Appartement Agrotikon

Meer appartementinfo

6 reviews over Appartement Agrotikon

• 8Jasmijn10-04-2015

Een zee van rust

Wij gingen naar Agrotikon met touroperator om helemaal tot rust te komen. En dat is zeker gelukt! De villa ligt in de bergen, weg van de drukte. We moesten dan wel wat verder rijden om bezienswaardigheden te bezoeken op Kreta, maar daar hadden we de auto voor. We wisselden het een beetje af: de ene dag lekker aan het zwembad of op het terras bij de villa en de andere dag op stap. Het eten in het restaurant was lekker, maar we zijn ook 2 avonden uit eten gegaan toen we met de auto het eiland aan het verkennen waren.

• 4brigitte vandekerckhove10-08-2014

Geen aanrader

Agrotikon ligt in Damasta een dorp met nog 60 inwoners. Om buiten het dorp te geraken moet je de bergen over, ongeveer 40 min met de auto. De kamers zijn mooi maar de ruimte buiten rond het zwembad is veel te klein. Luieren in de zon is dus niet mogelijk gezien er geen ligstoelen staan. Het zwembad is heel klein en koud gezien er nooit zon komt. Jacuzzi ? niet gevonden ? De gastvrouw Amalia was super en kreta is fantastisch maar Agrotikon, volgens mij is Eliza er nooit geweest.

• 8Marco en Sylvia30-06-2008

Waar een klein dorp groot in kan zijn ....

We hebben drie weken lang genoten van de gastvrijheid in het appartement en de plaatselijke taverne. Als je van rust houdt en toch veel wil zien, is een (huur)auto onontbeerlijk. De bergen in, naar het strand of de stad. Even rijden maar het kan allemaal. Service is uitstekend en het eten in de taverne verdient echt een prijs.

• 8frances clements22-06-2008

mooi appartement, perfecte service dankzij Mila

Inderdaad prachtig gelegen. Mooie appartementen, helemaal leuk als je er 1 krijgt met balcon aan zwembadzijde. De taverna onder leiding van Micheal was voortreffelijk. Staat het niet op de kaart geen probleem in overleg is alles te bestellen. Heerlijke verse groenten direct van het land. En vooral Mila heeft voor 100% gezorgd voor een perfecte service. Ontvangst bij aankomst is perfect ook al komen de gasten om 3 uur 's nachts Mila was er. Heerlijk de verse pannekoekjes met honing elke ochtend. Maar als je zelf eieren koopt, kookt ze deze met liefde voor je. Wij hebben er een geweldige vakantie gehad.
    Komen zeker nog een keer terug

• 10S. Russchen14-01-2008

Agrotikon ligt in een afgelegen bergdorpje met zo'n 200 inwoners. Het is een zeer charmant ingerichte villa, met prachtige kamers (5 of 6)en een uitstekende, persoonlijke verzorging door Helena. Eten kan voortreffelijk (lokale specialiteiten) in de direct ernaast gelegen taverne van de zeer hartelijke Maria. Het dorpje is heel stil, kijkt uit op bergen. Het is een prima uitvalsbasis voor het ontdekken van het eiland. Voor kleine kinderen is Agrotikon niet geschikt, wel voor vakantiegangers die rust en luxe zoeken.

Met vrienden

1 tip over Appartement Agrotikon

• brigitte vandekerckhove, 10-08-2014

Er is door plaatsgebrek geen comfort !

0 vragen over Appartement Agrotikon

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• Op het terreinRecreatieruimte
    • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats