Appartement Veneris

Appartement Veneris
6,6

15 reviews over Appartement Veneris in het Nederlands

2008

Geen kakkerlakken en dildo's.............

Jack
20-10-2008

Ook wij hebben een weekje Veneris erop zitten Van te voren hadden we deze site al eens bezocht en hadden zoiets van: Waar in hemelsnaam komen we terecht!!! Ik moet toegeven dat wij buiten het hoogseizoen zijn geweest. Maar uuhhhh…. bij ons géén kakkerlakken, geen herrie en geen dildo’s in het zwembad!! Kamer en handdoeken worden om de dag schoongemaakt en verwisseld Elke ochtend heerlijk brood van de bakker erboven. Kijk beste mensen deze appartementen staan als 2,5 ster in de boeken en dan moet je géén 5 verwachten!!! Wij hebben ons prima vermaakt!!!!!! Jack en Miranda sept 2008

Gereisd Met partner in oktober 2008

voor deze prijs was het goed.

heidi nkip
14-10-2008

het was simpel maar alles wat j enodig had dat was er.

Simpel appartement

Michiel Delpeut
6-10-2008

De kamer was erg klein; iets te weinig ruimte; De badkamer was piepklein en de douchekop was kapot; Het bed was hard en kraakte wat erg genant is; De lokatie was erg goed; dicht bij het strand en uitgaansleven De vakantie was erg leuk; maar het appartement was het minpunt van de vakantie

Gereisd Met partner in september 2008

Prijs kwaliteit verhouding is goed te zien.

Hamstra
6-10-2008

Het was prachtig, we hebben een mooie vakantie gehad. De ligging was prima, we zaten op de 3e verdieping en hadden uitzicht over de zee. Ook de boulevard was prima te belopen. Ik heb geen kakkerlak gezien. Het appartement was wel vies. We hadden heerlijk weer 25gr. Al met al, het was een leuke vakantie. En niet duur, dus kun je ook niet veel verwachten.

heerlijke vakantie

kim
15-9-2008

wij hadden echt een topvakantie wij zijn bevriend geraakt met de eigenaar..dus wij hadden echt een prima service onze wc was stuk we kregen een gloednieuwe...en meteen maar nieuwe lampen.. ook op de laatste dag kregen we het app tot 17:00 van de eigenaar zodat we nog even konden slapen en douchen voordat we weg gingen!!! wees aardig voor de eigenaar en hij is prima voor je!

Gereisd Met partner in september 2008

simpel, maar goedkoop!

Liz
23-8-2008

Tja..het is een simpel appartement, maar daar betaal je ook naar. Ook wij konden de douchekop niet ophangen, erg vervelend. De lamp op de badkamer moesten we aantikken/slaan anders deed hij het 9 vd 10x niet. (touchscreen?! jaja..) We hadden wel heel mooi uitzicht naar zee, we zaten dan ook op de hoogste verdieping. Normale drinkglazen waren er niet echt(1 leek wel een vaas ofzo), zelf maar gehaald dus. lokatie vond ik goed, je bent zo bij zee en star beach. Ja en de baas... ik vond het maar een verwaande kwal? Hij was niet echt bereid om iets voor je te doen. Toen we aankwamen kregen we de sleutel en we moesten zelf maar uitzoeken waar we moesten zijn.. Die lamp op de badkamer zou hij nog komen maken, niet dus. We moesten de laatste dag al om 9u t app uit! pf! Als je dan zei dat je recht had om tot 12u te blijven kreeg je te horen dat je in de receptie kon gaan zitten tot 12u.. joepie. Ondanks de slechte service hebben we het er verder prima gehad, maar mij zie je hier niet terug.

Gereisd Met partner in augustus 2008

minimaal

petra
31-7-2008

Appartement lag verder bij centrum vandaan dan aangegeven.De badkamer was zeer klein en niet schoon toen wij aankwamen.hygiene was minimaal:1x in de 3 dagen kwam de schoonmaakster en kreeg je voor 2 pers. 4 handdoeken.De beheerder was alleen aanwezig om bij aankomst de kamer te wijzen en verder hebben we hem niet meer gezien.Al met al weing lof over het appartement,maar de vakantie was geweldig!!

Gereisd Met partner in juli 2008

2007

Op zich redelijke prijs/kwaliteitsverhouding gezien de 4 2

Garcia
18-9-2007

Op zich redelijke prijs/kwaliteitsverhouding gezien de prijs. 4 kakkerlakken gezien in 2 weken tijd. De receptie is inderdaad onbemand omdat de eigenaar veel in de bakkerij eronder staat en hij nog 2 appartementen onder zijn hoede heeft. De broodjes zijn overigens heerlijk! De badkamer straalt niet echt hygiëne uit en is vrij sober. (tip Draag Slippers!) Het is er behoorlijk gehorig, geluidsoverlast van zowel in het appartement als daarbuiten. De matrassen zijn vrij hard en platte kussens. De schoonmaakster komt om de dag langs, maar voor de vloer gebruikt ze wel vuil water, let er dus op! Leg wel even de vuile handdoeken klaar. Het zwembad wordt wel regelmatig schoongemaakt maar op de één of andere manier nodigt het niet echt uit om lekker er in te gaan zwemmen. Zoals eerder gezegd verwacht niet te veel voor deze prijs. Dit is iig geen appartement voor de wat ouderen onder ons!!

Gereisd Met partner in september 2007

Zwembad en grasveld was vies, zwembadbar niet bemand, was

A. Beijersbergen
28-8-2007

Zwembad en grasveld was vies, zwembadbar niet bemand, douche was oud, nooit iemand aan de balie, kamer niet klaar bij aankomst. Wel fantastiche vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Adrespalaya ethniki odos irakleiou 700-14(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Veneris in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Veneris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.