Appartement Adrakos

• Kinderopvang
Meer appartement info

47 reviews over Appartement Adrakos

• 10Jacques Vanhaverbeke22-09-2015

Een plek om terug thuis te komen

Een heel goede verblijfplaats. Boven alle verwachtingen. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. We boekten slechts een nacht omdat wij op doorreis waren, maar zijn er toch twee gebleven omdat het er zo goed was.

Gereisd met partner in september 2015

• 10Jacques Vanhaverbeke21-09-2015

Een plek om weer te keren

We hadden eerst maar geboekt voor 1 nacht, maar zijn er toch twee gebleven omdat het er zo goed was. Een heel goede keuken en heel vriendelijke mensen. Je voelt je er direct thuis.

Gereisd met partner in september 2015

• 8René Jurgens29-01-2014

Heerlijke vakantie met een paar min puntjes

Ons appartement had een mooi uitzicht. Over de baai van Elounda. In de ochtendspits was het rumoerig als je buiten wilde ontbijten. En het restaurant was absoluut slecht. Gelukkig waren we daar niet van afhankelijk en konden we onze eigen gang gaan. Doordat we een huurauto hadden konden we gaan en staan waar we wilden. Hierdoor hebben we mooie plaatsen gezien. Naar het strand van Vai (aanrader) ,naar Myrtos (aanrader) de enige kloof waar je niet voor hoeft te betalen, Agio Nicolaos (voor boodschappen maar ook heerlijk uit eten en winkelen) Spinalonga (denk er aan dat je op het eiland zelf ook nog moet betalen) en Elounda geweest. Mooie omgeving, aardige mensen (uitzonderingen daar gelaten) en een prima vakantie! O, ja meerdere leuke stranden vind je als je de kustroute volgt helaas hebben ze niet allemaal een zand strand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Cees W01-11-2013

Erg mooi uitzicht, maar niet alles is positief.

We hebben 15 d. bij Adrakos genoten. We hadden een prachtig uitz. en leuke studio. Geb. bij touroperator +auto. Touroperator had dit prima geregeld. Van de honden hebben wij geen last gehad en snachts niet gehoord. Dit ged. van Kreta is prachtig en we hebben met de auto erg veel gezien. De 1e morgen hebben we bij A.ontbeten maar €5 P.p. voor 2 stukjes brood 2 jam thee en een jus vonden wij te veel. We hebben gewoon smorgens zelf een ontbijt gemaakt. Dineren bij A. beviel ons ook niet erg want de 1e avond bestelden wij Stifado maar dat was niet veel met witte frites. Daarna in Elounda gaan eten en daar kan je goed eten bij Leonidas en ook het rest.op het water. Om A. nog een kans te geven daar nog een keer gedineerd en burgers besteld. Deze waren echter erg zuur en na een sorry van de ober toch weer €25 betaald. Daarna telkens in Elounda gegeten. Toen ik de eindafrekening vroeg werd me door de eig. gezegd dat ik bij A. weinig had verbruikt.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Careman26-06-2013

Geweldig appartement en omgeving

Niet verwacht maar bedden elke dag opgemaakt, om de dag schoon badlakens. Heerlijke zwembad en prachtig uitzicht. Lekker eten en super vriendelijk ontvangst.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Anneke Pereboom09-09-2012

Ieder jaar weer

In mei van dit jaar waren wij voor de zesde keer in Adrakos waar wij, evenals in voorgaande jaren, met volle teugen hebben genoten van onze vakantie. Van spioneerende werknemers achter de ramen van het naastliggend kantoor hebben wij nog nooit iets gemerkt. 'S nachts slapen wij lekker met de ramen open, het verkeer op de hoofdweg deert ons niet. Iedere dag genieten wij van het schitterend uitzicht over de baai van Kolpos . Het aan de overzijde van de weg liggend appartementencomplex ligt hierbij niet in de directe lijn van onze visie. Al lopen wij tien keer per dag langs het restaurant, elke keer worden wij vriendelijk gegroet door eigenaar Kostas die er alles aan doet om het zijn gasten naar de zin te maken. Het dagmenu staat vermeld met prijs op een bord op de oprit voor het restaurant. De overige prijzen zijn te vinden in het informatie boek welk in ieder appartement ligt. Kortom, een prachtige locatie en prima accomodatie en terecht winnaar van een "Zoover award". Harry en Anneke

Gereisd met partner in mei 2012

• 9familie vangerven09-08-2012

Aanrader!

We hebben net een super 2weekse vakantie beleefd in Adrakos Appartmenten. Ruime appartementen met veel plaats en allemaal met een adembenemend uitzicht (zelfde uitzicht ook vanaf het zwembad en vanuit restaurant). Om de 2 dagen hebben we ter plaatse gegeten en nergens anders hebben we betere gerechten geserveerd gekregen. ALles is heel goed bereikbaar (vlakbij een grote baan waar je totaal geen last van hebt). Enige minpuntje is dat je voor al je verplaatsingen een auto nodig hebt (maar dat maken alle andere puntjes meer dan goed). Kostis en personeel zijn allemaal supervriendelijk!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 5amaliah08-07-2012

Dit nooit meer.

De accomodatie ligt aan de enige weg van Agios N. naar Elounda, dus druk! 's Nachts dus helaas ramen sluiten, en de airco op vol. Pal naast het zwembad staat een futuristisch kantoor waarvan de ramen van de werknemers uitkomen direct boven het zwembad. Het uitzicht aan de ander kant van de weg wordt verpest door een appartementencomplex van de achterburen. Het uitzicht van het zwembad richting zee wordt verpest door een gigantsiche GSM mast die pal boven Adrakos op de berg staat. De eigenaar heeft last van 'mood-swings", van aardig(volgens mijn dochter achterbaks) tot vaak niet bereid tot hulp. Je bent 100% afhankelijk van een auto, lopen langs de weg is onmogelijk, te gevaarlijk en te ver. Gelukkig heeft Adrakos wel een goeie kok, echter met een menukaart ZONDER prijzen... Je moet extra betalen voor de matrasjes van de ligbedden. Wil je elders dineren loop je niet onopgemerkt langs het restaurantgedeelte, voelt onvrij. Volgens touroperattor een plek waar het goed toeven is.......

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 9Therese Wester30-06-2012

Griekse gastvrijheid

Onze vakantie bij Adrakos was geweldig. De ontvangst was zeer vriendelijk. We kwamen 's avonds om 21.45 uur aan met lege magen. En hoewel de kok officieel maar tot 22.00 uur werkt, was het geen probleem om nog een maaltijd voor ons te maken. Goede binnenkomer. Het prachtige uitzicht bleek pas de volgende ochtend..... Prachtig gewoon. En door de ligging op de berg is de temperatuur een paar graden lager dan in het dorp Elounda en in Agios Nikolaos. De accommodatie wordt bestempeld als eenvoudig, maar dat vind ik mager. De kamers zijn groot en van alle gemakken voorzien. Het hele complex is zeer schoon en het ontbijt is heerlijk en niet duur. Kostis, zijn vrouw Anna en al het personeel doen er alles aan om je een onvergetelijke tijd te bezorgen en dat lukt!

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Gert-Jan03-10-2011

Prima de Luxe

Vooral voor mensen die niet dagelijks van het complex weg willen. Elouda en Agh Nikolaos is alleen via de hoofdweg te bereiken. Vooral 's-avonds is een wandeling langs deze weg niet aan te raden, tenzij je levensmoe bent. Alternatieve routes heb ik (nog) niet ontdekt!. Het complex zelf is schitterend met een fantastische beheerder en 2 geweldige boxers. Het uitzicht is van kalenderkwaliteit. Een bezoek aan Spinalonga via Plaka is een aanrader. Vergeet vooraf niet het boek: Het Eilnd van Victoria Hislop te lezen.....

Gereisd met partner in april 2011

5 tips over Appartement Adrakos

• amaliah, 08-07-2012 Rapporteren

Oordoppen mee!! De honden van de eigenaar, erg lief overigens! ( die kunnen er ook niets aan doen ) liggen 's nachts buiten aan de ketting, zodra er 1 hond in het dal aanslaat, blaffen zij ook mee en dat kan wel 10 min. duren. Zij worden niet tot de orde geroepen want de eigenaar slaapt niet op het complex, en het geluid weergalmt behoorlijk door de bergen.

• Therese Wester, 30-06-2012 Rapporteren

Bij de receptie ligt een plattegrond met 'groene routes'. Deze routes zijn stuk voor stuk prachtig om te rijden. Met het nodige bergwerk... Bochtjes, bochtjes en meer bochtjes.

• Careman, 26-06-2013 Rapporteren

Als je een auto heb heerlijk de bergen in of gewoon lekker chillen in het pittoresk plaatsje Elounda.

0 vragen over Appartement Adrakos

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Afstand tot strand4 km, 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
    • Kleur van het strandLicht

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Grieks, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats