Appartement Veneris

2007

Verbleven van 25-06 t/m 05-07

Stephanie
6-7-2007

Verbleven van 25-06 t/m 05-07. Appartement ligt aan de hoofdweg, 5 minuten van Starbeach! Kamer werd bijna elke dag schoongemaakt, om wcrollen moet je vragen! We verbleven op de begane grond met het zwembad voor de deur. Daardoor hadden we veel lawaai 's nachts van mensen die aan 't zwemmen waren. Het was verder een prima appartement! Super vakantie gehad in Chersonissos!

Gereisd Anders in juli 2007

over twee maanden ga ik eindelijk weer

michiel en de rest
4-5-2007

over twee maanden ga ik eindelijk weer... word het derde jaar achter elkaar naar dit appartement... de eigenaar is echt een supergozer, heeft zelfs een keer speciaal voor ons een barbeque gekocht omdat 1 van ons jarig was... geen regels lekker los gaan... perfect appartement voor jongeren.. 5 juli zijn we weer van de partij.. zie je daar

Gereisd Anders in mei 2007

ik ben samen met een vriendin vorig jaar aug 2006 in dit

Suzanne
13-4-2007

ik ben samen met een vriendin vorig jaar aug 2006 in dit app geweest. wij hadden een studio en dat is best wel klein, maar met z'n tweetjes wil het best. de eerste nacht (naja morgen) werd ik steeds wakker van die bakkerij die eronder/naast zit. gelukkig had ik me oordoppen bij me! wij hadden ook geen droogrek, dus die hebben we maar van een ander balkon op de begane grond gejat. Het balkon was ook wel errug klein. maar ondanks het app hebben we een hele leuke vakantie gehad! het app ligt lekker dichtbij starbeach en naar het uitgaanscentrum lopen vond ik geen probleem. je moet alleen wel uitkijken voor de vieze grieken..

Gereisd Anders in april 2007

gewoon een super app goede liggen leuke eigenaar en alles

shirley
12-4-2007

gewoon een super app goede liggen leuke eigenaar en alles mag:D en ja die kakkelakken heb je overal in kreta wel maar goed het valt nog reuze mee heb er 2 gezien in 3 weken dus.... verder is starbeach en super gezellig en het stap leven ook helemaal toppy!!! dit jaar ga ik lekker weer

Gereisd Anders in april 2007

wij zijn in juli '06 in dit appartement geweest, en hebben

Suzanne & Nainda
8-1-2007

wij zijn in juli '06 in dit appartement geweest, en hebben een supertijd gehad daar!! er zitten idd. af en toe kakkerlakken, maar die zitten overal in kreta, kun je nooit voorkomen! gewoon ff een stoere buurman(vrouw) erbij roepen, en t probleem is opgelost! supermarkt eronder is perfect, elke dag werd er schoongemaakt, kortom, je krijgt eigelijk meer als waar je voor betaald... geen slecht woord over appartement veneris!!

Gereisd Anders in januari 2007
2006

wij zijn net terug uit kreta, heerlijk gehad daar, loop en

femke en wilco
3-9-2006

wij zijn net terug uit kreta, heerlijk gehad daar, loop afstand star beach en lopen naar de bars en dicotheken is ook te doen. het app was goed, er werd dagelijks schoongemaakt en om de dag schone lakens en handdoeken. er is geen personeel in de buurt die staan allemaal in de bakkerij, alleen de schoonmaakster zie je regelmatig die gaf ons ook de sleutels en hielp bij uitchecken. voor jongeren is het prima, al had ik zelf wel last van de nachtelijke bommetjes in het zwembad. niemand zegt er wat van. en die krekels!!! maar daar wen je aan. conclusie: super gehad voor de prijs heb je een fijn onderkomen.

Gereisd Anders in september 2006

Wij zaten dus ook in app veneris en alles zag er goed uit

bas en miranda
31-8-2006

Wij zaten dus ook in app veneris en alles zag er goed uit er werd elke dag schoongemaakt. Alleen je zag nooit iemand bij de receptie en dat is af en toe wel lastig. Alles is heel goed te bereiken alleen het zwembad is niet altijd even schoon. Voor jongeren is dit een prima appartement.

Gereisd Anders in Thu Aug 31 2006 13:52:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

SIMONE We zijn net terug uit kreta en we hebben het er 1

simone
27-7-2006

SIMONE We zijn net terug uit kreta en we hebben het er super gehad!! Van die kakkerlakken is bull shit! Je hebt er wel wat maar als je gewoon twee flessen bleek en 1 cillit bang tegen de muur en grond gooit heb je nergens last van!!Je ziet bijna nooit personeel alleen de schoonmaakster maar dat is echt wel relax...in het winkeltje loopt vaak de baas hij is ook super grappig! Dus voor ons geen klagen daar!!!!

Gereisd Anders in juli 2006

Ik vond het een heel net appartement

Ramona
25-7-2006

Ik vond het een heel net appartement. Goed verzorgd en word goed schoongemaakt. De service ja daar moet je niet teveel van verwachten. Het is gewoon een kleinschalig appartement. Zeker geschikt voor jongeren. Het heeft wel een ruim balkon. De schoonmaak is bijna elke dag. Het is 10 minuten naar Starbeach lopen en 15 minuten van het centrum. Maar als je s'avonds moe bent van het uitgaan kan je gewoon een taxi nemen dat is 5 EURO! Er zit ook een supermarkt bij dus elke ochtend verse broodjes!! Ik vond het een goed en zeer netjes appartement. En kakkerlakken heb ik 1x gezien op het balkon, maar die heb je nu eenmaal in Kreta. Echt een geschikt appartement voor jongeren.

Gereisd Anders in juli 2006

net terug uit griekenland wij zaten ook in app veneris k

chantal
6-7-2006

net terug uit griekenland wij zaten ook in app veneris

de 1ste dag hadden we al laast van kakkerlakken in ons app. later gelukkig niet meer. qua ligging van afstand strand zit je erg goed is ongeveer 10 minten lopen vanaf starbeach en voor het uitgaan en eten zo.n 15 minuten. de eigenaar heb k 1x gezien, voornamelijk was de schoonmaker er het meest.. was trouwens super iedere dag schone handdoeken en alles werd gedweilt ect ..

Gereisd Anders in Thu Jul 06 2006 15:27:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Adrespalaya ethniki odos irakleiou 700-14(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Veneris in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Veneris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.