Hotel Theodora

123 reviews over Hotel Theodora

• 2019
    6Moonen28-10-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Voor de prijs was het zwembad top en het ontbijt goed (niet veel keuze maar verzorgd en vers) De kamer was zeer karig ingericht maar werd iedere dag schoon gemaakt, alleen met de handdoeken zijn ze zuinig De badkamer is echt een afknapper, veel te klein en dringend aan vervanging toe Het eten in het restaurant was wel boven verwachting goed Daar er ook zelden iemand in de lobby /receptie aanwezig was moest je je ijskast maar zelf op de kamer slepen wilde je deze huren ... en dan je zelf melden om te betalen het schijnt ze niet zoveel te interesseren daar kortom , onze verwachtingen waren niet hoog maar we zullen hier niet nog n keer boeken

Gereisd met vrienden in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6P.v.d.berg08-10-2019

Matig hotel voor het geld.

Verleden jaar hier geweest en alle kamers hadden tv gekregen en wat een pluspunt was BVN zat erbij. Nu zijn we er weer en wat denk je ja hoor geen BVN meer,bij navraag bleek het de eigenaar te duur. Nu weet ik ook wel dat je niet op vakantie gaat om naar de tv te kijken,maar s,avonds het ned.journaal te zien is wel lekker. De oude baas wij noemen hem dagobert duik zit alleen maar achter de kassa zijn geld te zien binnenkomen. We horen dat het hotel helemaal gerenoveerd gaat worden in november,(zou eens tijd worden). Of wij volgend jaar terug komen,ik denk het niet.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5Minderhoud01-10-2019

niet boeken als je van schoon en netjes houd.

het hotel is oud en de kamers zeer aan renovatie toe. er staan betonnen bedden, de matrassen waren kapot en de kussen meer een vod. sommige lichtschakelaars werken niet of zijn kapot, de douchekop kon je niet ophangen en de oude verroestte kraan was er nog terwijl er een andere was geplaatst. het douchegordijn hing op half 7 en de ophangbeugel met plakband aan elkaar gezet. ook was het er vies en niet schoon. de schoonmaak liet ook veel te wensen over. in persoon die het hele hotel moet doen. 1 lamp hing er bij aan de draadjes en was al eens gemaakt met kit. het kussen op de stoel zat helemaal onder de vlekken. de wc in de algemene ruimtes waren ook niet echt schoon. kortom, geen aanrader.

Gereisd met partner in september 2019

• 7Mevr van der Mark18-09-2019

Heerlijk!!

Klein gedateerd familie hotel, heel erg vriendelijke en behulpzame mensen. Locatie is super. Badkamer is klein maar netjes. Heerlijk balkon. Zwembad ook lekker chill. Ontbijt niet veel bijzonders maar vers. Diner ook goed.Gemoedelijke sfeer. Leuke barretjes en strandjes op loopafstand. Zeker een aanrader, en helemaal voor deze prijzen. Tot volgende keer en Yamas!!!

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 2Klaas van Zandbergen12-08-2019

Nooit meer Theodora, met slechte eigenaresse!

Weinig personeel aanwezig gedurende de dag. Schoonmaak was nergens te bekennen en dus was er in geen zes dagen schoongemaakt, enkel nieuwe handdoeken en toiletpapier vernieuwd. Gedurende de week beschuldigd voor verschillende vernielingen, die naar ons idee gen gevolge waren van achterstallig onderhoud. Verder is het gehele hotel vrij gedateerd en is het personeel van het hotel uitgekeken op de jeugd die zich ieder jaar in Chersonissos bevindt. Overall zal ik niet snel weer een kamer boeken in het Theodora Hotel in Chersonissos!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 4Julian12-08-2019

Cit hotel

Super ligging, heel aardig personeel bij de bar en restaurant. Dat waren ook de enigste voordelen aan dit verblijf. Er is 1 keer schoon gemaakt in 10 dagen tijd, 3 keer schone handdoeken gekregen in 10 dagen tijd. Wij waren niet de enigste groep die dit had. Als je er wat van zegt tegen de vrouw van de receptie begint ze te schreeuwen en boos te doen. Ook moesten wij betalen voor kapotte tafel, stoelen en een deur die wij niet kapot hadden gemaakt. Hele slechte ervaring gehad met dit hotel en is zeker geen aanrader!!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 4Roelof06-06-2019

Niet duur maar verwacht ook niet veel

Simpele kamers die zijn gedateerd. Douches zijn krap en er wordt ook in het hotel gerookt. Ontbijt is te miniem en het diner was in ons geval niet best. Ligt aan een zeer drukke weg. Tot 1 uur snachts veel lawaai. Personeel is erg vriendelijk. Kortom geen aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 2018
    4Maik11-11-2018

Eenmalig

Geen gezinshotel helaas..

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Loekie9711-08-2018

Geweldig hotel met super gastvrije mensen. Personeel super vriendelijk. Eten is goed, kamer is goed, zwembad is prima. Ligging perfect. Kortom een superverblijf tegen een betaalbare prijs.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Derks03-08-2018

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad. Je krijgt voor wat je betaalt. Elke dag zelfde personeel in 2 shifts. Super vriendelijk en hardwerkend. Bewondering voor in die temperaturen. Wij verbleven in 207. Ruim genoeg en uizicht op zwembad en zee. Direct tegenover star beach. Wel een drukke weg over maar dat ben je na 2 dagen gewend. Binnen 50 mtr een mega uitgebreide Spar. Binnen 20 mtr super goede busverbinding naar links Cherso (10min) en rechts Stalis, Malia etc. Stalis (10min) prachtig wijd zand strand waar je tot ver in de zee kan lopen. Ook de kids. Ook aqua world in Cherso is zeker de moeite waard als je nautuurbewust bent. Prachtig wat zij voor werk doen. Leni in t Grieks. Met taxi va het hotel binnen 15 minuten ben je met kids in Aqua placa. Mega glijbanen. T kan niet op. Al met al voor deze prijs echt een top vakatie met top uivalsbasis. Incl auto, brommer, quat verhuur naast de deur. Gun het de mensen in dit hotel enorm!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Hotel Theodora info