Appartement Villa Sonia

Appartement info

Meer appartement info

11 reviews over Appartement Villa Sonia

• 8Ilona 31-05-2007

Ik ben samen met mijn vriend in de zomer van 2006 naar dit appartement geweest. Uitstekend verzorgd appartement. Ligging was ideaal. Dicht bij de boulevard, strand, winkels en uitgaansgelegenheden. Wij sliepen aan de voorkant (aan de zeekant). Het geruis van de zee was heerlijk ontspannend dag en nacht. Balkon was ook goed bevallen alleen doordat het aan de zeekant was, waaide het soms net iets te hard en waaide er wel eens iets van het balkon af. De eigenaars hadden onder de appartementen een "gold shop" en waren altijd vriendelijk en behulpzaam. Het enigste minpunt vonden wij dat de bedden niet verschoont werden.. Wij kregen wel een paar keer schone handdoeken. Kortom dit appartement is zeker wel een aanrader!

Gereisd in mei 2007

• 7Littlekim53829-09-2006

De ligging van dit hotel is echt super! Hoekje om,naar links en dan klein beetje rechtdoor en je stapt zo het uitgaansleven in!Vlakbij de Bio Bio club en Havana. Praktisch aan het strand. Appartementje(Alia) heeft een supergezellig barretje met leuk personeel.Daar zit ook een restaurant bij waar je heerlijk kan eten. Die schoonmaakster is idd een vervelend persoon. Bedden 0 keer verschoont ook in 2 weken.Handdoeken wel. Bedden liggen slecht. Maarja, als je voor het uitgaan heengaat maakt het niet uit! Als je naar Starbeach wil moet je naar de hoofdweg lopen, en een taxi bestellen, anders is het een beetje ver. Maargoed, Kreta is super!Ik zou echt weer terug willen :) Lekker veel Nederlanders, supergezellig!

Gereisd in september 2006

• 8Henk01-07-2006

Lekker dichtbij het strand en uitgaansgelegenheid. En de schoonmaakster hebben wij om de dag zien schoonmaken, geen oud vrouwtje van 90.

Alleen jammer dat de touroperator ons airco beloofd had op de kamer en dat we die ter plekke nog apart moesten betalen.

Gereisd met vrienden in juli 2003

• 7Astrid26-12-2005

De ligging vond ik erg goed, wij zaten er in het voorjaar 2005. Ik vond het alleen jammer dat de bus niet voor het hotel kwam,maar dat hij stopte bij hotel Hersonnissos.Ik lees hier dat je gebruik kon maken van het zwembad er naast, hier hebben ze ons niets over verteld.Wij hadden een studio,slaapplaats voor 2 personen, maar erstonden wel 3 bedden. De werkster hebben we de hele week niet gezien.Ons balkon was de breedte van een stapelstoel en 2 mtr lang.Over het app waren we niet echt tevreden wetende dat het seizoen net was begonnen en nu al was alles stuk of vies.

Gereisd in december 2005

• 7Lidia11-09-2005

Ik ben hier in paar jaar geleden geweest. Was toen prima verzorgd. De eigenaresse heeft ons erg goed bijgestaan toen mijn vriendin brandwonden opliep. De ligging is perfect. Je loopt zo het uitgangsleven in en naar het strand. Uitzicht op zee, deuren open en hoor het ruizen. Prima balkon voor en achter. Schoonmaak redelijk. Geen zwembad maar dat mis je niet door het strand om de hoek. Tip: loop wat naar links richting Creta Maris strand daar is het strand breder. Topvakantie gehad!

Gereisd in september 2005

• 8a en e01-08-2005

De ligging is echt perfect, gelijk bij het strand en heel dichtbij het uitgaansleven,maar zonder dat je geluidsoverlast heb.De eigenaars zijn heel aardig als er wat kapot is komen ze het gelijk maken en er ging nogal wat kapot,het app zelf was niet zo heel bijzonder maar dat maakte het grote balkon met mooi uitzicht weer goed.Zwemmen mag je bij het naastgelegen hotel.Ga zeker volgend jaar weer terug!!

Gereisd in augustus 2005

• 7Livia14-02-2005

Uitstekend appartementje als je lekker met rust wilt worden gelaten. Geen last van eigenaar of schoonmaakster. Aan begin van boulevard en supermarkt om de hoek. Zwemmen mag in andere zwembaden in omgeving en heerlijk balkon met uitzicht op zee. Alia restaurant zit tegenover het appartement en is echt heerlijk eten! Touropperator is uitstekende organisatie! Nooit zo'n goede vakantie gehad!

Gereisd in februari 2005

• 9kritigirl08-09-2004

Villa Sonia vond ik een erg goed appartement. 's ochtends wordt je wakker met de geluiden van de zee. En het is dichtbij het uitgaansleven gelegen. Vanuit t uitgaan was ik altijd in 5 minuten weer thuis. De mensen waren altijd erg aardig. Heb er een geweldige maand in gehad. Kleinschalig appartement maar geweldig verzorgd. Alleen was ook ik na die maand een aantal spullen kwijt.

Gereisd in september 2004

• 7wendy23-07-2004

zijn er in 99 geweest, herken veel wat er geschreven wordt,juwelier beneden was van dezelfde eigenaar,koop er iets en je hebt een perfecte tijd,en wat kan die man roken zeg,niet normaal meer.groot terras en heerlijke ligging van het complex.toen zeurde ze ook al over zand.beddegoed was niet zo fris,mijn vriend had eens gezweet s nachts en er zaten allemaal bruine plekken in lakens en kussens,zat in het matras,bah maar toch leuk gehad hoor

Gereisd in juli 2004

• 7Marga en Angelique14-05-2004

2 grote kamers met groot balkon en uitzicht op zee. Erg mooi. Schoonmaak iedere dag en dat was redelijk. Jammer dat we wat spulletjes kwijt waren na bezoek ervan. Vanuit je bed stap je het strand op en na het uitgaan rol je zo je bed weer in. Super dichtbij, zwaar relaxed. Top vakantie gehad! Voor stappen moet je daar zijn!

Gereisd in mei 2004

Appartement Villa Sonia info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• Aantal cafés6

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out