Hotel Theodora **

7,5

127 reviews over Hotel Theodora in het Nederlands

herhaling vatbaar

steburg, 19-1-2018

Het is een klein hotel . Bedienend personeel echt super aardig bij het zwembad altijd plek lekker dicht bij de winkel straat en bij het strand . Bad kamer inderdaad echt mega klein! Dat is wel erg jammer putje liep niet goed door waardoor vaak de badkamer.blank stond na het douchen maar al met al hebben wij een top vakantie gehad met ze 2e prima kamer enige min punt is echt de badkamer. En het ontbijt je kunt beter in de supermarkt je broodjes halen want elke morgen zelfde brood en kaas word je niet echt vrolijk van 14 dagen lang

Gewoon een vies en smerig kraakpand.

Koene, 20-9-2017

Totale miskoop. De kamers zijn vies. Hotel is vroeger eens gebouwd en er is nooit iets veranderd. Het geheel komt niet overeen met de foto's op de side van de reisorganisatie.

Wanneer je geboekt hebt voor logies en ontbijt kan je voor je ontbijt beter naar de Mac.Donalds. Voor gasten van buiten het hotel serveren ze wel een aardig ontbijt.

Het eten verder is wel goed te doen. De ligging is aan een zeer drukke weg.

Verder is het geheel onderhevig aan veel achterstallig onderhoud.

Het personeel in het restaurant doet haar best en is vriendelijk, de dochters van de eigenaar zijn niet erg spraakzaam en hun enige taak is geld tellen en het personeel in de gaten houden.

Verder krijg je een vaste gast erbij kado, deze heeft een eigen kamer en houdt ook alles in de gaten en heeft dan aansluitend een zeer goed en leuk contact met de eigenaar en dochters. ???

Enig comfort b.v. een t.v. of een goede fatsoenlijke badkamer of kledingkast hoef je niet te verwachten !!

Conclusie: Kijk rond voor iets beters

Een heerlijk simpel hotel.

Hanny, 4-9-2017

Gezellig hotel

Prima kamers, zonder luxe.

We komen niet voor luxe, we slapen er enkel maar.

Ontbijt was simpel maar goed, personeel zeer vriendelijk.

Het hotel ligt zeer gunstig, supermarkt om de hoek, bushalte om de hoek.

Heerlijk zwembad,daar is altijd plek

Verder is het eten er erg lekker, en ze maken het je altijd naar de zin.

We gaan er zeker naar terug

We hebben een aantal aanbieders voor Theodora voor je op een rij gezet:

Niet wat we hadden verwacht.

Inge, 1-8-2017

Hotel Theodora is een oud en gedateerd hotel. De kamer die wij hadden had de lampjes van de muur afhangen en stopcontacten die niet werkte. We hadden een twijfelaar als bed met z'n 2e en konden ons kont niet keren. De badkamer is klein en de douche heeft een gordijn waar je continu aan vast blijft hangen.

De ligging van het hotel is prima. Wij wilde nog richting de kroegen, maar deze lagen op 30 minuten lopen vanaf het hotel. Starbeach was wel goed te bereiken en hier hebben wij dan ook elke dag aan het strand gelegen.

Naast het hotel ligt een supermarkt, wat erg handig is natuurlijk.

Wij komen hier niet meer terug, maar mensen die geen waarde hechten aan een goed bed en een fatsoenlijke douche kunnen hier goed vertoeven.

Hotel ligt gunstig

Danique, 29-7-2017

Het hotel is dicht bij het strand en centrum, perfect!

Kamer is verder prima, alleen de douche is wat aan de kleine kant.

Goede prijs kwaliteif

Jessica, 1-7-2017

Op loop afstand van Star Beach, naast goede supermarkt met heerlijke broodjes. Kamers waren goed, airco was top! Helaas wel 5€ per dag extra bijbetalen.

Medewerkers waren niet erg klantvriendelijk maar dat is ook niet waarom ik daar kom. Prima hotel voor de prijs die je ervoor betaalde.

Geweldig hotel

Lily Gruitrooij, 14-6-2017

Een aanrader! Het hotel ligt heel gunstig dichtbij strand ( star beach) en centrum. Het is een gezellig hotel met veel Nederlanders en echt een klein familiebedrijf met vriendelijk personeel die er iedere dag wat leuks van proberen te maken. Het eten is ronduit heerlijk en je eet je vingers erbij op! Dat voor zon lage prijs! Ontbijt simpel maar prima. Zwembad heb je altijd een bedje want hier is geen massatoerisme in kleinschalig hotel. Badkamer is erg krap maar niet miepen als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten. Wij gaan zeker weer!

heel mooi;

maia, 13-6-2017

Eenvoudig hotel; dichtbij strand; rustig en vriendelijke mensen. Goed eten restaurant;

Ligt wel aan een drukke straat, is minder maar voor ons niet hinderlijk..

prijs /kwaliteit in evenwicht. Mooie plek om vandaaruit acties te ondernemen.

goede ligging van eenvoudig familiehotel

Guido Vanhoof, 23-4-2017

Safe kost 18 eur / week. airco kost 30 eur / week. ijskast kost 20 eur / week

Ontbijt in buffetvorm is eenvoudig , maar verzorgd en lekker .

Lunch/diner neem je best in Koutouloufari : zeer gezellige restaurantjes .

geweldige tijd gehad

J.Bouwkamp, 22-3-2017

Eenvoudig maar gezellig hotel en vriendelijk personeel. Dichtbij centrum en opstapplaatsen bus en tegenover Starbeach. Veel Nederlanders en zeker voor herhaling vatbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Theodora voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Theodora in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Theodora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Theodora scoort een 7.53 uit 10 op basis van 130 reviews.