Hotel Akti Olous

+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Akti Olous

• 9Krista29-05-2016

Zeer rustig in voorseizoen!

Héél veel fijne zitplekken in en rondom hotel, strand en zwembad! Eten in de avond, halfpension, keuze uit slechts twee menu's. Veel vis

• 9Joseph11-09-2012

Mooie plek aan de baai van Elounda

Prima 3 sterren hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 9Staf Van Damme13-04-2012

zalig hotelletje, met een welkom thuisgevoel

wij gaan reeds 30 jaar naar Kreta, waarvan 25 jaar in Akti Olous. We zagen het hotel veranderen van een heel simpel, naar een zeer aangenaam hotel. Zeer vriendelijke bediening. Kamers niet al te groot maar met alle comfort. Zalig ontbijten, lunchen of dineren in het romantische Bue Sea restaurant. Het hotel is zeer rustig gelegen op wandelafstand van het "centrum" van Elounda...23/06/12 vertekken we weer !!! groeten, Staf (Stavros) en Lutgart

• 8Willy11-02-2010

prima hotel

Prima hotel voor een korte vakantie. Mooie ligging,propere kamers,vriendelijk personeel.

• 8Marian en Vera20-08-2009

9 jaar geleden een topper !!

Een zeer late beoordeling. Had toen nog geen computer. In 2000 en 2001 zijn mijn zus en ik hier geweest. Prima vakantie gehad. Het hotel ligt geweldig, mooi uitzicht, rustig en toch in het dorp. Heel veel leuke winkeltjes en restaurantjes in de buurt. Akti Olous was toen al een beetje gedateerd, vooral de kamers. Wel goed verzorgd door vriendelijk personeel. Goed ontbijt en heerlijke maaltijden. Nu, in 2009, heb ik gelezen dat het totaal gerenoveerd is. Kijk op de site en je ziet een prachtig hotel! Hopelijk komt deze fijne accommodatie gauw terug in de reisgidsen. Zeker de moeite waard.

• 6Laura10-02-2008

Elounda is zeker een aanrader! Een gezellig, vriendelijk en mooi plaatsje. Het dorpje is erg leuk en biedt genoeg vertier. Akti Olous; Wij hadden een kamer dat uitkeek op de vuilnis stortplaats van de buurman. De bedden leken wel van beton. Verder waren de kamers niet echt groot. Het zwembad op het dak, niet bijster groot maar voldoende met genoeg zon en een aangenaam briesje. Op de pier ontbijten is super, aan het water met een opkomende zon! Het privestrand stelt niks voor! Aanrader is Elounda Ilion, een mooi hotel met goede kamers, mooi uitzicht en een groot zwembad. Elounda zeker heen gaan!

• 7Staf & Lutgart15-06-2007

wij gaan reeds 25 jaar naar Kreta, waarvan wij 20 jaar in Akti Olous verblijven, dit wil dus wel veel zeggen. Akkoord, de kamers zijn niet te groot maar kraaknet. Het ontbijt is meer dan voortreffelijk en gevarieerd (het is natuurlijk geen 5 sterren hotel) De ligging is subliem, iedereen is vriendelijk, Elounda is uniek, gezellig, niet te druk zàààààlig om vakantie te nemen, dit jaar hopelijk terug : "Akti Olous - Elounda, here we come !" groeten, Staf & Lutgart

• 7Patrice13-07-2006

De juffrouw achter de balie spreekt zeker 3 talen, maar doet dit liever niet, zou iets leuks voor zichzelf moeten gaan doen. Bij de buren is het gezellig aan de bar. Mag je ook de glazen van meenemen naar het strand. Het ontbijt is ronduit zielig. Droge cake en piepkleine oliebolletjes waar je elkaar een gat mee in het hoofd kan gooien. A la carte is wel lekker. De uitgestrekte pier (beschrijving op internet) kan 4x2 tafeltjes herbergen en het privé strand is ter grootte van een postzegel. Hier iets nuttigen hebben ze liever niet. Wel een rustige ligging en hele schone kamers. Loopafstand naar centrum/haventje nog geen 5 minuten. Zwembad op het dak: je waait er vanaf en de foto op internet is met een groothoeklens genomen. Voor 70 kamers lichtelijk dringen om 7.00 uur met de handdoek.

• 6Louise02-10-2004

Ligging erg goed, maar ik had toch een erg ongelukkig liggende donkere kamer. Geen uitzicht op zee door belemmering van weer nieuwe (aan)bouw in constructie. Geheel doet toch een beetje erg verouderd aan. Ook erg gehorig. Ondanks de beperkte meerkosten voor halfpension: niet doen! Maar Elounda en directe omgeving vind ik een van de charmantste lokaties van Kreta, dus was de accommodatie minder van belang.

• 8B.Jongman25-12-2003

• RestaurantsBeschikbaar (1)

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij