Appartement Veneris

26 reviews over Appartement Veneris in het Nederlands

Geen aanrader meer!

Ronald Schepers
25-8-2012

zeer slecht appartement! bij deur open doen gingen de kakkerlakken alle kanten op! overal schimmel, douche smerig! kortom 1 vieze bende! verhuurder een oud vrouwtje die hekel heeft aan hollanders! bij overlast zou politie worden gebelt! 1 nacht vol gehouden, maar volgende dag meteen een ander hotel geboekt! want in dit gebouw kun je geen fatsoenlijke vakantie houden! echt een afrader om heen te gaan!

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Nooit meer!

Stephan
2-8-2011

Na 3 dagen waren we al naar een ander appartementen complex gegaan. Het was vies. De douche deed het niet goed. En als je de kraan aandeed in de badkamer kwam het uit het putje omhoog zo je woonkamer in.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 04 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede ligging!

Marjolein
31-8-2010

Goed hotel, goede prijs kwaliteit verhouding. Heerlijke tijd gehad. Zeker een aanrader voor jongeren!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

voor de jongeren

tim velema
30-8-2010

prima plek als je lekker wil feesten de schoonmaakster is een schat van een mens doet alles opruimen afwassen en je ken doen en laten wat je wilt ik zat onder in kamer 101 en hoofde maar de hoek om en lag in het mini zwembad goed te doen

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Je moet er maar van houden

Anouk
20-7-2010

Heb me er enorm vermaakt alleen zit je toch aardig ver van centrum ong 20 min lopen.... is opzich wel te doen maarja als je dronken bent ofzo kan je toch beter taxi nemen voor 5 a 7 euro. Starbeach wel dichtbij en huisbaas erg aardig. Werkt in t winkeltje eronder ... kan bijna alles flikken.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 09 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige plek

Bianca
2-4-2010

heb hier heerlijk gezeten met in totaal 3 personen, hadden appartement op de begane grond. We hebben in 2 weken 1 kakkerlak gezien en verder niet. Kortom wie voor weinig geld op vakantie wil/gaat moet er niet van uitgaan dat je in luxe terecht komt

Gereisd Met vrienden in augustus 2001

geweldig

max den hartog
21-9-2009

dit app is echt helemaal toppiee!!!! ben 2 weken geweest met 7 vrienden en het was perfect we zaten op de begane grond en het was elke dag een groot feest. elke dag werd je kamer opgeruimd en er werd zelfs afgewassen.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 21 2009 17:04:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewéldig!

Lyan & Liezz
9-9-2009

Mijn zus en ik zijn hier afgelopen augustus geweest, en 't was echt super! we hebben geen kakkerlak gezien en 't appartement was schoon! elke dag wordt er schoongemaakt, en elke 2 dagen schoon beddegoed en handdoeken! het was geen probleem om nog een dagje langer te blijven omdat we pas laat vertrokken 's avonds. we zaten hier op 5 min. vanaf een vet mooi strand, en aan de andere kant om 2 minuten lopen vanaf het centrum! lekker groot balkon, en binnen ben je toch niet! 't bed sliep fijn en de douche was schoon, en niet stuk ofzo. beneden in de bakkerij/ supermarkt alles wat je nodig hebt, ook super handig natuurlijk! kortom: een top vakantie! tot volgend jaar! :D (maar dan 2 week, want 8 dagen was toch te kort ;))

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

Wel best

N
7-9-2009

Het was wel best, maar voor hetzelfde geld hadden vrienden een veel beter en schoner appartement. Laatste nacht was er een kakkerlakkenepidemie uitgebroken en deed de airco t niet... dat was wel ranzig. Zwembad was ook ranzig. Je moet er gewoon niet veel van verwachten, verder is het wel best. Ze zijn relaxed daar.

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Te lauw :D

Sylvana
18-8-2009

Ik heb hier met een vriendin gezeten 2 weken en na wat we allemaal gelezen en gehoord hadden dachten wij: omg waar komen we terecht!~

Nou we hadden een hoek kamer die is groter gwn genoeg ruimte en je mag alles in de nacht zwemmen, chillen en muziek het kan allemaal! De baas is altijd in de supermarkt meestal regelt de schoonmaakster alles (echt een schat trouwens) werd elke dag schoongemaakt en inderdaad zelfs je afwas. Balkon was ook wel ruim vond ik.

Heb geen 1 kakkerlak gezien enigste nadeel is dat de douch nogal kut was want de douch kop beweegt nog al dus soms sta je er onder en dan gaat ie ineens omhoog en is heel de muur, wc papier en alles dus zeiknat haha. supermarkt en bakker was ook lekker handig.. starbeach is 5 minuten lopen, uitgaan wat verder maar was goed te doen met taxi (of kinderfiets hahahaha M. Weet) lopen was voor mij niet weggelegt. Als ik nog een x Chersonissos zou gaan, ga ik zeker terug naar dit appartement

Gereisd Met vrienden in juli 2009

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Adrespalaya ethniki odos irakleiou 700-14(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Veneris in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Veneris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.