Appartement Villa Myrto

Appartement
Appartement Villa Myrto

10 tips over Appartement Villa Myrto

R. Sinia, 28-7-2015

eventueel bekers en bestek meenemen omdat je hier weinig van krijgt in het appartement.

Neem eventueel een wc-rol mee aangezien je hier maar een van hebt liggen in het appartement.

louisewillemse6, 21-9-2014
Starbeach is een heerlijk strand met veel minder dingen
Chantal, 27-8-2013
Spinalonga is zeker een tip! Deze kun je bij Kees boeken.. Wij hadden interesting Greek en dat is zeker de moeite waard!

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Myrto voor je op een rij gezet:

thomas, 18-7-2013

wifi code is "villamyrto"

(scheelt weer 5 euro :D)

Fara Kanters, 6-7-2013
Bij Hoek van Holland en Yamas kun je lekker eten!
afra en niels schuit, 8-6-2013
Ga de regio verkennen met een huurauto, het is er werkelijk prachtig .

Peter, 16-2-2013

Voor goed (en ook niet te duur!) kun je hier dagelijks heerlijk eten.

Hier kan je ook lekker zonnen op de gratis ligbedden en het zwembad -zoetwater- is heerlijk om kleine baantjes te zwemmen of lekker dobberen op je luchtbed en er zijn hier gekoelde consumpties en lekkere snacks, dit alles wordt verzorgd door Kees en Bets tot in de top!

Er zijn ook leuke tentjes in de buurt, welke?, die keuze laat ik aan U!

Ongeveer 500m richting Malia is er een museum Lychnostatis zeer interessant.

Jan Minne, 23-1-2013

De Hollandse jeepsafari.

Deze is te boeken bij de bar . Het was geweldig. Mooie plekjes gezien en de BBQ was goed

Ans en Theo, 13-6-2012
Voor kinderen is het ideaal. Het ligt tegenover Star Beach waar de kinderen zich de hele dag kunnen vermaken. Het zwembad heeft een kinderbadje wat je goed in het oog kunt houden. Kees en Betsy zijn vriendelijke mensen en heel behulpzaam. Kortom een fantastisch week gehad.
adrie, 5-10-2011
Loop vooral de Samariakloof en de Imbroskloof, geweldige natuur.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Myrto voor je op een rij gezet: