Appartement The Z Club - New Generation Hotel

Tonen op kaart

202 reviews over Appartement The Z Club - New Generation Hotel

• 2019
    8Sabrina03-10-2019

Voor herhaling om nog is tegaan

Mooi hotel
    Vriendelijk personeel
    Veel terasjes en mooie omgeving

Gereisd met vrienden in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Hans03-10-2019

Zou zo weer gaan.

Alles wat hiervoor geschreven is is waar. Wij hadden een kamer (2-kamer appartement) direct aan het zwembad. Niet de meest ideale plek maar toch een fijn appartement en dicht bij het zwembad/bar en restaurant. Veel jongen mensen en we hebben ons geen enkel moment te oud gevoeld (wij zijn 59) en genoten. De perikelen om de touroperator was toch nog wel spannend. Maar alles ging goed. Muziek was één dag wel wat luid maar daarna niet meer. De keuze van muziek is weer wat anders, werd er wel een beetje depri van, dezelfde dreun de hele dag. Enige minpunt vonden wij, het gedoe met betalen van drank en gerechten. Bij de ene bar je eten afrekenen en de bij de andere je drank. Dat zou anders moeten/kunnen. Verder prima hotel, aardig personeel dat aardig Engels sprak, in ieder geval beter dan mijn Grieks.

Gereisd met partner in september 2019

• 8C Hamming01-10-2019

Goes, voor jongeren

Een mooi hotel. Naar onze mening niet geschikt voor onze leeftijd (rond de 50 jaar). Heel veel jongeren. Wij hadden de pecht dat we ipv een balkon een frans balkon hadden, paste geen stoel op., vraag dus naar balkon). Personeel vriendelijk, maar spreekt slecht engels. Kamers mooi ruim, schoon, elke dag schone handdoeken en badlaken. Meer dan goed ontbijt. Wel tot 11 uur harde muziek. Handdoeken worden niet verwijderd, dus op tijd komen bij zwembad. Chersonisos heel toeritisch, maar binnen uur lopen de leukste bergdorpjes

Gereisd met partner in september 2019

• 10Dina01-10-2019

Geweldig

Mooi hotel, prachtige grote hotelkamer met heerlijke bedden. Airco inbegrepen. Heerlijke ligbrdjes bij het zwembad, gezellig muziek en af en toe een drankje van het hotel. Elke avond wordt er wel wat georganiseerd. Heel erg genoten van de vakantie en cooks club hotel heeft er zeker aan bijgedragen.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Stef10-09-2019

Zeer tevreden, voor herhaling vatbaar!

Zeer te spreken over de luxe binnen het appartementencomplex! Bij binnenkomst kom je direct terecht in een oase van rust. Het personeel was erg vriendelijk en het eten en drinken was van goede kwaliteit tegen een redelijke prijs. Zeker een aanrader! Voor de jongeren onder ons, het ligt tussen starbeach en de strip, beiden op loopafstand.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10B&C20-08-2019

Geweldig!

Wij hebben ontzettend genoten. Het personeel is altijd vriendelijk en de service is echt geweldig! De ligging is ideaal als je houdt van gezelligheid en dit is ook in het hotel terug te zien. Overdag is het gezellig rondom het zwembad en bijna iedere avond werd er wel iets georganiseerd. Het ontbijt in de ochtend is ook echt een aanrader. Super uitgebreid en alles bereid met verse producten.

Iraklis Andrianakis Hotel Manager Cook's Club Hers, Hotel Manager, 26-08-2019

Dear B&C, It is so wonderful to hear that you loved our hotel so much and you found it comfortable and very clean.

Thank you for taking the time to review our hotel and for special mentioning our friendly and helpful team. We are very grateful for your praises and recommendation.

We will be very happy welcoming you back once again in our hotel.

Best regards,

• 7Annieke Post20-08-2019

Niet geweldig, maar oke

Mooi en nieuw hotel. Erg netjes en schoon. Ruime kamers en leuk ingericht. Elke dag nieuwe lakens en een schoongemaakte kamer. Ontbijt was prima. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Muziek bij het zwembad stond enorm hard en dit hoorde je ook in de hotelkamers tot laat in de avond. Ook de nummers die werden gedraaid waren eentonig.

Stranden in de buurt erg klein en vol. Op elke meter stond een ligbedje. Verder leuke restaurantjes aan de boulevard. Veel winkels, je bent meteen in de winkelstraat als het het hotel uitloopt

Iraklis Andrianakis Hotel Manager Cook's Club Hers, Hotel Manager, 26-08-2019

Dear Annieke Post, Thank you very much for your very kind feedback here on TripAdvisor.

We're more than pleased that you enjoyed your great stay at our hotel. We very much appreciate your great feedback and kind compliments, especially in relation to our excellent services.

Thank you for being our guest. We look forward to welcoming you back.

Best regards,

• 10Timon16-08-2019

Fantastisch, waanzinnig en perfect hotel!

Na het zien van de foto’s had ik wat twijfels over of het er echt zo goed uit zou zien. Maar niks is minder waar, dit is het beste hotel waar ik in jaren ben geweest! Van de fantastisch ruime, perfect ingerichte kamers, tot aan het heerlijke ontbijt!

Verder heb je heerlijke bedjes bij het zwembad, waar iedere dag voldoende plek was! Ook was het personeel super vriendelijk en behulpzaam en kon je iedere dag badlakens voor bij het zwembad of het strand bij de receptie halen.

Hotel heeft een top ligging, dichtbij de boulevard van Chersonissos, het prachtige bergdorp kouteloufari en verschillende stranden.

Woorden komen tekort om dit hotel te beschrijven! Wij gaan zeker weten nog een keer terug naar een cooks club hotel!

Dear Timon,

Thank you for taking the time to share your positive review and for kind words regarding our culinary and friendly team.

We will extremely glad to see you again to present you our warm hospitality again.

Sunny regards,

• 10Nancy30-07-2019

Geweldig

Goede service: Strandlakens gratis te verkrijgen, elke dag nieuwe handdoeken en opgemaakt bed, heel vriendelijk personeel! Verder is het eten in het restaurant van het hotel erg lekker en heeft een goede prijs.

Iraklis Andrianakis Hotel Manager, Hotel Manager, 01-08-2019

Dear Nancy, Many thanks for your kind words following your recent stay with us at Cook's Club Hersonissos Crete.

For us, It is a great honor that you remember our friendly staff by name, we will forward your kind words to them.

Every one of us is doing the best to provide our guests with an unforgettable holiday, so we are happy to read that you had a fantastic holiday.

Looking forward to welcoming you back to our hotel.

Best regards, Iraklis Andrianakis Hotel Manager Cook's Club Hersonissos Crete

Gereisd met vrienden in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9Christina van Emmerik14-06-2019

Trendy, relaxed, fijne sfeer. Personeel is top

Met vriendin hier geweest begin mei. Dit hotel ligt in de hoofdstraat, zodra je de bijzondere ingang binnenstapt, kom je in een Oase terecht. Trendy en smaakvolle inrichting van het hotel draagt hieraan bij. Personeel is jong, vrolijk en zeer klantgericht, niks is teveel. Restaurant (Cantina) is heel goed, verse producten. Voor de gasten wordt ook in de avond van alles georganiseerd bij de bar aan het zwembad. Zelf ontbijten aan het zwembad behoort tot de mogelijkheden. Een echte aanrader. Voor ons voor herhaling vatbaar,

Iraklis Andrianakis Hotel Manager Cook's Club Hers, Hotel Manager, 16-06-2019

Dear Christina van Emmerik, We are very happy to read that you with your friend enjoyed your time here and you had a fantastic holiday at Cook's Club Hersonissos Crete.

Indeed, guest satisfaction is always our highest aim and we do whatever we can to achieve this at all times. Thank you very much for your compliments!

We surely hope to welcome you here once more in the near future.

Sunny regards,

Gereisd met vrienden in mei 2019