Hotel Theodora

135 reviews over Hotel Theodora in het Nederlands

Heerlijk!!

Mevr van der Mark
18-9-2019

Klein gedateerd familie hotel, heel erg vriendelijke en behulpzame mensen. Locatie is super. Badkamer is klein maar netjes. Heerlijk balkon. Zwembad ook lekker chill. Ontbijt niet veel bijzonders maar vers. Diner ook goed.Gemoedelijke sfeer. Leuke barretjes en strandjes op loopafstand. Zeker een aanrader, en helemaal voor deze prijzen. Tot volgende keer en Yamas!!!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019

Nooit meer Theodora, met slechte eigenaresse!

Klaas van Zandbergen
12-8-2019

Weinig personeel aanwezig gedurende de dag. Schoonmaak was nergens te bekennen en dus was er in geen zes dagen schoongemaakt, enkel nieuwe handdoeken en toiletpapier vernieuwd. Gedurende de week beschuldigd voor verschillende vernielingen, die naar ons idee gen gevolge waren van achterstallig onderhoud. Verder is het gehele hotel vrij gedateerd en is het personeel van het hotel uitgekeken op de jeugd die zich ieder jaar in Chersonissos bevindt. Overall zal ik niet snel weer een kamer boeken in het Theodora Hotel in Chersonissos!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Cit hotel

Julian
12-8-2019

Super ligging, heel aardig personeel bij de bar en restaurant. Dat waren ook de enigste voordelen aan dit verblijf. Er is 1 keer schoon gemaakt in 10 dagen tijd, 3 keer schone handdoeken gekregen in 10 dagen tijd. Wij waren niet de enigste groep die dit had. Als je er wat van zegt tegen de vrouw van de receptie begint ze te schreeuwen en boos te doen. Ook moesten wij betalen voor kapotte tafel, stoelen en een deur die wij niet kapot hadden gemaakt. Hele slechte ervaring gehad met dit hotel en is zeker geen aanrader!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

D-reizen

Niet duur maar verwacht ook niet veel

Roelof
6-6-2019

Simpele kamers die zijn gedateerd. Douches zijn krap en er wordt ook in het hotel gerookt. Ontbijt is te miniem en het diner was in ons geval niet best. Ligt aan een zeer drukke weg. Tot 1 uur snachts veel lawaai. Personeel is erg vriendelijk. Kortom geen aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Eenmalig

Maik
11-11-2018

Geen gezinshotel helaas..

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Loekie97
11-8-2018

Geweldig hotel met super gastvrije mensen. Personeel super vriendelijk. Eten is goed, kamer is goed, zwembad is prima. Ligging perfect. Kortom een superverblijf tegen een betaalbare prijs.

Derks
3-8-2018

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad. Je krijgt voor wat je betaalt. Elke dag zelfde personeel in 2 shifts. Super vriendelijk en hardwerkend. Bewondering voor in die temperaturen. Wij verbleven in 207. Ruim genoeg en uizicht op zwembad en zee. Direct tegenover star beach. Wel een drukke weg over maar dat ben je na 2 dagen gewend. Binnen 50 mtr een mega uitgebreide Spar. Binnen 20 mtr super goede busverbinding naar links Cherso (10min) en rechts Stalis, Malia etc. Stalis (10min) prachtig wijd zand strand waar je tot ver in de zee kan lopen. Ook de kids. Ook aqua world in Cherso is zeker de moeite waard als je nautuurbewust bent. Prachtig wat zij voor werk doen. Leni in t Grieks. Met taxi va het hotel binnen 15 minuten ben je met kids in Aqua placa. Mega glijbanen. T kan niet op. Al met al voor deze prijs echt een top vakatie met top uivalsbasis. Incl auto, brommer, quat verhuur naast de deur. Gun het de mensen in dit hotel enorm!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer

Ton Devue
8-5-2018

Hier moet je dus echt , niet naar toe gaan, ontbijt iedere dag hetzelfde , kaas een soort vlees , een ei . Avond eten , voor een kind misschien genoeg van 6 jaar . Het dessert twee zeer dun gesneden appel en twee stukjes kiwi en twee kleine stukjes sinaasappel . Het personeel was goed Leonidas leuke man , en Sofia aardige meid . Maar de dochters liepen altijd met een chagrijnig gezicht rond . Zwembad onvoldoende geen fatsoenlijke parasols , ligbedden allemaal kapot . Zwembad ligt ook nog langs een drukke weg . Dus ga niet .

herhaling vatbaar

steburg
19-1-2018

Het is een klein hotel . Bedienend personeel echt super aardig bij het zwembad altijd plek lekker dicht bij de winkel straat en bij het strand . Bad kamer inderdaad echt mega klein! Dat is wel erg jammer putje liep niet goed door waardoor vaak de badkamer.blank stond na het douchen maar al met al hebben wij een top vakantie gehad met ze 2e prima kamer enige min punt is echt de badkamer. En het ontbijt je kunt beter in de supermarkt je broodjes halen want elke morgen zelfde brood en kaas word je niet echt vrolijk van 14 dagen lang

Gereisd Met partner in september 2017

Gewoon een vies en smerig kraakpand.

Koene
20-9-2017

Totale miskoop. De kamers zijn vies. Hotel is vroeger eens gebouwd en er is nooit iets veranderd. Het geheel komt niet overeen met de foto's op de side van de reisorganisatie. Wanneer je geboekt hebt voor logies en ontbijt kan je voor je ontbijt beter naar de Mac.Donalds. Voor gasten van buiten het hotel serveren ze wel een aardig ontbijt. Het eten verder is wel goed te doen. De ligging is aan een zeer drukke weg. Verder is het geheel onderhevig aan veel achterstallig onderhoud. Het personeel in het restaurant doet haar best en is vriendelijk, de dochters van de eigenaar zijn niet erg spraakzaam en hun enige taak is geld tellen en het personeel in de gaten houden. Verder krijg je een vaste gast erbij kado, deze heeft een eigen kamer en houdt ook alles in de gaten en heeft dan aansluitend een zeer goed en leuk contact met de eigenaar en dochters. ??? Enig comfort b.v. een t.v. of een goede fatsoenlijke badkamer of kledingkast hoef je niet te verwachten !!

Conclusie: Kijk rond voor iets beters

Gereisd Met partner in september 2017

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Theodora in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Theodora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.