Hotel Theodora

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Loekie97,
11-8-2018

Geweldig hotel met super gastvrije mensen. Personeel super vriendelijk. Eten is goed, kamer is goed, zwembad is prima. Ligging perfect. Kortom een superverblijf tegen een betaalbare prijs.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Derks,
3-8-2018

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad. Je krijgt voor wat je betaalt. Elke dag zelfde personeel in 2 shifts. Super vriendelijk en hardwerkend. Bewondering voor in die temperaturen. Wij verbleven in 207. Ruim genoeg en uizicht op zwembad en zee. Direct tegenover star beach. Wel een drukke weg over maar dat ben je na 2 dagen gewend. Binnen 50 mtr een mega uitgebreide Spar. Binnen 20 mtr super goede busverbinding naar links Cherso (10min) en rechts Stalis, Malia etc. Stalis (10min) prachtig wijd zand strand waar je tot ver in de zee kan lopen. Ook de kids. Ook aqua world in Cherso is zeker de moeite waard als je nautuurbewust bent. Prachtig wat zij voor werk doen. Leni in t Grieks. Met taxi va het hotel binnen 15 minuten ben je met kids in Aqua placa. Mega glijbanen. T kan niet op. Al met al voor deze prijs echt een top vakatie met top uivalsbasis. Incl auto, brommer, quat verhuur naast de deur. Gun het de mensen in dit hotel enorm!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer

Ton Devue,
8-5-2018

Hier moet je dus echt , niet naar toe gaan, ontbijt iedere dag hetzelfde , kaas een soort vlees , een ei . Avond eten , voor een kind misschien genoeg van 6 jaar . Het dessert twee zeer dun gesneden appel en twee stukjes kiwi en twee kleine stukjes sinaasappel . Het personeel was goed Leonidas leuke man , en Sofia aardige meid . Maar de dochters liepen altijd met een chagrijnig gezicht rond . Zwembad onvoldoende geen fatsoenlijke parasols , ligbedden allemaal kapot . Zwembad ligt ook nog langs een drukke weg . Dus ga niet .

Gereisd met partner in mei 2018

herhaling vatbaar

steburg,
19-1-2018

Het is een klein hotel . Bedienend personeel echt super aardig bij het zwembad altijd plek lekker dicht bij de winkel straat en bij het strand . Bad kamer inderdaad echt mega klein! Dat is wel erg jammer putje liep niet goed door waardoor vaak de badkamer.blank stond na het douchen maar al met al hebben wij een top vakantie gehad met ze 2e prima kamer enige min punt is echt de badkamer. En het ontbijt je kunt beter in de supermarkt je broodjes halen want elke morgen zelfde brood en kaas word je niet echt vrolijk van 14 dagen lang

Gereisd met partner in september 2017

Gewoon een vies en smerig kraakpand.

Koene,
20-9-2017

Totale miskoop. De kamers zijn vies. Hotel is vroeger eens gebouwd en er is nooit iets veranderd. Het geheel komt niet overeen met de foto's op de side van de reisorganisatie.

Wanneer je geboekt hebt voor logies en ontbijt kan je voor je ontbijt beter naar de Mac.Donalds. Voor gasten van buiten het hotel serveren ze wel een aardig ontbijt.

Het eten verder is wel goed te doen. De ligging is aan een zeer drukke weg.

Verder is het geheel onderhevig aan veel achterstallig onderhoud.

Het personeel in het restaurant doet haar best en is vriendelijk, de dochters van de eigenaar zijn niet erg spraakzaam en hun enige taak is geld tellen en het personeel in de gaten houden.

Verder krijg je een vaste gast erbij kado, deze heeft een eigen kamer en houdt ook alles in de gaten en heeft dan aansluitend een zeer goed en leuk contact met de eigenaar en dochters. ???

Enig comfort b.v. een t.v. of een goede fatsoenlijke badkamer of kledingkast hoef je niet te verwachten !!

Conclusie: Kijk rond voor iets beters

Gereisd met partner in september 2017

Een heerlijk simpel hotel.

Hanny,
4-9-2017

Gezellig hotel

Prima kamers, zonder luxe.

We komen niet voor luxe, we slapen er enkel maar.

Ontbijt was simpel maar goed, personeel zeer vriendelijk.

Het hotel ligt zeer gunstig, supermarkt om de hoek, bushalte om de hoek.

Heerlijk zwembad,daar is altijd plek

Verder is het eten er erg lekker, en ze maken het je altijd naar de zin.

We gaan er zeker naar terug

Gereisd met vrienden in juni 2017

Niet wat we hadden verwacht.

Inge,
1-8-2017

Hotel Theodora is een oud en gedateerd hotel. De kamer die wij hadden had de lampjes van de muur afhangen en stopcontacten die niet werkte. We hadden een twijfelaar als bed met z'n 2e en konden ons kont niet keren. De badkamer is klein en de douche heeft een gordijn waar je continu aan vast blijft hangen.

De ligging van het hotel is prima. Wij wilde nog richting de kroegen, maar deze lagen op 30 minuten lopen vanaf het hotel. Starbeach was wel goed te bereiken en hier hebben wij dan ook elke dag aan het strand gelegen.

Naast het hotel ligt een supermarkt, wat erg handig is natuurlijk.

Wij komen hier niet meer terug, maar mensen die geen waarde hechten aan een goed bed en een fatsoenlijke douche kunnen hier goed vertoeven.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Hotel ligt gunstig

Danique,
29-7-2017

Het hotel is dicht bij het strand en centrum, perfect!

Kamer is verder prima, alleen de douche is wat aan de kleine kant.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Goede prijs kwaliteif

Jessica,
1-7-2017

Op loop afstand van Star Beach, naast goede supermarkt met heerlijke broodjes. Kamers waren goed, airco was top! Helaas wel 5€ per dag extra bijbetalen.

Medewerkers waren niet erg klantvriendelijk maar dat is ook niet waarom ik daar kom. Prima hotel voor de prijs die je ervoor betaalde.

Gereisd met partner in juni 2017

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Theodora in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Theodora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.