Hotel Theodora

+122/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 146 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

147 Reviews over Theodora

• 7V.d.berg18-10-2021

Heerlijke vakantie gehad,maar hier niet meer

Kwamen de 1e dag aan s,avonds laat en na 2 weken weer 's,avonds vertrekken. Vroeg aan de dochter van de eigenaar of we onze kamer mochten aanhouden,dat mocht wel maar we moesten €25,- betalen ondanks dat we hier al jaren kwamen. Nu dit was de laatste keer dus. De kamers zijn prachtig opgeknapt na de renovatie.

• 9Manouk en Willem06-09-2021

Heerlijk luxe hotel voor een leuk prijsje

We hebben heerlijk verbleven in Theodora hotel. Het is recentelijk gerenoveerd waardoor het de uitstraling heeft van een gloednieuw, superdeluxe hotel, maar dan voor een hele betaalbare prijs! Onze kamer werd bijna dagelijks schoongemaakt en had een heerlijke regendouche. Het zwembad is chill met genoeg ligbedjes en parasols. De ligging van het hotel is heel goed met een bushalte voor de deur, hele grote supermarkt om de hoek en het strand op loopafstand. Het personeel is vriendelijk en grappig en het ontbijt is heerlijk met erg veel keus. We zouden dit hotel absoluut aanraden! Tip: Cherso is vrij commercieel, maar op 15 min lopen zit het dorpje Koutouloufari met heerlijke, gezellige restaurantjes met een traditioneel Grieks sfeertje. Aanrader!

• 6Philine10-08-2021

Vreselijk personeel

10 dagen verblijf gehad in dit hotel. Kamer gerenoveerd dus dat was prima. Schoonmaakster daarentegen kijkt niet verder dan dr neus lang is en vervangt om de twee dagen de handdoeken en heeft in deze 10 dagen maar 1 keer het bed verschoond, nadat we daar om vroegen, op dag 7!!! Er wordt slecht schoongemaakt gedurende verblijf. Receptioniste kan je ook niet te veel op bouwen. Het is geen 24 uur receptie dus met geluk kom je iemand tegen. Verder zegt zij geen gedag als je langsloopt en kijkt ze je ook niet aan. Vanwege het personeel zou ik hier niet meer terugkomen. Erg jammer!

• 10Jos28-12-2020

fantastisch verblijf/hotel

Geweldig verblijf gehad. Luxe kamer (kamers gerenoveerd) met gratis airco, gratis koelkastje,gratis wifi,gratis tv met ned.zender, ruime badkamet met handdouche en regenstortdouche. Uitstekend bed, inrichting nog nooit meegemaakt op kreta waar wij toch al 29 jaar komen. Het ontbijt was ruim voldoende(geen buffet vanwege corona) diner uitstekend dagelijks anders ,smaakvol en van uitstekende kwaliteit. Wij hadden h/p. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Met dank aan Rena de eigenaresse voor de fijne vakantie. Wij hebben inmiddels weer geboekt voor 2021, wij gaan met plezier terug naar hotel Theodora. Hotel gelegen net buiten Chersonissos en is geschikt voor personen die slecht ter been zijn,ligt niet op een heuvel. T.o star beach, (strand)geen geluidshinder hiervan. Bushalte en taxistandplaats voor de deur. Plusminus 10 min lopen van het centrum van Chersonissos.

• 9sheriff en echtgenote14-09-2020

Fantastische vakantie verblijf gehad

Een gerenoveerd hotel met prachtige kamer met springbok bed met een uitstekend matras en ruime badkamer met bad en regen/stort douche. en geen plakkerig douchgordijn. Ontbijt ruim voldoende diner dagelijks anders van uitstekende kwaliteit en smaak. Geen buffet tijdelijk vanwege corona. Uitstekende service. Zeer vriendelijk personeel. Komen al 29 jaar op kreta, nog nooit zo meegemaakt. Met dank aan eigenaresse Rena. Komen hier beslist gerug

• 9Carlo03-09-2020

Fantastische ervaring

Super geweldig, veel beter dan verwacht. Na vele niet echt positieve revieuws zijn we toch hier heen gegaan, het hotel is totaal gerenoveerd en de kamers zijn absoluut schoon en luxe. Dat je overal voor moet bij betalen is niet correct, de airco en koelkast zijn standaard, alleen voor Wifi op de kamer moet betaald worden, maar in het restaurant en bij het zwembad is dit gratis.

De dame bij het restaurant is een beetje pusherig de eerste dag, maar het is voor de hele bevolking een kwestie van overleven dit jaar en als je er een keer gegeten hebt, dat is zeker erg goed en scherp geprijsd, dan hoor je haar niet meer en is ze super blij als je nog een keer komt.

Het ontbijt is voor griekse gewoontes goed, iedere dag iets anders met ei en ver der diverse aan brood en beleg, plus altijd een sapje en fruit.

Laat je dus niet misleiden door de azijn zeikerds die 5 sterren gewend zijn maar dit niet meer kunnen betalen.

• 6Moonen28-10-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Voor de prijs was het zwembad top en het ontbijt goed (niet veel keuze maar verzorgd en vers) De kamer was zeer karig ingericht maar werd iedere dag schoon gemaakt, alleen met de handdoeken zijn ze zuinig De badkamer is echt een afknapper, veel te klein en dringend aan vervanging toe Het eten in het restaurant was wel boven verwachting goed Daar er ook zelden iemand in de lobby /receptie aanwezig was moest je je ijskast maar zelf op de kamer slepen wilde je deze huren ... en dan je zelf melden om te betalen het schijnt ze niet zoveel te interesseren daar kortom , onze verwachtingen waren niet hoog maar we zullen hier niet nog n keer boeken

• 6P.v.d.berg08-10-2019

Matig hotel voor het geld.

Verleden jaar hier geweest en alle kamers hadden tv gekregen en wat een pluspunt was BVN zat erbij. Nu zijn we er weer en wat denk je ja hoor geen BVN meer,bij navraag bleek het de eigenaar te duur. Nu weet ik ook wel dat je niet op vakantie gaat om naar de tv te kijken,maar s,avonds het ned.journaal te zien is wel lekker. De oude baas wij noemen hem dagobert duik zit alleen maar achter de kassa zijn geld te zien binnenkomen. We horen dat het hotel helemaal gerenoveerd gaat worden in november,(zou eens tijd worden). Of wij volgend jaar terug komen,ik denk het niet.

• 5Minderhoud01-10-2019

niet boeken als je van schoon en netjes houd.

het hotel is oud en de kamers zeer aan renovatie toe. er staan betonnen bedden, de matrassen waren kapot en de kussen meer een vod. sommige lichtschakelaars werken niet of zijn kapot, de douchekop kon je niet ophangen en de oude verroestte kraan was er nog terwijl er een andere was geplaatst. het douchegordijn hing op half 7 en de ophangbeugel met plakband aan elkaar gezet. ook was het er vies en niet schoon. de schoonmaak liet ook veel te wensen over. in persoon die het hele hotel moet doen. 1 lamp hing er bij aan de draadjes en was al eens gemaakt met kit. het kussen op de stoel zat helemaal onder de vlekken. de wc in de algemene ruimtes waren ook niet echt schoon. kortom, geen aanrader.

• 7Mevr van der Mark18-09-2019

Heerlijk!!

Klein gedateerd familie hotel, heel erg vriendelijke en behulpzame mensen. Locatie is super. Badkamer is klein maar netjes. Heerlijk balkon. Zwembad ook lekker chill. Ontbijt niet veel bijzonders maar vers. Diner ook goed.Gemoedelijke sfeer. Leuke barretjes en strandjes op loopafstand. Zeker een aanrader, en helemaal voor deze prijzen. Tot volgende keer en Yamas!!!

Hotel Theodora info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar