Hotel Elounda Beach

Hotel Elounda Beach

9.4Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Elounda

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.056p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Keulen
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Sauna

9 reviews over Hotel Elounda Beach

• 8De jong13-09-2011

prima resort

Aug'11 Met 2 kleine kinderen (4 en 1 ) hier geweest. Het is een prima hotel met mooie zwembaden, zeker ook voor de kids. Jammer dat het "echte"strand niet op loopafstand is. Maar met het busje prima te doen. Het eten is ook prima, iets meer lokale gerechten hadden lekker geweest. Maar ook voor de kinderen was het prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 10An09-07-2008

Fantastich resort

Er hangt inderdaad een prijskaartje vast aan dit hotel. We verbleven er een week in een suite met privé zwembad en een personal assistant. De service was uitmuntend, het eten was heel lekker. Het domein is groot, mooi en rustig. het nodigt uit tot een gezonde dagelijkse wandeling. Het ontbijtbuffet was heel verzorgd en heel uitgebreid. We hebben er alle restaurants bezocht en deze hebben ons allemaal (we zijn nochtthans verwende reizigers) weten te bekoren. Uitstekende wijnkeler en terecht een leading hotel of the world!

Gereisd met familie in juli 2006

• 10Amber Leanaerts05-07-2008

Ik ben hier in juni geweest, en het was echt fantastisch. Het personeel is zeer vriendelijk. En wij hadden een huis (wat meer leek op een villa) Met een zwembad voor de deur en als je uit de tuin liep was je gelijk bij het strand. Echt fantastisch. En ook was er elke dag vers fruit op je kamer(echt heerlijk). En het eten was ook echt heerlijk.(vooral de wafels bij ontbijt buffet)

Kortom het was een fantastische vakantie en dit vergeet je niet snel meer.

Gereisd in juli 2008

• 8jan janssens08-06-2008

Veel te duur voor wat het is! Kamers nog stofferig en klein in verhouding tot foto's.Vermijd drank of restaurants! Zelfs als miljonair kan je beter elders terecht. Liefst niet bellen naar huis (driemaal kort gesprekje en 70€). Is vooral allemaal show. Wel de ligging is prachtig.

Gereisd met partner in juni 2008

• 10cora28-08-2006

Fantastisch hotel,( beste op kreta) Wij zijn in oktober geweest. temp. nog lekker en de zee is warm. Wij logeerden in een seafront-beach kamer, Wel een stuk duurder, maar absoluut top (vanuit ons bed konden we zo de zee op kijken). Kamer heel stijlvol ingericht. perfecte verstelbare box-spring bedden. Bediending vriendelijk. en de maaltijden culinair hoogstaand. Het beste hotel waar we tot nu toe aan de middelandse zee gelogeerd hebben. Absolute aanrader om een week heerlijk bijtekomen en verwent te worden.

Gereisd in augustus 2006

• 10Matthias.lenaerts13-03-2006

zeer goed hotel zeer verzorgd, lekker eten (vooral kafenion) zeer mooi afgewerkt binnen hotel; het is een fantasiewereldje op zich. privéstrand, groot zwembad, nachtleven in het hotel (cocktailbar, cinema (big screen), griekse avond, ...) itt wat iemand zei bij de elounda bay commentaren, zeker geen ingeslapen 80+, hotel is zeer kindvriendelijk (kidsclub) ook pubervriendelijk, geneog adolescneten in de zomer. Water sports is gewoonweg zalig, wel duur Cliënteel zeer vriendelijk, proper, doet alles opdat u het naar uw zin hebt.

kortom minimum zeven sterren waard in mijn ogen het hoort dan ook niet voo rniets tot de top vijf van de europese hotels (cfr. leading hotels of the world (indien u me niet gelooft))

naar het dorp lopen om eten te gaan halen vind ik eerder belachelijk en wordt ook niet erg op prijs gesteld door de mensen in het hotel

we gaan dit jaar voor de 17e keer

Gereisd in maart 2006

• 9Henk26-07-2005

Ondanks een valse start (overboekt) een zeer goed hotel met een goede manager. Goed toeven en goed eten. Zeer verzorgde zwembaden en prive strand.

Gereisd in juli 2005

• 10rylaars15-07-2005

Dit is de beste plek om heen te gaan als je lui in de zon wilt liggen. Een uitstekend hotel met een privé strand. Eten kan je beter doen in het dorp (goedkoper en net zo goed als in het hotel). Een aanrader (maar wel duur)!

Gereisd in juli 2005

• 10bob05-06-2005

Zeker één van de beste hotels in Europa!

Gereisd in juni 2005

Hotel Elounda Beach info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadBarrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Nouvelle Cuisine, Regionaal, Sushi, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Gebieden met beperkte toegang, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden