Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

9 Reviews over Tersana Village

• 10dj.kanters02-08-2013

Heerlijk, ontspannen en gastvrije accommodatie!

Als je een accommodatie zoekt waar je nog ongestoord kunt genieten van het echt Griekse leven dan is Tersana helemaal geschikt. De appartementen zijn netjes, schoon en voldoen aan alle eisen: airco's in alle kamer, schoonmaak 3 (!!) x per week, schone handdoeken. Enige minpunt: geen magnetron (flesjes baby) of fornuis. Wel een soort van oventje met 3 pitjes bovenop maar deze werkte niet goed. Wat echt fantastisch is: de gastvrijheid van al het personeel. Niets is teveel gevraagd en alles kan. Hoe laat, wanneer of waarom; het maakt niet uit het is goed! Het bijbehorende restaurant is briljant. Oma Maria zwaait de scepter en kookt fabuleus! En alles is meer dan betaalbaar, zeg zelfs maar goedkoop. Voor gezinnen een absolute aanrader. Wat een rust; een klein paradijsje op aarde. Vooral de zon die in de avond in de zee zakt is te gek. Volop genoten en gaan ook zeker nog eens terug!

• 9Becks126-01-2011

Wonderful holiay at Tersanas Village Apartments

Lovely place - quiet, relaxing, comfortable and clean. You need a car though to get around and see the peninsula and beautiful beaches in the area. I loved the location - peace and quiet, but great to be close to the airport and to Chania for shopping/sightseeing. The food at the adjoining taverna was really good - as was most of the food we tried at tavernas in the area. We didn't have a single bad meal on this holiday - it is usually hit and miss in tourist areas of Greece. We enjoyed our week there very much and will return.

• 8Afke Ogterop27-09-2009

Heerlijk rustige vakantieplek

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Tersana Village. Het is een kleinschalig complex met een lekker en leuk eetgelegenheid op het terrein (en goedkoop). Je kan kiezen uit verschillende gerechten. Pas op dat je niet voor alles kiest, want dan heb je echt te veel (het zijn geen tapasgerechten). Je kan ook bij Bahar leuk, erg goed en goedkoop eten. Op weg naar Stavros (groene stoelen). Twee kleine strandjes zijn goed te bereiken met de auto of lopend. De douche en keuken is écht op z'n Grieks (geen douchecambine en 3 pits elektrisch). Een heerlijk warm zwembad, met afgeschermd kinderbad, met ligstoelen. Bij zwembad is een bar waar je goed en leuk bediend wordt. Prima supermarkt op 1 km afstand en een lekker pizzaria (voor een snelle hap). Wij waren de enige Nederlanders op dat moment (heel veel Engelsen) en onze dochter vond het jammer dat er weinig vriendinnetjes waren. In de zomervakantie zijn er meer Nederlanders en kinderen. Echt een aanrader!

• 9Rob en Adrie Kamps25-05-2008

Complex voldeed volledig aan de verwachting. De gastvrouw Maria en haar personeel zijn zeer gastvrije vriendelijke mensen!! Vanuit ons witte huisje hadden wij een schitterend uitzicht over de zee, en het huisje wordt ook regelmatig schoongehouden en van nieuwe handdoeken voorzien. Wij komen er zeker een keer terug mede omdat west - Kreta nog niet zo toeristisch is.

• 8monique22-10-2007

Wij zijn eind september/begin oktober geweest en hadden een heel huisje voor ons alleen. Prachtige ligging, mooi uitzicht op de zee en de zonsondergang. De huisjes liggen in een mooi aangelegde tuin. Stavros-beach is erg mooi. Vriendelijke mensen en het eten bij de taverna was prima en niet duur (home-made food).

• 8pauline06-08-2007

In augustus geweest,na 3 dagen vragen eindelijk tv gekregen.volgens ons draait het complex op het restaurant van moeder Maria die de bevelen uitdeeld.geen receptie of info. wel de mooiste stranden van kreta bij Stavros.voor 1 week vonden wij het wel leuk geweest,maar zonder auto kom je er niet ver.Zeer goed restaurant ontdekt aan rechter kant van Chora fakia naar Stavros met groene stoelen Barac? Super

• 8VANKEERSBILCK HEIN22-06-2007

Een echte aanrader voor wie rust en gezelligheid wil combineren met een oerdegelijke en authentieke keuken. Vriendelijke gastvrouw en familie.Ruime, betaalbare kamers.Meerprijs airco is een nadeel.Toffe Engelstalige barkeeper(Paul) kan er ook mee door met toffe verhalen en anecdotes tijdens z'n mariniersloopbaan. In 2008 willen wij graag terug!

• 9Petra18-01-2007

Rustig complex, met zeer vriendelijke mensen; ondanks het hoogseizoen (juli-aug. 2005). Ten tijde van ons bezoek geen NL aan wezig, wel een paar Fr en vrnl. Grieken. Barkeeper spreekt Engels en is tevens bij aankomst gastgever. Wij lagen 2 "hoog" en hadden prachtig uitzicht over de baai èn het binnenland met vergezicht over bergen en olijfgaarden. In taverne kun je zeer goed eten, tegen schappelijke prijzen. De oudste zoon van echtpaar spreekt ook wat Engels en is zeer behulpzaam bij het evt. organiseren en uitleggen van activiteiten/beziensw.heden in de omgeving.

• 9Ilona05-10-2005

Het complex bestaat uit allemaal losse huisjes. Wij hadden een heel huisje voor ons zelf. Het zwembad is heel leuk en overal staan ligstoelen, wij waren er in september en het was toen heerlijk rustig. De familie die het complex runt is erg vriendelijk en het restaurant wat zij runnen is goed en de plaatselijke bevolking eet er ook. Echt een aanrader!

Appartement Tersana Village info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)