Appartement Veneris

Meer appartementinfo

69 reviews over Appartement Veneris

• 6melany18-08-2009

relaxed

ik heb het hier echt wel naar mijn zin gehad 2 weken lang er werd elke dag schoongemaakt , afgewassen en schone handoeken neergelegd. en je kan ook alles doen wat je wil, alleen soms moet je wel iets rustiger doen kwa herrie omdat er appartementen naast je kunnen klagen en dan krijgt hij klachten.'' het was ook echt een gekkenhuis met de buurmannen hahahahahaha echt terror daar. snachts na het uitgaan nog zwemmen en keiharde hardcoremuziek om 6 uur sochtends HAHAHAHAHAHA. prachtig

• 7Kira17-08-2009

Gezellig! Maar geen Luxe

De ligging was echt goed.. en het is er wel gezellig omdat het er super klein is dus iedereen weet waar iedereen zit enzo.. Maar het gras bij het zwembad was zo hoog als me knieën en het droogrekje paste niet op ons balkon zo klein was het balkonnetje.. je kon er met zn 2e opzitte.. maar verder is het wel een voordeel dat er echt geen toezicht is.. alles mag en kan.. vrouwtje zucht alleen een keer.. Zou er niet nog een keer heen gaan.. Beetje luxer mag wel.. Xx

• 10de Groot & medereizigers23-07-2009

TE BEEST !!!

Dit app. was als een hotel , elke dag werd je kamer opgeruimd , je kleding werd opgevouwen , je bed werd verschoond , je afwas werd gedaan , echt een luxe , de zwembad werd elke ochtend schoongemaakt , de mensen die er werken ware super vriendelijke en behulpzaam , we konden 24 uur keiharde muziek draaien , het was gewoon paradijs niet normaal , geen last van ongediertes het enigste waar we last van hadden was de muggen maar dat heb je overal , zeker een aanrader voor mensen die willen feesten

• 7Ilona03-07-2009

Aanrader

Ik ben er samen met een vriendin in de zomer van 2008 geweest. Kamers zijn goed te doen. netjes ingericht. Iedere dag werd er schoongemaakt en we kregen iedere dag nieuwe handdoeken. Er is nooit toezicht. Nadeel als je iets wil weten of vragen receptioniste is er nooit alleen bij aankomst. Dag en nacht kan je gebruik maken van het zwembad, niemand houd daar toezicht op. Helemaal geen last gehad van kakkerlakken. Wil je goedkoop verblijven, super dicht bij starbeach en klein kwartiertje lopen naar het uitgaanscentrum is dit apartement heel goed te doen. Wat ook erg fijn was is dat er een klein supermarktje onder het appartement ligt.

• 10Sylvana18-01-2009

Geweldig

Ik was er vorig jaar en heb het heel erg naar me zin gehad je mag doen wat je wilt. De baas is heel aardig wordt vrienden met hem en je mag alles. Ondanks dat er niemand bij de receptie is, is alles goed geregeld bij vertek. De bakker is heerlijk en je zit lekker in de buurt bij Starbeach en Het uitgaans gebied, De kamers zijn niet zo heel groot maar ik sliep en douchte er tog alleen.

• 3Nederland04-12-2008

wat een ... appartament.Egt niet gaan!!

Ben er van 31 Juni tot 7 Julie geweest Vond maarn nix Ik zag snachts alleen maar kakkerlakken.En de wc stinkt egt erg.Heel die kamer ruikt er naar.. En de wc stinkt egt erg.Heel die kamer ruikt er naar..Heb er best veel doodgemaakt haha:d De baas zie je nooit,heb haar alleen bij de aankomst gezien en ze is heel vriendelijk.Je mag van alles doen ze geeft nergens om.Snachts zwemmen geen probleem.Alleen de buren deden beetje moeilijk mrja.Ligging is wel perfect

• 7Jack20-10-2008

Geen kakkerlakken en dildo's.............

Ook wij hebben een weekje Veneris erop zitten Van te voren hadden we deze site al eens bezocht en hadden zoiets van: Waar in hemelsnaam komen we terecht!!! Ik moet toegeven dat wij buiten het hoogseizoen zijn geweest. Maar uuhhhh…. bij ons géén kakkerlakken, geen herrie en geen dildo’s in het zwembad!! Kamer en handdoeken worden om de dag schoongemaakt en verwisseld Elke ochtend heerlijk brood van de bakker erboven. Kijk beste mensen deze appartementen staan als 2,5 ster in de boeken en dan moet je géén 5 verwachten!!! Wij hebben ons prima vermaakt!!!!!! Jack en Miranda sept 2008

• 7heidi nkip14-10-2008

voor deze prijs was het goed.

het was simpel maar alles wat j enodig had dat was er.

• 6Michiel Delpeut06-10-2008

Simpel appartement

De kamer was erg klein; iets te weinig ruimte; De badkamer was piepklein en de douchekop was kapot; Het bed was hard en kraakte wat erg genant is; De lokatie was erg goed; dicht bij het strand en uitgaansleven De vakantie was erg leuk; maar het appartement was het minpunt van de vakantie

• 6Hamstra06-10-2008

Prijs kwaliteit verhouding is goed te zien.

Het was prachtig, we hebben een mooie vakantie gehad. De ligging was prima, we zaten op de 3e verdieping en hadden uitzicht over de zee. Ook de boulevard was prima te belopen. Ik heb geen kakkerlak gezien. Het appartement was wel vies. We hadden heerlijk weer 25gr. Al met al, het was een leuke vakantie. En niet duur, dus kun je ook niet veel verwachten.

1 tip over Appartement Veneris

• Ronald Schepers, 25-08-2012

star beach best gezellig overdag en in de avond! hof van holland altijd feest! en goed eten kun je bij hoek van hollland (vlakbij star beach), en leidscheplein (aan de drukke straat dwars door het dorp)! porto grego of elmi een aanrader om je vakantie te verblijven!

0 vragen over Appartement Veneris

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Adrespalaya ethniki odos irakleiou 700-14(toon op kaart)
    • E-mailadres
    • Website