Appartement Adrakos

• Kinderopvang
Meer appartement info

47 reviews over Appartement Adrakos

• 8Lida23-06-2010

Kreta, heerlijk eiland, Adrakos heeft een geweldige locatie, adembenemend uitzicht, goede, vriendelijke gastheer Kostas. Heerlijke vakantie gehad, prachtig weer. Goede appartementen, kleine keuken met alles wat je nodig hebt in een vakantie, we hebben geen klachten en gaan zeker weer. Lida, Eric.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8R. Meijer02-06-2010

Enorm mooi gelegen plake

Adrakos Apartement is een eenvoudig apartementencomplex op een enorm mooi gelegen plek. Vanaf het balkon is het uitzich werkelijk fantastisch. Onbetaalbaar dat uitzicht vanaf het zwembad. Echter, de apartementen zijn eenvoudig en soms gebrekkig. Wij boekten via Elizawashere. In de omschrijving stond "een volledig uitgeruste keuken". Op locatie bleek er in de keuken vrijwel niets aanwezig te zijn. Eliza belde keurig om te proberen de situatie te verbeteren. Dit was echter niet mogelijk. Eliza ging nogal laconiek met onze klachten om. De omschrijving van Eliza is dus niet altijd zorgvuldig en voor ons was dit in verband met onze baby een grote tegenvaller. Meer zaken in de omschrijving bleken niet te kloppen.

Adrakos is dus voor de sfeer en de omgeving een echte aanrader. Luxe hoef je echter niet te verwachten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 8anita16-05-2010

fantastisch uitzicht en prima service

Het uitzicht is adembenemend.

Het appartement wordt dagelijks schoongemaakt en indien nodig krijg je schone handdoeken en beddengoed.

Een aanrader

Gereisd met partner in mei 2010

• 9Dirk en Anke09-11-2009

Genieten

We zijn 10 dagen te gast geweest bij Adrakos. Het complex ligt op een adembenemende locatie bovenaan een berg met mooi uitzicht op Elounda. Elke dag werd de kamer schoon gemaakt en om de dag werden we voorzien van schone handdoeken. Met de huurauto was het prima te doen om in de avond te eten in Elounda, gezellige restaurantjes aan de haven. Voor het slapen gaan nog een drankje bij Adrakos onder de gastvrijheid van de eigenaar en zijn trouwe hond die je vergezelde naar je appartement. 10 dagen genoten en de omgeving verkent met de auto. Enig minpuntje was het harde bed en de muggen.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 6agnes27-10-2009

mooie plek, geen zon bij je appartement.

We hebben een prima week gehad in het appartement. Het was netjes en schoon, klein keukentje, met koffiezetapparaat! Een prachtig uitzicht! De ligging is zo dat er alleen schaduw op je balkon valt. Wat wij wel hinderlijk vonden was dat er gebouwd werd vlak naast het zwembad. Een flatgebouw nog wel, dus de privacy was weg! Ook de aanwezigheid van de grote hoeveelheid wilde katten was niet echt prettig: je kon je deur/raam niet open laten, want dan zat er binnen de kortste tijd een kat in huis! Vreemd is dat je voor de jaccuzi 5 euro per persoon per half uur moet betalen. Ook de ligkussens zijn niet gratis! De weg is soms wat hinderlijk, maar daar heb je 's nachts geen last van. Mooie omgeving, vooral naar het oosten/de hoogvlaktes!

Gereisd met partner in oktober 2009

• 10Nico en Sandra26-08-2009

Een heerlijke plek voor een romantische vakantie

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie. Het uitzicht is adembenemend, het zwembad is heerlijk, het personeel heel vriendelijk en de studio waarin wij zaten was prima. Kortom niets op aan te merken! Voor kleine kinderen is het minder geschikt, aangezien het aan een doorgaande weg ligt, maar voor een romantische vakantie of met oudere kinderen is het geweldig.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Julia Koppejan-de Baas30-07-2009

Prachtig gelegen accommodatie

Onze ervaring in Adrokos is prima. Het appartement netjes en ruim genoeg voor ons vieren. De kinderen sliepen in woonkamer maar dat was geen enkel probleem. Ligging is mooi qua uitzicht, verder vonden wij de ligging wat minder qua gezelligheid. Je kunt vanuit het appartement niet gaan wandelen, even een rondje 's avonds was er niet bij, dan maar weer de auto! De ligging is aan de drukke doorgaande weg van Aghios Nicolaos naar Elounda en wij vonden het verkeer toch redelijk storend. Wél is het zo dat je hier 's nachts geen last van hebt zolang je met de luiken dicht en airco aan slaapt. Anders is het echt hinderlijk. Voor reizigers die dit jaar nog boeken is het prettig om te weten dat er nu bouwwerkzaamheden worden verricht vlak naast het zwembad. Hierdoor heb je wat minder privacy en soms is de geluidsoverlast niet prettig. Wat wij ook een beetje kinderachtig vonden is dat je voor de ligbedkussens bij het zwembad moet betalen. Dit loopt op tot zo'n € 45,00 met z'n viertjes voor 2 wkn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 10Nelleke Braam-Hendrikse28-05-2009

steeds maar weer terug

adrakos is home away from home, Service kan niet beter, mensen zijn erg vriendelijk en zorgen ervoor dat je je thuis voelt. Dat is tegelijkertijd de grootste kracht die men te bieden heeft, tesamen met het onbeschrijflijke uitzicht op de Kolpos van Miarabello.

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 9Willy en Dirk26-10-2008

Heimwee

Geweldig uitzicht. Verzorgd en eigentijdse accomodatie. Rustige plek en geen last gehad van de naastgelegen weg. Vriendelijke en behulpzame eigenaar. Goede uitvalsbasis om Oost Kreta te leren kennen. Kortom een fantastische plek voor een fantastische vakantie

Gereisd met vrienden in september 2008

• 10Anneke05-10-2008

Mooie appartementen op een prachtige plek.

We hebben weer een super vakantie gehad in het gezellige Elounda. Wij komen hier al tien jaar en Adrakos is tot nu toe de beste accomodatie die we hebben gehad. Mooi, ruim appartement met een luxe douche en groot balcon, schitterend uitzicht over de baai van Kolpos en Spinalonga, zeer vriendelijke eigenaar en z'n familie. Een huur auto is hier wel essentieel want het ligt ca. 3 km. buiten Elounda en lopen langs de drukke hoofdweg is geen optie. Een echte aanrader als je de drukke toeristiche plaatsen zoals Chersonisos en Malia wil mijden maar toch niet helemaal buiten de bewoonde wereld wil verblijven. Harry en Anneke Pereboom

Gereisd met partner in september 2008

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Afstand tot strand4 km, 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Grieks, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats