Bed and Breakfast

4 reviews over Bed and Breakfast Villa Capri in het Nederlands

heerlijk vertoeven

francabeckers
28-6-2012

Heerlijke Bed&breakfast lokatie. Hele fijne apartementen, en fijn zwembad. lokatie ligt heel centraal en lekker rustige omgeving. Heerlijk kan je eten bij Greek Konaki.

Je wordt echt verwent als je er bent dus dit is heerlijk!! Chersonissos zelf ligt op 20 min lopen, dit is een leuke wandeling.

Gereisd Met partner in juni 2012

goede rustige ligging

anne
5-6-2012

Een hele goeie aanrader voor mensen die van gezelligheid houden.Vanuit hier kun je door div.leuke dorpjes wandelen o.a. koutouloufari en piskopiano,maar ook naar het nieuwe chersonissos.We hebben hier echt genoten van de gastvrijheid, zeker het klimaat en het lekkere eten bij restaurant KONAKI op terras bij het plein.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

heraling zeker waard

kleinsman
22-3-2012

Heerlijke vakantie gehad en wat een genot om hier je vakantie door te brengen.We hebben echt intens genoten en zo dichtbij het centrum en toch geheel rustig.Het is echt super en de kamers zijn schitterend en heel mooi aangelegde tuin met zewmbad.Zeker een aanrader voor iedereen.We hebben wederom direct geboekt voor augustus. Mensen alvast veel genot van jullie vakantie

Gereisd Met partner in maart 2012

ben een weekje hier op vakantie geweest

rick
12-3-2012

ben een weekje hier op vakantie geweest.Het is een nieuw complex.We zijn hier echt op onze wenken bediend en hebben echt genoten van onze vakantie.Kamers/appartementen zijn echt proper en heerlijk gegeten.Wij hebben direct weer geboekt.Echt een aanrader!!!!!

Gereisd Met partner in januari 2012

Bed and Breakfast info

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Capri in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Capri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.