Hotel Venus Melenastersterster

Tonen op kaart

90 reviews over Hotel Venus Melena

• 1Brigitte03-02-2016

nooit meer

ligging is super, maar daar is dan ook alles mee gezegd, eten is karig en eentonig, en personeel is op zich vriendelijk tot je gaat zeuren, heb 8 dagen dezelfde handdoeken gehad en als je dan vraag of je schone kan krijgen, dan steeds maar zetten dat ze deze verschoond hebben wat dus absoluut niet waar is

de nachtportier wilde weten hoe wij Nederlanders over de Grieken denken en toen een goed gesprek gehad, en hij heeft doorgegeven dat er geen geld wordt uitgegeven aan schone handdoeken, dit pas na aankomst nieuwe klanten

heel erg jammer, is op zich niks mis met het hotel, alleen kan het gewoon allemaal beter voor een paar euro meer

zwembad was leeg, was lekkage en geen geld om dit te repareren

Alleen gereisd in september 2015

• 6Linda 06-11-2011

Uitstekende locatie

Inmiddels zijn wij hier een aantal jaren achter elkaar geweest. Maar we weten nu dat we niet meer terug gaan. De kamers gaan er niet op vooruit.. slechte bedden, zelden een warme douche. Voorheen kreeg je voldoende handdoeken en toiletpapier als je een fooitje klaar legde, maar ook dit zat er niet meer in. De sfeer en gezelligheid die wij eerder in dit hotel beleefden zijn helaas ver te zoeken. Het zwembad is prima, mits het wordt schoongemaakt! Er zijn dagen geweest dat het water zo groen was, dat ik er niet in durfde. De locatie is daarentegen wel super! Je zit overal middenin; mainstreet, starbeach, strand, winkels.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Sjaak19-03-2011

Klein maar bijzonder mooi

Wij zaten aan de achterzijde dus aan de zwembad kant. Dit betekende wat overlast van de plaatselijke scooter verhuurder maar dat was om 19:00 uur afgelopen. verders zijn de kamers net groot genoeg, schoon en up to date. Leuk als je met zijn tweeen reist.

Gereisd met partner in juli 1995

• 5Steenbeek20-09-2010

Nooit meer

Onbegrijpelijk dat Zoover dit hotel een Award heeft gegeven. Na vele slechte reacties gelezen te hebben omtrent dit Venus Melena in Chersonissos dachten wij, dit zal wel wat overtrokken zijn dus boekten wij ondanks alles wetende. Inderdaad de klachten zijn gegrond, alleen warm water van 13.00 tot 19.00 uur. Dit probleem is onoplosbaar vanwege zonnepanelen en ook hier schijnt de zon niet altijd en 's nachts zeker niet. De elektrische boilers blijven uitgeschakeld in opdracht directrice. Geen slecht ontbijt maar wel heel sober en zonder enige variatie, op zondag geen vers brood. Schoon beddegoed na aandringen bij personeel na 4,5 dag. behoort elke 3 dagen te worden verschoond volgens hun eigen opgave. Personeel is bang voor hun baantje en daarom zwijgzaam maar heel vriendelijk. Directrice hotel is erg hooghartig, denkt alleen aan geld. Na bemiddeling van de reisleidster overgeboekt naar Hotel Elmi, een goed en rustig Hotel, zeker een aanrader.

Gereisd met partner in september 2010

• 6Linda24-08-2010

Kan beter!

Na hier al enkele keren vaker te zijn geweest, viel ons deze keer een beetje tegen. Het gezellige sfeertje wat hier altijd was is verdwenen.. dames vd bar en (ochtend)receptie, schoonmaakpersoneel waren geweldig. De rest had het te druk met zichzelf.. Kamers zijn redelijk goed schoon, elke dag schone handdoeken, en elke dag een warme/hete douche! Bedden + kussens zijn echt vreselijk, en al jaren aan vervanging toe! Het zwembad was enkele dagen te ranzig voor woorden, kon de bodem niet eens meer zien!!!! De ligging van het hotel is fantastisch! Midden in de hoofdstraat. Tip: ga lekker rond touren, en huur een scooter bij PopMotors!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8deptwoman16-08-2010

ligging is super

super ligging aan de hoofdstraat. Gezellig hotel helemaal in art deco stijl. (Zwart -wit) Fijn klein zwembed erbij ideaal om even af te koelen.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Laura19-11-2009

Erg gezellig, sfeervol hotel

De ligging van het hotel is aan de hoofdstraat. Het ligt tussen het stapcentrum en starbeach in. Beide zijn goed te lopen te voet hoewel starbeach toch iets verder is. De service in het hotel is erg goed, er werken vriendelijke mensen. Je sleutel moet je afgeven iedere keer als je weggaat en je krijgt deze ook netjes terug. Er zijn ook kluisjes aanwezig in het hotel, net zoals zwembad, fitnisszaal, pingpongtafel en internet. Dit hotel hadden we inclusief ontbijt geboekt, dit is geen aanrader. Het ontbijt is van 7 tot 10 s'ochtends en als je een stapvakantie hebt dus moeilijk te doen. Het ontbijt zelf stelt ook niet zoveel voor maar in het hotel kun je heerlijk en goedkoop eten. Zo kun je bijvoorbeeld een tosti en verse (grote) jus bestellen voor 3 euro. (heerlijk ontbijt!) Kamers zijn niet groot maar wel netjes en worden iedere dag schoongemaakt. Al bij al een leuk sfeervol hotelletje dat erg leuk is ingericht. Zeker een aanrader dus!

• 7Twee meiden13-08-2009

Prima voor jongeren!

Prima hotel, ligging is het super. In de hoofdstraat, het is net zover lopen naar het uitgaansgebeuren als naar Starbeach...kortom goed te doen. Zwembad is wel echt matig, alles behalve gezellig en schoon. Er wordt echt bijna geen gebruik van gemaakt. Personeel is vriendelijk en het hotel heeft ook een klein terras aan de voorzijde (hoofstraatzijde) dat is erg gezellig om te zitten. Kamers waren schoon, elke dag schone handdoeken. Niet groot maar prima in verhouding met de prijs. Kortom dit hotel is zeker een aanrader voor jongeren, die niet helemaal gillend gek willen worden van veel herrie en overlast van andere onnozellen jongeren overdag en s'nachts! ZEKER EEN AANRADER

• 5gekke pop08-08-2009

Matig Hotel

Ligging is perfect. De badkamer & douche zijn aan de kleine kant. Zwembad wordt niet of nauwelijks schoongemaakt, er is dan ook geen hond (wel een slang) te vinden overdag. Kamers/handdoeken worden goed bijgehouden. Als je naar prijs/kwaliteit verhouding kijkt dan is het wel redelijk.

• 7Floor31-07-2009

Fantastische ligging!!

Is bijvoorbeeld je badkamerlamp kapot, meld het even en hij is gemaakt wanneer je een uurtje later weer terugkomt in je hotel. Wel een rustig hotel, maar zeer vriendelijk personeel, met een ideale ligging. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2009

0 tips over Hotel Venus Melena