Appartement Veneris

Appartement
Appartement Veneris
6,6

69 reviews over Appartement Veneris in het Nederlands

Hardstikke gezellig appartement voor jongeren! De baas is

Mariska
23-9-2007

Hardstikke gezellig appartement voor jongeren! De baas is er elke dag, in de bakker en supermarkt die boven het appartement zit. Hele aardige en vriendelijke man. De kamers waren klein maar zagen er netjes uit. Geen Kakkerlakken gezien in 11 dagen. Zwembad is klein maar je zit dichtbij starbeach dus niet iets om je druk over te maken. Hele leuke vakantie gehad, zou volgend jaar zeker weer naar dit appartement gaan. Het is een klein appartement, dus heel gezellig contact met iedereen onderling.

Gereisd Met vrienden in juli 2007

Op zich redelijke prijs/kwaliteitsverhouding gezien de 4 2

Garcia
18-9-2007

Op zich redelijke prijs/kwaliteitsverhouding gezien de prijs. 4 kakkerlakken gezien in 2 weken tijd. De receptie is inderdaad onbemand omdat de eigenaar veel in de bakkerij eronder staat en hij nog 2 appartementen onder zijn hoede heeft. De broodjes zijn overigens heerlijk! De badkamer straalt niet echt hygiëne uit en is vrij sober. (tip Draag Slippers!) Het is er behoorlijk gehorig, geluidsoverlast van zowel in het appartement als daarbuiten. De matrassen zijn vrij hard en platte kussens. De schoonmaakster komt om de dag langs, maar voor de vloer gebruikt ze wel vuil water, let er dus op! Leg wel even de vuile handdoeken klaar. Het zwembad wordt wel regelmatig schoongemaakt maar op de één of andere manier nodigt het niet echt uit om lekker er in te gaan zwemmen. Zoals eerder gezegd verwacht niet te veel voor deze prijs. Dit is iig geen appartement voor de wat ouderen onder ons!!

Gereisd Met partner in september 2007

we zijn hier met 5 personen in augustus 2007 geweest

nadine
5-9-2007

we zijn hier met 5 personen in augustus 2007 geweest. Appartement was zeer smerig bij aankomst, wuiven plakte nog tegen de wasbak en de tandpasta tegen de muren. alles wat je vastpakte bleef je aan plakken. hebben wel zeker op 3 dagen tijd 30 kakkerlakken gezien kwamen achter het bed uit heel smerige en het waren geen kleintjes. De deur kon niet op slot dus iedereen kon zomaar binnen lopen, in het zwembad lagen lege bierblikjes en stoelen er lag zelfs een dildo in heel smerig allemaal. Zijn naar 3 dagen overgeplaats naar ida village dit was een super app. hebben hier ook een leuke vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zwembad en grasveld was vies, zwembadbar niet bemand, was

A. Beijersbergen
28-8-2007

Zwembad en grasveld was vies, zwembadbar niet bemand, douche was oud, nooit iemand aan de balie, kamer niet klaar bij aankomst. Wel fantastiche vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

het was heel gezellig

Kelly
25-8-2007

het was heel gezellig. geen kakkerlak gezien. alleen 's morgens een beetje last van krekels maar dat is volgens mij op het hele eiland. na 2 dagen was ik daar ook aan gewend. verder was de vrouw die bij de bakker werkte heel aardig. (alle grieken eigenlijk.)

Gereisd Met partner in augustus 2007

het was een vette vakantie met veel uitgaansgelegenheid!

J. van Tuil
6-8-2007

het was een vette vakantie met veel uitgaansgelegenheid! wat ons wel beviel.

Gereisd Met vrienden in juli 2007

Wij zijn hier vorig jaar september geweest

Martijn en Miranda
19-7-2007

Wij zijn hier vorig jaar september geweest. Prijs/kwaliteit-verhouding is prima, je moet niet superveel verwachten. Heb weinig te melden, het is ons goed bevallen! Personeel loopt er niet veel rond, dan moet je in de supermarkt zijn die erboven zit. Het is een simpel, maar goed appartement met een goede ligging! En de kakkerlakken valt reuze mee, in 15 dagen tijd hebben we er welgeteld 2 gezien... De schoonmaakster is een lief vrouwtje, elke dag komt ze wel even langs. Zwembad is klein, maar aangezien Starbeach dichtbij vonden we dat geen probleem. Kortom, prima vakantie gehad! Zou er best weer eens naar teruggaan...

Gereisd Met partner in Thu Jul 19 2007 22:26:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn hier vorig jaar september geweest

Miranda en Martijn
16-7-2007

Gereisd Met partner in Fri Sep 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein maar fijn, perfecte ligging jammer dat we niet dag

B. Eggink
12-7-2007

Klein maar fijn, perfecte ligging jammer dat we niet iedere dag vers brood kregen bij hun eigen bakker. Voor de rest een heel gezellig appartement.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer geslaagde vakantie in Kreta

L. Peters
7-7-2007

Zeer geslaagde vakantie in Kreta. Hadden een appartement op de begane grond met het zwembad voor de deur. Dit vonden we erg jammer. Weinig controle helaas, waardoor ook 's nachts veel lawaai was in het zwembad. Voor het appartement is een supermarkt met bakker! Prima verblijf, maar niet teveel van verwachten.

Gereisd Met vrienden in juni 2007

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Adrespalaya ethniki odos irakleiou 700-14(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Veneris in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Veneris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.