Appartement Aloni Suites

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag19°15°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Aloni Suites voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Aloni Suites in het Nederlands

Met jonge kinderen

Het was fantastisch!!

Charley
9-2-2018

Netjes en groot appartementen ..locatie is rustig gelegen met loopafstand van strand en restaurants. Vriendelijk personeel . Auto is vereist als je toch van centrum( 16km ) houd. Wij hebben echt een leuke vakantie gehad en zijn van plan om in 2018 weer naartoe te gaan.

ruime app, rustig, auto nodig

Simone
27-6-2013

pluspunten:

- groot app (wij hadden 2 slpkmrs en woonkmr)

- groot zwembad met mooie ligging

- app dichtbij zwembad voor verbinding babyfoon

- eigenaar kookt lekker

- groot kinderbad

- vriendelijk personeel

Minpunten:

- afgelegen, dus auto nodig

- harde bedden, maar wel 1 tweeps bed

- afzuigkap niet schoon

- dichtstbijzijnde supermarkt niet aan te lopen

Erg geschikt voor mensen die rust zoeken en gezinnen met jonge kids.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aloni Suites in Chorafakia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aloni Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.