Appartement Villa Nancy

• 5.6Inrichting
  • 6Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

19 Reviews over Villa Nancy

• 4Michaël & Kim09-09-2009

Dit nooit meer.

Onze vlucht had vertraging en kwamen rond middernacht aan. George verwees ons meteen naar de kamer en verwelkomde ons niet als een gastheer. Wat volgde was erger: wc die niet doorspoelde, dus dan maar met emmers, douchebak die lekte en badkamer stond blank, overal spinnewebben en kussensloop dat stonk. Vies bestek en amper handdoekwissel, die overigens ook niet geheel zuiver waren. George heeft verder niks gevraagd of gezegd tijdens onze hele vakantie.

• 7Esther12-07-2009

Goed!

Sommige mensen kunnen echt super overdrijven. Voor dit bedrag kan je ook niet de luxe verwachten van een 5sterren restaurant. Alles wat je nodig had was er wel, de badkamer is iets minder en een airco zou geen overbodige luxe zijn. Verder heb ik het super naar me zin gehad!

• 1Whitney19-02-2009

Niet goed

Nou we kwamen daar aan en kregen onze kamers te zien, Weinig ligt, een warme ijskast, balkon deuren wat niet open gingen, een houten bed wat op krakken stond er waren zelfs betonnen bedden en als je met 3en een kamer deelde moest een persoon op de bank slapen, een badkamer met een douche 50x50 cm een wc wat niet doortrok. De ochtend erna een groen zwembad een hond met een pusserig oog hij stonk behoorlijk een vieze kat, We zouden een welkomsdrankje krijgen? niet gezien een bar? ja alleen stond er niemand achter en relax was die niet. badkamer was half beschimmeld, er hoefde maar een vlieg tegen het raampje te vliegen en stuk was het raampje. ontbijt? nooit gezien! bijna geen wisseling van handdoeken euhm schoonbeddengoed helemaal niet. we hebben een hele slechte vakantie hier gehad. voor gezinnen is het helemaal een RAMP

• 8Jan11-07-2008

Super relaxt daar had de tijd van men leven. Ik ben er 15 Augustes weer :D.

Er moet wel wat aan de badkamer gebeuren.

• 6dijkstra04-07-2008

vakantie villa nancy

Er was weinig wisseling van handdoeken. Toen we er 4 dagen waren en de buren weg gingen kregen we onze eerste schone handdoeken. Roestige plekken op bestek en spinnewebben in de pannen. Het douchegordijn wijs bijna helemaal stuk en zat wat schimmel in. Er zat een gat naast de wc waardoor het vaak naar riool stonk. Wel was er prachtig uitzicht, groot balkon en op loopafstand van het centrum. De bedden waren niet hard waardoor we op de warmte na aardig konden slapen!

• 7S Nijendijk02-09-2007

Het appartment waar wij in zaten was heel erg ruim met een mooi balkon waar je ruim op kon zitten. Het is daar lekker rustig en je kan daar je gang gaan. George was altijd heel behulpzaam en stond gelijk klaar als dat nodig was.

• 8Celine31-08-2007

Afgelopen augustus samen met een vriendin 11 dagen in dit appartementencomplex verbleven. Is echt prima bevallen! We hadden echt een super uitzicht en George is heel gastvrij. Het appartement zelf was simpel ingericht, maar alles wat je nodig had was er gewoon. Kortom, we hebben ons super vermaakt en Villa Nancy is zeker een aanrader!

• 9Geeske31-08-2007

Villa Nancy zit op een geweldige goede plek. Het is heerlijk familiair en George is een superhost. Het was goed geregeld. 's Ochtends een prima ontbijt buiten aan de poolbar. Alles was netjes, maar niet luxe, maar dat kan je ook niet verwachten van een 2 sterren appartement. Kortom: Wij hebben genoten en gaan zeker eens een keer terug naar Villa Nancy.... Echt een aanrader!!!!!!!!!!! Het was rustig gelegen, maar toch ook weer dicht bij het uitgaansleven en de restaurantjes...

• 5backstreet bitches06-09-2006

onze toelichting is kort maar krachtig. george, doe wat aan je badkamers en aan die hond rudi die in de tuin zit te schijten. en vooral nog die gore kat waar z`n staart er half aan bungelt. verder een leuke tijd gehad met de buren de "spauwerrangers " heel gezellig, dicht bij het centrum. altijd fijn

• 1Spauwerrangers17-08-2006

eerste indruk was wel redelijk, maar ik ben er met 9 vrienden 15 dage verbleven, en t was echt een ruk-complex, ik doe de kastdeur open en die valt er spontaan uit, de gordijnen openschuiven, lazert die hele rails naar beneden, t gevold 2 ontiegelijke grote gaten in de muur... dan even op de bank zitten, zak je er dwars doorheen... dan de badkamer: 1 woord: ranzig!! de wc's spoelde niet door!

t zwembad was opzich wel leuk, alleen jammer dat er meer chloor als water was, maar verder hebben wij ons 15 dagen lang prima vermaakt!! en henk en rudi zijn wel relaxt!

groete!!

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij