Appartement Villa Myrtostersterster

Appartement info

Meer appartement info

158 reviews over Appartement Villa Myrto

• 10Antonius Dekker30-08-2019

Buitengewoon gezellig en een familiegevoel.

Villa Myrto is een zeer knus appartementen verblijf met prachtig uitzicht op de Egeïsche zee en heerlijk ontbijt. Gastheer Tanos en gastvrouw Myrto doen er alles aan om het je naar de zin te maken met vooral Griekse tradities, zoals zelfgemaakte mojito's van kruiden uit eigen teelt en lekkere vruchten als aanvulling bij het ontbijt. Dicht bij het strand is echt prachtig met vooral jonge kinderen die in het waterparadijs van Starbeach kunnen genieten. Dan weer een duik in het super mooie zwembad van Villa Myrto en je hebt met de muziek die jij zelf kunt kiezen een prachtig verblijf. dit is echt super voor jong en oud. Aan de poolbar kun je lekker socializen met de andere gasten. 's Avonds is het strand leeg en de bar buiten van Villa Myrto is dan een erg leuke plek om lang na te zitten.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Geertje28-06-2019

Buiten het seizoen,prima te doen.

Verouderde accommodatie,fijn zwembad,schoonmaak appartement laat wel wat te wensen over.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Hans van den Eijnden (uut Limburg)27-06-2019

meer DAN geweldig...geen andere woorden voor.

het is een 3 sterren accommodatie en dat is wat je krijgt...WIJ vonden het voor de 7x GEWELDIG. sommige mensen lezen eerst niet waar ze terecht komen en klagen dan steen en been (onbegrijpelijk) WIJ zijn nog nooit zo vriendelijk ontvangen door Thanos en Mirto en ze geven je raad en daad , gezelligheid aan de bar met leuke verlichting , muziek? zeg het maar en het wordt gedraaid , voor ieder wat wils , bijna altijd een kleinigheidje op de bar, keuken gesloten? welnee als het gezellig is is hun niks teveel en wordt er gewoon wat gemaakten wat Starbeach betreft...ja ze hebben wel eens een feestje maar de muziek is 23.30-24.00 zeker afgelopen , het water in het zwembad is heerlijk en wordt net als de rest goed onderhouden. ook voor de nodige info kun je bij de eigenaren terecht, en bij een evt klacht kun je op hun rekenen, na de 7e x weet ik het wel en dat er ALTIJD mensen lopen te klagen tsja dat heb je overal zelf bij 5 sterren. AANRADER!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 5Mich08-06-2019

Erg vies

Toen we aankwamen in de kamer was het erg vies, zand in het bed, vlekken op de lakens en op de handdoeken, schimmel in de douche en kalk op de kraan. We hebben hierover geklaagd, er is wat schimmel weggehaald en hebben nieuwe lakens gekregen (waar ook weer vlekken op zaten). De kamer wordt niet goed schoon gemaakt, niet gestofzuigd en ook niet elke dag schone handdoeken. De locatie was wel prima en het uitzicht vanuit het balkon was ook wel mooi.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    9Wim en Karin27-09-2018

Top vakantieplek

Super locatie, hele vriendelijke, behulpzame eigenaren. De appartementen zijn ze aan het renoveren, die zijn wel wat verouderd. Sfeer heel gezellig

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Hendrikus24-08-2018

Super service!

Super service!!! Super kamer!!! Super uitzicht!!! Super omgeving!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 5Simone18-07-2018

Tegenvaller

Villa myrtho is absoluut geen aanrader. De eerste dag werden we al geconfronteerd met een kakkerlak in de kamer. Het appartement ziet er in de eerste instantie schoon uit, maar als je goed kijkt, zit er schimmel tussen de voegen in de badkamer. Ook hadden we enkele problemen, zo hadden we tijdens het douchen maar een slap straaltje en werkte de wc knop niet. Na meerdere malen klagen werd pas de wc knop gerepareerd na 2 dagen. Ook is er veel geluidsoverlast in het appartementencomplex van 11 uur 's avonds tot 5 uur in de morgen. De eigenaren doen hier niks aan. Als je elke dag wil uitgaan, kun je beter dichter bij de strip een accomodatie boeken. Daar is het sowieso ook al mooier/gezelliger om te dineren. Chersonissos zelf heeft weinig te bieden buiten uitgaan bij de strip en de feesten bij starbeach om. Tip: check de kamer goed op gebreken voor je intrekt, want bij het teruggeven van de borg kunnen de eigenaren moeilijk doen.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8ineke konst-rietveld28-06-2018

Een geweldige ervaring op Kreta.

Myrto en Thanos zijn geweldige mensen. Ze staan altijd voor je klaar. Appartement voldoende, we hebben zelfs een paar keer gekookt. Uitzicht over zee vanaf appartement nr. 7. Zelf vond ik de bedden wat hard, maar dat is persoonlijk. Prima zwembad, voldoende ligbedden. Na 23.00 uur geen geluidoverlast van Star Beach. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2018

• 2017
    8Larissa14-10-2017

Prima plek, goed voor een jongeren vakantie.

Leuke plek, leuke eigenaren. Prima kamers, en starbeach letterlijk aan de overkant. Wat iets minder was, is dat ik niet een ‘speciaal’ broodje kon laten maken met de producten van de kaart.. een panini gezond wou ik op een zacht wit bolletje ( lees, broodje frikandel bestond ). Maar dit schoot totaal in het verkeerde keelgat, toen ik vroeg waarom? ‘Savonds wel erg streng qua muziek op het balkon/tuintje.. rond half 12, moet het toch echt bijna uitstaan ook over een zachte volume en wat spelletjes op t balkon viel niet te praten. Zwembad is trouwens prima, alleen ook daar net als bij veel andere hotels/accomodatie’s kun je niet je eigen flesje drinken meenemen.. De strip is wel een eindje lopen, maar taxi is super goedkoop :)!

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 8Karen22-09-2017

Super!

Super vriendelijke mensen. Als iets niet goed is dan wordt het meteen aangepakt. één keer in de twee dagen schone handdoeken en lakens.

De inrichting van het appartement is sober en verouderd maar daar is de prijs ook naar. De douche had iets groter en schoner mogen zijn. Maar je kunt niet alles hebben

Gereisd met partner in september 2017

11 tips over Appartement Villa Myrto

• Hans, 29-08-2019

vanuit het vliegveld naar villa Myrto met de taxi kost slechts €35 (2019)(wel effe navragen voor de zekerheid) en je zit in 30min. aan de bar...als je met ''jou transfer'' (bus) gaat ben je misschien 2/5 uur onderweg. neem vanuit Holland evt cheddarkaas mee , die is best duur daar. naast de Spar kun je goed en voor weinig € eten. jeepsafari? nou nee...die autootjes zijn veeeeeel te klein voor 4 pers.

• Fara Kanters, 06-07-2013

Bij Hoek van Holland en Yamas kun je lekker eten!

• Peter, 16-02-2013

Voor goed (en ook niet te duur!) kun je hier dagelijks heerlijk eten. Hier kan je ook lekker zonnen op de gratis ligbedden en het zwembad -zoetwater- is heerlijk om kleine baantjes te zwemmen of lekker dobberen op je luchtbed en er zijn hier gekoelde consumpties en lekkere snacks, dit alles wordt verzorgd door Kees en Bets tot in de top! Er zijn ook leuke tentjes in de buurt, welke?, die keuze laat ik aan U! Ongeveer 500m richting Malia is er een museum Lychnostatis zeer interessant.

1 vraag over Appartement Villa Myrto

• Asmara, 12-12-2016

Spinalonga

Ik hoor vaak dat mensen naar Spinalonga zijn geweest. Maar hoe kom je naar 1 van de boot vertrekplaatsen vanaf dit hotel? En wat is de prijs daarvan

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4