Appartement Veneris

Appartement Veneris
6,6

1 review over Appartement Veneris in het Nederlands

2008

Erg goede locatie, appartement alleen primitief.

Annelies en Peter van Asperen
28-9-2008

Appartement is behelpen.badkamer zeer klein en lampen doen het geregeld niet. douche kop is lam. In woon/slaapkamere geen tv aanwezig. Bed zeer smal en kort en hard. ook daar deden veel lampen het niet. Zwembad stelt niets voor. klein en niet schoon. wel goede ligging, dicht bij zee en lopend naar leuke drukke straat! dat is super!! bij app. winkeltje en bakker. Brood ERRUG lekker!!!! dus lokatie prima maar app is primitief. mensen in winkel erg aardig!

Gereisd Familie in september 2008

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Adrespalaya ethniki odos irakleiou 700-14(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Veneris in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Veneris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.