Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag29°23°
8,6

46 reviews over Appartement Adrakos in het Nederlands

Een plek om terug thuis te komen

Jacques Vanhaverbeke
22-9-2015

Een heel goede verblijfplaats. Boven alle verwachtingen. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. We boekten slechts een nacht omdat wij op doorreis waren, maar zijn er toch twee gebleven omdat het er zo goed was.

Gereisd Met partner in september 2015

Een plek om weer te keren

Jacques Vanhaverbeke
21-9-2015

We hadden eerst maar geboekt voor 1 nacht, maar zijn er toch twee gebleven omdat het er zo goed was. Een heel goede keuken en heel vriendelijke mensen. Je voelt je er direct thuis.

Heerlijke vakantie met een paar min puntjes

René Jurgens
29-1-2014

Ons appartement had een mooi uitzicht. Over de baai van Elounda. In de ochtendspits was het rumoerig als je buiten wilde ontbijten. En het restaurant was absoluut slecht. Gelukkig waren we daar niet van afhankelijk en konden we onze eigen gang gaan. Doordat we een huurauto hadden konden we gaan en staan waar we wilden. Hierdoor hebben we mooie plaatsen gezien. Naar het strand van Vai (aanrader) ,naar Myrtos (aanrader) de enige kloof waar je niet voor hoeft te betalen, Agio Nicolaos (voor boodschappen maar ook heerlijk uit eten en winkelen) Spinalonga (denk er aan dat je op het eiland zelf ook nog moet betalen) en Elounda geweest. Mooie omgeving, aardige mensen (uitzonderingen daar gelaten) en een prima vakantie! O, ja meerdere leuke stranden vind je als je de kustroute volgt helaas hebben ze niet allemaal een zand strand.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Vakanties.nl

Erg mooi uitzicht, maar niet alles is positief.

Cees W
1-11-2013

We hebben 15 d. bij Adrakos genoten. We hadden een prachtig uitz. en leuke studio. Geb. bij touroperator +auto. Touroperator had dit prima geregeld. Van de honden hebben wij geen last gehad en snachts niet gehoord. Dit ged. van Kreta is prachtig en we hebben met de auto erg veel gezien. De 1e morgen hebben we bij A.ontbeten maar €5 P.p. voor 2 stukjes brood 2 jam thee en een jus vonden wij te veel. We hebben gewoon smorgens zelf een ontbijt gemaakt. Dineren bij A. beviel ons ook niet erg want de 1e avond bestelden wij Stifado maar dat was niet veel met witte frites. Daarna in Elounda gaan eten en daar kan je goed eten bij Leonidas en ook het rest.op het water. Om A. nog een kans te geven daar nog een keer gedineerd en burgers besteld. Deze waren echter erg zuur en na een sorry van de ober toch weer €25 betaald. Daarna telkens in Elounda gegeten. Toen ik de eindafrekening vroeg werd me door de eig. gezegd dat ik bij A. weinig had verbruikt.

Gereisd Met partner in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig appartement en omgeving

Careman
26-6-2013

Niet verwacht maar bedden elke dag opgemaakt, om de dag schoon badlakens. Heerlijke zwembad en prachtig uitzicht. Lekker eten en super vriendelijk ontvangst.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ben ik dan de enige die niet zo positief is?

Ronald
10-9-2012

Tja.... beetje lastig om tussen al die positieve berichten ook iets negatiefs te moeten plaatsen. Maar om eerlijk te zijn naar toekomstige bezoekers wil ik toch het volgende even kwijt. Zoals bekend, heeft de eigenaar een tweetal honden. Best lieve beestjes, vallen je niet lastig wat fijn is als geen geen hondenliefhebber bent. Minpuntje van deze honden is dat ze 's nachts graag meeblaffen met de wilde loslopende honden in de omgeving van Adrakos. In tien van de veertien nachten is onze nachtrust hierdoor behoorlijk verstoord. Daarnaast is de eigenaar tuk op geld. Aan werkelijk alles hangt een prijskaartje. Voor een matje op het ligbed bij het zwembad moet worden betaald. Ook het gebruik van een bubbelbad is niet gratis en voor de zeer mager ingerichte "sportstudio" met drie toestellen moet je ook je portemonnee trekken. Tel daarbij op de beetje stugge houding van de eigenaar en dan is de slotsom dat dit mooie complex op een schitterende locatie toch een aantal minpuntjes heeft.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Ieder jaar weer

Anneke Pereboom
9-9-2012

In mei van dit jaar waren wij voor de zesde keer in Adrakos waar wij, evenals in voorgaande jaren, met volle teugen hebben genoten van onze vakantie. Van spioneerende werknemers achter de ramen van het naastliggend kantoor hebben wij nog nooit iets gemerkt. 'S nachts slapen wij lekker met de ramen open, het verkeer op de hoofdweg deert ons niet. Iedere dag genieten wij van het schitterend uitzicht over de baai van Kolpos . Het aan de overzijde van de weg liggend appartementencomplex ligt hierbij niet in de directe lijn van onze visie. Al lopen wij tien keer per dag langs het restaurant, elke keer worden wij vriendelijk gegroet door eigenaar Kostas die er alles aan doet om het zijn gasten naar de zin te maken. Het dagmenu staat vermeld met prijs op een bord op de oprit voor het restaurant. De overige prijzen zijn te vinden in het informatie boek welk in ieder appartement ligt. Kortom, een prachtige locatie en prima accomodatie en terecht winnaar van een "Zoover award". Harry en Anneke

Gereisd Met partner in mei 2012

Aanrader!

familie vangerven
9-8-2012

We hebben net een super 2weekse vakantie beleefd in Adrakos Appartmenten. Ruime appartementen met veel plaats en allemaal met een adembenemend uitzicht (zelfde uitzicht ook vanaf het zwembad en vanuit restaurant). Om de 2 dagen hebben we ter plaatse gegeten en nergens anders hebben we betere gerechten geserveerd gekregen. ALles is heel goed bereikbaar (vlakbij een grote baan waar je totaal geen last van hebt). Enige minpuntje is dat je voor al je verplaatsingen een auto nodig hebt (maar dat maken alle andere puntjes meer dan goed). Kostis en personeel zijn allemaal supervriendelijk!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Dit nooit meer.

amaliah
8-7-2012

De accomodatie ligt aan de enige weg van Agios N. naar Elounda, dus druk! 's Nachts dus helaas ramen sluiten, en de airco op vol. Pal naast het zwembad staat een futuristisch kantoor waarvan de ramen van de werknemers uitkomen direct boven het zwembad. Het uitzicht aan de ander kant van de weg wordt verpest door een appartementencomplex van de achterburen. Het uitzicht van het zwembad richting zee wordt verpest door een gigantsiche GSM mast die pal boven Adrakos op de berg staat. De eigenaar heeft last van 'mood-swings", van aardig(volgens mijn dochter achterbaks) tot vaak niet bereid tot hulp. Je bent 100% afhankelijk van een auto, lopen langs de weg is onmogelijk, te gevaarlijk en te ver. Gelukkig heeft Adrakos wel een goeie kok, echter met een menukaart ZONDER prijzen... Je moet extra betalen voor de matrasjes van de ligbedden. Wil je elders dineren loop je niet onopgemerkt langs het restaurantgedeelte, voelt onvrij. Volgens touroperattor een plek waar het goed toeven is.......

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2012

Griekse gastvrijheid

Therese Wester
30-6-2012

Onze vakantie bij Adrakos was geweldig. De ontvangst was zeer vriendelijk. We kwamen 's avonds om 21.45 uur aan met lege magen. En hoewel de kok officieel maar tot 22.00 uur werkt, was het geen probleem om nog een maaltijd voor ons te maken. Goede binnenkomer. Het prachtige uitzicht bleek pas de volgende ochtend..... Prachtig gewoon. En door de ligging op de berg is de temperatuur een paar graden lager dan in het dorp Elounda en in Agios Nikolaos. De accommodatie wordt bestempeld als eenvoudig, maar dat vind ik mager. De kamers zijn groot en van alle gemakken voorzien. Het hele complex is zeer schoon en het ontbijt is heerlijk en niet duur. Kostis, zijn vrouw Anna en al het personeel doen er alles aan om je een onvergetelijke tijd te bezorgen en dat lukt!

Gereisd Met partner in juni 2012

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Afstand tot strand4 km, 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Grieks, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Adrakos in Elounda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Adrakos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.