, voor het eerst in jaren bedonderd !!

Guus
27-9-2018

Boek dit niet !! We zijn absoluut geen piepers en best wel het eea gewend, maar dit is gewoon echt slecht. Een badkamer waar men al eens een gat in het bad ter hoogte van je rug heeft geslepen om bij de leidingen te komen waarschijnlijk, weer een beetje dichtgesmeerd, verf erover en klaar. De wc knop van het hangtoilet kapot, dan maar een knop erop gemonteerd van een ouderwetse spoelbak. Als je doortrekt komt er veel te weinig water uit. Telkenmale na ca. 15 minuten rioollucht uit de badkamer die je appartement in trekt en waar ook je “frisse” handdoeken hangen. Melding van gemaakt, maar niets opgelost... Alles is erg gedateerd. Van buiten alles voor het oog wel redelijk netjes, maar al vanaf binnenkomst zie je aan het kapotte laminaat in de ontvangsthal dat er de laatste jaren geen ene euro meer is besteed aan het complex. Idem de goedkope laminaat vloer in de eetzaal, finaal versleten / kapot. Het eten onvoldoende warm.

Nooit meer! Verschrikkelijk!

Ginny
10-7-2018

Vreselijk! Ze zetten zich neer als 4* hotel, maar ik geef het 2, hooguit 3 sterren. Barpersoneel zéér onvriendelijk en soms gewoon geen personeel bij de bar. Eten is ronduit slecht en vaak koud. Kamers zijn grondig aan vernieuwing toe en niet allemaal ruim. Naar de zee is een fikse wandeling en er is amper strand. Kamermeisjes en personeel in de eetzaal is super vriendelijk en doen d'r uiterste best. Wij hebben van ellende een auto gehuurd en zijn maar andere plekken op gaan zoeken. Als je van comfort en gemak houdt....NIET DOEN!

Gereisd Met partner in juni 2018

Matig

Irmgard van kempen
20-8-2017

Gedateerd hotel . Geen animatie s avonds . Geen vriendelijk personeel. Auto zeker nodig. Geen strand. Alleen rotsplateau. Mooi uitzicht. Sober maar netjes.

slechte ligging en eten

Truus
27-9-2011

Door overboeking bij Coral hier "gedumpd" Alles is Frans, eten,entertainment,mensen terwijl ik voor Kreta had geboekt ging voor de rust maar het was een ramp door de loei harde muziek de hele dag bij het zwembad, zit te ver van Agios waardoor je veel geld kwijt was voor een taxi om vrienden aldaar te bezoeken.

Echt een afknapper na een mooie vakantie in mei van dit jaar in Agios bij Coral. Laat iedereen uitkijken met boeken !!

Gereisd Met partner in juni 2011

prachtige natuur in de middle of no-waer

gerard60
26-9-2011

het hotel is goed , maar puur franstalig , animatie veeeel te harde muziek de hele dag aan zwembad, zeg je daar als niet franse iets van, wordt je verwezen naar een zwembad zonder bar en vele trappen lopen en geen consumpties. gemiddelde leeftijd was in september + 50 zit niet te wachten op gegil! Eten ronduit slecht, bediening niet klantvriendelijk, te afstandelijk, blijkbaar franse tour echt niet grieks, merendeel van personeel is romeens. Waar halen zij die vier sterren vandaan??????????????

er waren ook in september weer vele Nederlanders daar "gedumbd"na overboeking van Hotel Coral in Agios, zonde van de vakantie die je boekt bij touroperator, je wilt naar Griekenland en niet naar Frankrijk,maar twee dagen van te voren het bericht ( terwijl ze het allang wisten) had je geen keus, Schandalig.

Gereisd Met partner in september 2011

nee, niet meer

Guy en Lea
9-9-2011

Voor vier sterren heeft dit hotel veel te weinig variatie in het eten, zijn de dranken All In heel miniem of je moet betalen. Een flesje water moesten we zelf betalen...De kamers werden proper gehouden, de twee kakkerlakken op de eerste avond niet mee gerekend. De zwembaden met zetels en parasols waren prima. Het hotel lag iets te ver van het dorp, toch een half uurtje stappen. Het privéstrand was tof. Maar nee, daar willen we geen tweede keer naartoe, zelf al is het een superpromotie geweest. De rit van en naar de luchthaven was erg lang.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aangenaam hotel!

Gilbert
10-8-2011

Wij (mijn vriendin en ik) zijn net een paar dagen terug van 8 dagen Elounda Aqua Sol. Zeer goed verblijf gehad. Hotel indeling is wat vreemd maar na 2 dagen helemaal gewend. Pluspunten: Alles was netjes en schoon, personeel zeer vriendelijk, prima eten, supermarkt in de buurt Minpunten: Ligging (Auto huren is wel aan te raden), Animatie was in het frans (werdt betaald door een franse touropperator dus waren er voornamelijk voor de gasten van deze touropperator)

Kortom wij hebben een prima vakantie gehad!

Gereisd Met partner in juli 2011

Henk
25-7-2011

Ons verblijf was van 6 tot 20 juli op basis van all in. We hadden landzicht geboekt, maar kregen zelfs zeezicht. (reden? Ik heb er niet naar gevraagd) Het eten was fantastisch. Werkelijk iedere dag variatie. Zelfs de lunch verschilde qua warm eten van het avondeten. En daarnaast nog veel verschillende groentes. De animatie (hebben wij trouwens geen gebruik van gemaakt) was in het Frans (ook veel Franse gasten) en de bediening is fantastisch. De drank word je aan tafel ingeschud. De vieze borden worden direct afgeruimd.Zeer Vriendelijk Personeel. Willen je graag van dienst zijn. Schone kamers (iedere dag worden die gepoetst) Het hotel heeft 2 grote zwembaden (liggen op verschillende levels) en op 250 meter heb je nog een prive strand) Dus voor elk wat wils. De omgeving is prachtig, en op loopafstand een supermarkt (mocht dat wenselijk zijn). Wij waren uiterst tevreden. Een SUPER vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Wed Jul 06 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen 4sterren waard

silvie
14-9-2010

We hadden 10 dagen in elounda geboekt, all inclusive. We moesten echter wel bijbetalen voor cola-light (2euro) en water in flesjes. Het eten was goed maar niet gevarieerd, ook niet fijn (bv. er waren geen gambas of inktvis), daarom zijn we verschillende keren gaan eten in de restaurants in het centrum. Kamers zijn vrij ouderwets. 3km van het strand van Elounda (zandstrand) en centrum. Animatie zeer pover, we hadden 2 keer per week identiek dezelfde cabaret. En de animatie is alleen in het Frans. Ik ben ook niet te spreken over TO. Slechte reisorganisatie. Niks van service. Eerste en laatste keer dat ik met deze organisatie geboekt heb. Het hotel is zeker geen 4 sterren waard.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

eddy en janet
12-8-2010

kamers zijn goed maar voor deze prijs bij touroperator en dan all in is gewoon weg belachelijk,

eten is waardeloos om maar niet te spreken dat er niets te krijgen is aan het strand geen eten en geen drinken water moet je kopen dat noemen ze all in nooit meer

Gereisd Met partner in augustus 2010

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenEuropees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elounda Breeze Resort in Elounda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elounda Breeze Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.