Hotel Stavris Chora Sfakion

Griekenland, Kreta, Chora Sfakion

7.7Goed

6 reviews over Hotel Stavris Chora Sfakion

• 8Sandra30-07-2011

Prima hotel in Chora Sfakion!

Wij waren hier in juli 2011. Het hotel ligt midden in het dorpje tegen een heuvel aan. Je kunt parkeren achter het hotel, maar dan moet je wel een steile helling op. De ontvangst was waardeloos, de kamers zijn daarentegen prima. Er staan twee eenpersoonsbedden van goede kwaliteit en er is een moderne badkamer. Ook hangt er een airco op de kamer. Kortom, een perfect hotel voor als je in Chora Sfakion wil verblijven!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Albert & Willeke20-07-2011

gerenoveerd mooi dorpshote;

Hotel Stavris, wordt beheerd door 3 broers. Is prachtig verbouwd ligt mooi en vooral echt grieks. Het staat er allemaal een beetje kort op elkaar maar als je uitzicht wilt hebben dan moet je dat gewoon vragen. Wij waren daar slechts 1 nacht omdat we de Imbros kloof gingen lopen en dan is dit een prima uitvalsbasis. Beneden bij het strandje, gezellig en vriendelijk is een prima eetgelegenheid met mooi uitzicht over de baai. Wij gaan zeker terug komen. een Aanrader met prima prijs kwaliteitverhouding.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Paul & Anneke12-10-2008

Helemaal goed

Begin september zijn we weer in Hotel Stavris in Chora Sfakion geweest. Zoals manager Giorgos vorig jaar aankondigde, was inderdaad het hele hotel gerenoveerd. De vernieuwde luiken waren blauw i.p.v. groen en de kamers voorzien van nieuwe badkamers en meubilair. Het zag er keurig en fris uit. Tegenover het hotel zijn ook kamers, maar die zijn nog niet gerenoveerd. Het is dus zaak in het hoofdgebouw te boeken. Chora Sfakion blijft een typisch Grieks plaatsje dat heerlijk is voor rustzoekers, zonaanbidders en wandelaars.

Gereisd met partner in september 2008

• 7Paul & Anneke20-09-2007

De eerste 2 weken van september 2007 zijn wij voor de 2de keer in Hotel Stavris geweest. Het is een eenvoudig en keurig hotel en wordt geleid door 3 broers. De gasten zijn veel repeaters die hartelijk ontvangen en uitgezwaaid worden. Het heeft een erg leuk terrasje waar aan het einde van de middag een van de broers regelmatig met de rakifles rond gaat en waar je ’s morgens prima kunt ontbijten. De kamers zijn basic, maar wat verwacht je voor 25 euro per kamer, één van de broers vertelde ons dat deze winter de kamers opgeknapt worden. We gaan er zeker weer naar toe!

Gereisd met partner in september 2007

• 5zonaanbidders02-09-2007

Dit hotel (lees schuurtje)thuis NL geboekt voor 3 weken verblijf, echter bij het zien van de kamer, direct weer weggegaan. Alles zo vies,wc zonder bril, bedlampjes hingen er stuk aan een stroomdraadje, keuken vol schimmel, afzuigkap deed het niet, geen beloofde zeezicht,bedden doorgezakt en planken ervan gebroken. Moesten wel een X bedrag betalen voor de kosten¿

Gereisd met partner in september 2007

0 tips over Hotel Stavris Chora Sfakion