Hotel Domes of Elounda

8 reviews over Hotel Domes of Elounda

• 2018
    10Jacqueline van der Wal-Zijl13-05-2018

Beste hotel van kreta!

Met stip het allermooiste resort ooit!! Prachtige kamers, alle denkbare luxe Geweldig personeel Beter kan gewoon niet!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• Oude reviews

10Jacqueline van der wal01-05-2016

Het allerbeste hotel ooit!

Een fantastisch hotel, zeer veel luxe, prachtige suite Geweldige badkamer met jaccuzi, prive zwembad Zeer behulpzaam en aardig personeel, niets is teveel Prachtig zwembad en welness, zelfd openbare toiletten en douche ruimtes bij zwembad met gouden kranen, luxe handdoeken en handwash van thierry mugler! Eten op topniveau Je voelt je een koning(in) Wat een heerlijke luxe! Dit hotel is elke cent waard!!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 10marcel06-05-2015

Fantastisch hotel

In een woord geweldig. Het is een fantastisch hotel waar de service echt top is. Alle suites hebben uitzicht op Spinalonga. De bungalows liggen aan de andere kant van de heuvel, bij het familiezwembad, dus deze hebben niet het mooie uitzicht. Deze bungalows hebben dan wel niet zo'n mooi uitzicht maar zijn top. Alles erop en eraan, prive zwembad, keukentje met vaatwasser, wasmachine etc. De bediening in de restaurants is ook top, iedereen is even vriendelijk en bereid alles voor je te doen. Eten is heerlijk en ze hebben elke avond een ander thema. Ondanks dat het hotel tegen een heuvel is gebouwd en het familie zwembad aan de andere kant van de heuvel, hebben we dit niet al lastig ervaren. Ze rijden met een soort golfkarretjes je overal naar toe of het nu naar je kamer is of naar het zwembad, geen probleem

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

• 9.21-10-2013

Stijlvolle luxe.

Hallo lieve vakantiegangers, ik heb met mijn broer 10 fantastische dagen doorgebracht in het Domes. Wie waarde hecht aan kwaliteit en premium service zonder al te veel glamour, is hier aan het juiste adres. Wij gaan zeker weer!

• 9.20-10-2013

Droomhotel met een prachtige ligging.

Wij hebben twee weken doorgebracht in dit prachtige hotel. Het is een boetiekhotel met een prachtig, rustige droomligging op een heuvel met directe toegang tot het prachtige, schone strand met glashelder water. We hadden een kamer geboekt met een bubbelbad op het terras. Het bubbelbad hebben we elke avond gebruikt en we hebben er erg van genoten. Het personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Er staan chauffeurs met elektrische auto's ter beschikking, die de hotelgasten overal in het hotelcomplex brengen naar wens. Op al onze wensen werd er ingegaan. We hebben ook vaak de tennisbaan gebruikt. We werden er heen gebracht en opgehaald en we kregen steeds twee flessen koud water. De spa is erg mooi ingericht. De sauna en het stoombad moet je wel reserveren omdat ze privaat gebruikt worden en je ze niet met de andere gasten moet delen. Dit vonden wij erg prettig. Het fitnesscentrum is zeer klein. Er zijn slechts 4-5 toestellen achter een glazen wand. Maar ze hebben ons gezegd dat de ruimte in het kader van de toekomstige hoteluitbreiding vergroot zal worden. Sporters komen hier niet echt aan hun trekken. We hadden halfpension geboekt en waren zeer tevreden met het eten. Mijn weegschaal thuis heeft dat ook nog eens bevestigd. In de eetzaal is het helemaal niet hectisch en de ruimte wordt verdeeld tussen gezinnen met kleine kinderen en 'rustigere' gasten, dus in luide en rustige zones. Het eten is zeer gevarieerd. Er zijn altijd verse groenten, fruit, vlees, gevogelte en vis, zodat er voor elke cultuur een mooi aanbod is. Het hotel ligt een beetje afgelegen, dus is een auto aanbevolen. Met de auto kan je bovendien heel veel in Kreta ontdekken, als je je op voorhand met het land op historisch en geografisch gebied bekend gemaakt hebt. Het is ons heel goed bevallen en we komen zeker weer.

• 10.18-10-2013

Goede service met prima personeel.

Erg mooi complex, dat in zeer verzorgde toestand is. De medewerkers zijn zeer gastvrij en altijd beleefd. De service met de Club Cars is een prima idee, omdat naar gelang de ligging de suite een vrij lang eind weg kan zijn. De buggy chauffeurs zijn erg vriendelijk en mondig, zodat een gesprek altijd welkom is. Het restaurant met het ontbijtbuffet is zeer gevarieerd en iedere smaak zal hier te vinden zijn. Ons verblijf was onvergetelijk en je was al een beetje triest het hotel weer te verlaten en weg te gaan.

• 9.02-10-2013

Geweldig met kinderen - zeer aanbevelenswaardig!

We overnachtten in het hotel in september. Het weer was niet te heet, maar goed tussen 25 en 30 graden, zeer aangenaam. Het was werkelijk grandioos, hoe we (vooral onze zoon van 13 maanden) vanaf de eerste dag behandeld werden. Van het zeer beleefde, behulpzame, vriendelijke en boven de normale massa uitstekende Guest Relations Team, via het altijd vriendelijke, behulpzame en charmante personeel in het restaurant (wat echt geweldig was in de omgang met onze zoon) tot aan de altijd behulpzame en vriendelijke pages, het was gewoon prachtig. De prachtige wijze waarmee onze zoon door iedereen behandeld werd was onverwacht en een onvergetelijke ervaring. Het was zo mooi, dat we Domes of Elounda en zijn team voor ouders met kinderen alleen kunnen aanbevelen. We hadden een buitengewoon heerlijke tijd! De kunst en wijze van omgaan met onze zoon laat iedere creche in vergelijking verbleken! Bedankt! Een paar punten, die niet zo buitengewoon als de rest waren: het personeel in de kinderkamer was passief, wat ook een reden was om onze zoon niet daar te laten en bij de boeking moet men een kamer nemen die dichtbij het hoofdgebouw is of bij één van de servicewegen ligt omdat er enkele trappen te beklimmen zijn (men wordt echter beloond door een prachtig uitzicht). Al met al was het geweldig en we komen terug:-)

• 9.02-10-2013

Relax vakantie op het hoogste niveau.

We hebben rechtstreeks bij het hotel geboekt, en midden in de nacht een warm welkom ontvangen, op de kamer wachtte een klein diner met dessert en fruit en champagne. De suite was de 'bruidssuite' met rode harten op bed, bloemen in het bubbelbad, kaarsen... - hoewel wij dit niet geboekt hadden. Hoewel we graag en vaak reizen - we hebben nog nergens zo'n goed opgeleid personeel meegemaakt wat gastvrijheid en welkomsttoespraak betreft, en ons werd steeds onopdringerig maar liefdevol het gevoel gegeven, dat ze zich zeer zullen verheugen, als we terugkomen.

1 tip over Hotel Domes of Elounda

• marcel, 06-05-2015

Een auto huren is zeker een aanrader. Het hotel ligt op ± 3.5 km van Elounda en op ± 1.5 km van Plaka

0 vragen over Hotel Domes of Elounda

• Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés4

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht