Hotel Venus Melena ***

7,7

88 reviews over Hotel Venus Melena in het Nederlands

nooit meer

Brigitte, 3-2-2016

ligging is super, maar daar is dan ook alles mee gezegd,

eten is karig en eentonig, en personeel is op zich vriendelijk

tot je gaat zeuren, heb 8 dagen dezelfde handdoeken gehad

en als je dan vraag of je schone kan krijgen, dan steeds maar

zetten dat ze deze verschoond hebben wat dus absoluut niet waar is

de nachtportier wilde weten hoe wij Nederlanders over de Grieken denken

en toen een goed gesprek gehad, en hij heeft doorgegeven dat er geen geld

wordt uitgegeven aan schone handdoeken, dit pas na aankomst nieuwe klanten

heel erg jammer, is op zich niks mis met het hotel, alleen kan het gewoon

allemaal beter voor een paar euro meer

zwembad was leeg, was lekkage en geen geld om dit te repareren

Uitstekende locatie

Linda , 6-11-2011

Inmiddels zijn wij hier een aantal jaren achter elkaar geweest. Maar we weten nu dat we niet meer terug gaan. De kamers gaan er niet op vooruit.. slechte bedden, zelden een warme douche. Voorheen kreeg je voldoende handdoeken en toiletpapier als je een fooitje klaar legde, maar ook dit zat er niet meer in. De sfeer en gezelligheid die wij eerder in dit hotel beleefden zijn helaas ver te zoeken.

Het zwembad is prima, mits het wordt schoongemaakt! Er zijn dagen geweest dat het water zo groen was, dat ik er niet in durfde.

De locatie is daarentegen wel super! Je zit overal middenin; mainstreet, starbeach, strand, winkels.

Klein maar bijzonder mooi

Sjaak, 19-3-2011

Wij zaten aan de achterzijde dus aan de zwembad kant. Dit betekende wat overlast van de plaatselijke scooter verhuurder maar dat was om 19:00 uur afgelopen. verders zijn de kamers net groot genoeg, schoon en up to date. Leuk als je met zijn tweeen reist.

Nooit meer

Steenbeek, 20-9-2010

Onbegrijpelijk dat Zoover dit hotel een Award heeft gegeven.

Na vele slechte reacties gelezen te hebben omtrent dit Venus Melena in Chersonissos dachten wij, dit zal wel wat overtrokken zijn dus boekten wij ondanks alles wetende.

Inderdaad de klachten zijn gegrond, alleen warm water van 13.00 tot 19.00 uur.

Dit probleem is onoplosbaar vanwege zonnepanelen en ook hier schijnt de zon niet altijd en 's nachts zeker niet. De elektrische boilers blijven uitgeschakeld in opdracht directrice.

Geen slecht ontbijt maar wel heel sober en zonder enige variatie, op zondag geen vers brood. Schoon beddegoed na aandringen bij personeel na 4,5 dag. behoort elke 3 dagen te worden verschoond volgens hun eigen opgave.

Personeel is bang voor hun baantje en daarom zwijgzaam maar heel vriendelijk.

Directrice hotel is erg hooghartig, denkt alleen aan geld.

Na bemiddeling van de reisleidster overgeboekt naar Hotel Elmi, een goed en rustig Hotel, zeker een aanrader.

Kan beter!

Linda, 24-8-2010

Na hier al enkele keren vaker te zijn geweest, viel ons deze keer een beetje tegen. Het gezellige sfeertje wat hier altijd was is verdwenen.. dames vd bar en (ochtend)receptie, schoonmaakpersoneel waren geweldig. De rest had het te druk met zichzelf.. Kamers zijn redelijk goed schoon, elke dag schone handdoeken, en elke dag een warme/hete douche! Bedden + kussens zijn echt vreselijk, en al jaren aan vervanging toe! Het zwembad was enkele dagen te ranzig voor woorden, kon de bodem niet eens meer zien!!!!

De ligging van het hotel is fantastisch! Midden in de hoofdstraat.

Tip: ga lekker rond touren, en huur een scooter bij PopMotors!

ligging is super

deptwoman, 16-8-2010

super ligging aan de hoofdstraat. Gezellig hotel helemaal in art deco stijl. (Zwart -wit)

Fijn klein zwembed erbij ideaal om even af te koelen.

Erg gezellig, sfeervol hotel

Laura, 19-11-2009

De ligging van het hotel is aan de hoofdstraat. Het ligt tussen het stapcentrum en starbeach in. Beide zijn goed te lopen te voet hoewel starbeach toch iets verder is.

De service in het hotel is erg goed, er werken vriendelijke mensen. Je sleutel moet je afgeven iedere keer als je weggaat en je krijgt deze ook netjes terug. Er zijn ook kluisjes aanwezig in het hotel, net zoals zwembad, fitnisszaal, pingpongtafel en internet. Dit hotel hadden we inclusief ontbijt geboekt, dit is geen aanrader. Het ontbijt is van 7 tot 10 s'ochtends en als je een stapvakantie hebt dus moeilijk te doen. Het ontbijt zelf stelt ook niet zoveel voor maar in het hotel kun je heerlijk en goedkoop eten. Zo kun je bijvoorbeeld een tosti en verse (grote) jus bestellen voor 3 euro. (heerlijk ontbijt!) Kamers zijn niet groot maar wel netjes en worden iedere dag schoongemaakt.

Al bij al een leuk sfeervol hotelletje dat erg leuk is ingericht. Zeker een aanrader dus!

Prima voor jongeren!

Twee meiden, 13-8-2009

Prima hotel, ligging is het super. In de hoofdstraat, het is net zover lopen naar het uitgaansgebeuren als naar Starbeach...kortom goed te doen. Zwembad is wel echt matig, alles behalve gezellig en schoon. Er wordt echt bijna geen gebruik van gemaakt. Personeel is vriendelijk en het hotel heeft ook een klein terras aan de voorzijde (hoofstraatzijde) dat is erg gezellig om te zitten. Kamers waren schoon, elke dag schone handdoeken. Niet groot maar prima in verhouding met de prijs.

Kortom dit hotel is zeker een aanrader voor jongeren, die niet helemaal gillend gek willen worden van veel herrie en overlast van andere onnozellen jongeren overdag en s'nachts! ZEKER EEN AANRADER

Matig Hotel

gekke pop, 8-8-2009

Ligging is perfect. De badkamer & douche zijn aan de kleine kant. Zwembad wordt niet of nauwelijks schoongemaakt, er is dan ook geen hond (wel een slang) te vinden overdag. Kamers/handdoeken worden goed bijgehouden. Als je naar prijs/kwaliteit verhouding kijkt dan is het wel redelijk.

Fantastische ligging!!

Floor, 31-7-2009

Is bijvoorbeeld je badkamerlamp kapot, meld het even en hij is gemaakt wanneer je een uurtje later weer terugkomt in je hotel.

Wel een rustig hotel, maar zeer vriendelijk personeel, met een ideale ligging. Zeker een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Venus Melena voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Venus Melena in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Venus Melena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Venus Melena scoort een 7.66 uit 10 op basis van 90 reviews.