Géén boekingskosten

Appartement Adrakos

GriekenlandKretaElounda

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Adrakos voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 46 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

47 Reviews over Adrakos

• 10Jacques Vanhaverbeke22-09-2015

Een plek om terug thuis te komen

Een heel goede verblijfplaats. Boven alle verwachtingen. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. We boekten slechts een nacht omdat wij op doorreis waren, maar zijn er toch twee gebleven omdat het er zo goed was.

• 10Jacques Vanhaverbeke21-09-2015

Een plek om weer te keren

We hadden eerst maar geboekt voor 1 nacht, maar zijn er toch twee gebleven omdat het er zo goed was. Een heel goede keuken en heel vriendelijke mensen. Je voelt je er direct thuis.

• 8René Jurgens29-01-2014

Heerlijke vakantie met een paar min puntjes

Ons appartement had een mooi uitzicht. Over de baai van Elounda. In de ochtendspits was het rumoerig als je buiten wilde ontbijten. En het restaurant was absoluut slecht. Gelukkig waren we daar niet van afhankelijk en konden we onze eigen gang gaan. Doordat we een huurauto hadden konden we gaan en staan waar we wilden. Hierdoor hebben we mooie plaatsen gezien. Naar het strand van Vai (aanrader) ,naar Myrtos (aanrader) de enige kloof waar je niet voor hoeft te betalen, Agio Nicolaos (voor boodschappen maar ook heerlijk uit eten en winkelen) Spinalonga (denk er aan dat je op het eiland zelf ook nog moet betalen) en Elounda geweest. Mooie omgeving, aardige mensen (uitzonderingen daar gelaten) en een prima vakantie! O, ja meerdere leuke stranden vind je als je de kustroute volgt helaas hebben ze niet allemaal een zand strand.

• 8Cees W01-11-2013

Erg mooi uitzicht, maar niet alles is positief.

We hebben 15 d. bij Adrakos genoten. We hadden een prachtig uitz. en leuke studio. Geb. bij touroperator +auto. Touroperator had dit prima geregeld. Van de honden hebben wij geen last gehad en snachts niet gehoord. Dit ged. van Kreta is prachtig en we hebben met de auto erg veel gezien. De 1e morgen hebben we bij A.ontbeten maar €5 P.p. voor 2 stukjes brood 2 jam thee en een jus vonden wij te veel. We hebben gewoon smorgens zelf een ontbijt gemaakt. Dineren bij A. beviel ons ook niet erg want de 1e avond bestelden wij Stifado maar dat was niet veel met witte frites. Daarna in Elounda gaan eten en daar kan je goed eten bij Leonidas en ook het rest.op het water. Om A. nog een kans te geven daar nog een keer gedineerd en burgers besteld. Deze waren echter erg zuur en na een sorry van de ober toch weer €25 betaald. Daarna telkens in Elounda gegeten. Toen ik de eindafrekening vroeg werd me door de eig. gezegd dat ik bij A. weinig had verbruikt.

• 9Careman26-06-2013

Geweldig appartement en omgeving

Niet verwacht maar bedden elke dag opgemaakt, om de dag schoon badlakens. Heerlijke zwembad en prachtig uitzicht. Lekker eten en super vriendelijk ontvangst.

• 5Ronald10-09-2012

Ben ik dan de enige die niet zo positief is?

Tja.... beetje lastig om tussen al die positieve berichten ook iets negatiefs te moeten plaatsen. Maar om eerlijk te zijn naar toekomstige bezoekers wil ik toch het volgende even kwijt. Zoals bekend, heeft de eigenaar een tweetal honden. Best lieve beestjes, vallen je niet lastig wat fijn is als geen geen hondenliefhebber bent. Minpuntje van deze honden is dat ze 's nachts graag meeblaffen met de wilde loslopende honden in de omgeving van Adrakos. In tien van de veertien nachten is onze nachtrust hierdoor behoorlijk verstoord. Daarnaast is de eigenaar tuk op geld. Aan werkelijk alles hangt een prijskaartje. Voor een matje op het ligbed bij het zwembad moet worden betaald. Ook het gebruik van een bubbelbad is niet gratis en voor de zeer mager ingerichte "sportstudio" met drie toestellen moet je ook je portemonnee trekken. Tel daarbij op de beetje stugge houding van de eigenaar en dan is de slotsom dat dit mooie complex op een schitterende locatie toch een aantal minpuntjes heeft.

• 10Anneke Pereboom09-09-2012

Ieder jaar weer

In mei van dit jaar waren wij voor de zesde keer in Adrakos waar wij, evenals in voorgaande jaren, met volle teugen hebben genoten van onze vakantie. Van spioneerende werknemers achter de ramen van het naastliggend kantoor hebben wij nog nooit iets gemerkt. 'S nachts slapen wij lekker met de ramen open, het verkeer op de hoofdweg deert ons niet. Iedere dag genieten wij van het schitterend uitzicht over de baai van Kolpos . Het aan de overzijde van de weg liggend appartementencomplex ligt hierbij niet in de directe lijn van onze visie. Al lopen wij tien keer per dag langs het restaurant, elke keer worden wij vriendelijk gegroet door eigenaar Kostas die er alles aan doet om het zijn gasten naar de zin te maken. Het dagmenu staat vermeld met prijs op een bord op de oprit voor het restaurant. De overige prijzen zijn te vinden in het informatie boek welk in ieder appartement ligt. Kortom, een prachtige locatie en prima accomodatie en terecht winnaar van een "Zoover award". Harry en Anneke

• 9familie vangerven09-08-2012

Aanrader!

We hebben net een super 2weekse vakantie beleefd in Adrakos Appartmenten. Ruime appartementen met veel plaats en allemaal met een adembenemend uitzicht (zelfde uitzicht ook vanaf het zwembad en vanuit restaurant). Om de 2 dagen hebben we ter plaatse gegeten en nergens anders hebben we betere gerechten geserveerd gekregen. ALles is heel goed bereikbaar (vlakbij een grote baan waar je totaal geen last van hebt). Enige minpuntje is dat je voor al je verplaatsingen een auto nodig hebt (maar dat maken alle andere puntjes meer dan goed). Kostis en personeel zijn allemaal supervriendelijk!

• 5amaliah08-07-2012

Dit nooit meer.

De accomodatie ligt aan de enige weg van Agios N. naar Elounda, dus druk! 's Nachts dus helaas ramen sluiten, en de airco op vol. Pal naast het zwembad staat een futuristisch kantoor waarvan de ramen van de werknemers uitkomen direct boven het zwembad. Het uitzicht aan de ander kant van de weg wordt verpest door een appartementencomplex van de achterburen. Het uitzicht van het zwembad richting zee wordt verpest door een gigantsiche GSM mast die pal boven Adrakos op de berg staat. De eigenaar heeft last van 'mood-swings", van aardig(volgens mijn dochter achterbaks) tot vaak niet bereid tot hulp. Je bent 100% afhankelijk van een auto, lopen langs de weg is onmogelijk, te gevaarlijk en te ver. Gelukkig heeft Adrakos wel een goeie kok, echter met een menukaart ZONDER prijzen... Je moet extra betalen voor de matrasjes van de ligbedden. Wil je elders dineren loop je niet onopgemerkt langs het restaurantgedeelte, voelt onvrij. Volgens touroperattor een plek waar het goed toeven is.......

• 9Therese Wester30-06-2012

Griekse gastvrijheid

Onze vakantie bij Adrakos was geweldig. De ontvangst was zeer vriendelijk. We kwamen 's avonds om 21.45 uur aan met lege magen. En hoewel de kok officieel maar tot 22.00 uur werkt, was het geen probleem om nog een maaltijd voor ons te maken. Goede binnenkomer. Het prachtige uitzicht bleek pas de volgende ochtend..... Prachtig gewoon. En door de ligging op de berg is de temperatuur een paar graden lager dan in het dorp Elounda en in Agios Nikolaos. De accommodatie wordt bestempeld als eenvoudig, maar dat vind ik mager. De kamers zijn groot en van alle gemakken voorzien. Het hele complex is zeer schoon en het ontbijt is heerlijk en niet duur. Kostis, zijn vrouw Anna en al het personeel doen er alles aan om je een onvergetelijke tijd te bezorgen en dat lukt!

Appartement Adrakos info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden