Hotel Thalia

11 reviews over Hotel Thalia in het Nederlands

Nooit meer

Roja
27-6-2011

De kamers zijn foeilelijk, de airco wrekte niet, het was er bloed heet, en niemand te vinden dei je kon helpen of zelfs te woord staan. Als klap op de vuurpijl werd ik zonder aanleiding door een stel Grieken in elkaar geslagen terwijl ik op een terras zat. gevolg een hele nacht op het Politiebureau gezeten. Voor mij nooit meer Kreta.

De beste ligging van Chersonissos.Tussen Starbeach en het centrum in.Tegenover hotel meerdere restaurants.200 meter van het strand.Super eigenaren.Ze helpen je graag met het ontdekken van het echte Kreta.

geweldige mensen

Fam Arentsen
9-10-2009

Goede vakantie gehad 18-september tot 27 september.Super eigenaren .

Onze kinderen vonden het ook geweldig

2008

Heel goed hotel zijn hier na 95,97,99,2005,2006 dit jaar weer geweest.de mensen die dit hotel hebben zijn een voorbeeld voor andere hoteleigenaren.super hotelletje voor weinig geld

2007

Erg leuk hotelletje voor weinig geld

dennis en ellen
21-9-2007

Erg leuk hotelletje voor weinig geld.

goede ligging. alleen geen eten maarja in chersonissos is genoeg te eten.ik wil alleen zeggen ga vooral met reisorganisaties op vakantie dan ben je te veel geld kwijt of ze gaan falliet.doe net als ons gewoon kale vlucht en een leuk hotelletje zoeken.

Thalia is in een woord super

2006

Dit hotel verdiend het om 2 sterren erbij te krijgen.wij zijn perfect ontvangen door eigenaar en eigenares.je zit op de beste plek van de stad 10 minuten lopen van boulevard en als je een beetje doorloopt 5 minuten van star beach.eten krijg je hier niet dus ook geen klagen.kamer zijn echt super tegenwoordig met koelkast (10 jaar terug hadden zij deze nog niet.een woord SUPER

Super vakantie gehad!! Was erg gezelig, lekker dicht bij starbeach, voor het mooie iets te ver van het uitgaan, maar verder niets te klagen.

Hotel Thalia is al jaren onze topper

mathijs en roeel
26-1-2006

Hotel Thalia is al jaren onze topper. wij komen vanaf 1995 ieder oneven jaar bij Gordana en themis en de kinderen in het hotel.wij kunnen iedereen dit hotel aanraden.wij snappen niet dat Touroperator of een andere goede reisorganisatie niet naar dit hotel gaat.

2005

We zijn net terug van Kreta

Marcel Braeken en Synthia Pereira
23-6-2005

We zijn net terug van Kreta. We hebben een supervakantie gehad dankzij de supervriendelijke en bereidwillige hoteleigenaars. We werden er supergoed onthaald en het ontbijt was lekker afwisselend. De kamers waren sober ingericht maar dat stoorde niet. Themis en Gordana bedankt voor de goede zorgen en tot de volgende keer

2004

Door overboeking kwamen wij in dit hotel

Dennis en Margot
4-1-2004

Door overboeking kwamen wij in dit hotel.

Wij hebben he erg naar ons zin gehad.

Kamer met 2 bedden, kaptafel met spiegel, 2 nachtkastjes en een grote kast.

In de muur zat een klein (zacht geluid) ingebouwd radiootje met een zender waar leuke moderne liedjes opgedraaid werden.

We zaten tussen starbeach (een paar minuten lopen) en het uitgaanscentrum in (een stukje lopen naar de andere kant) Het was niet nodig om een taxi te nemen.

Bij het hotel is een zwembad met een barretje, ook is er een soort van kruidenwinkel bij waar de hotelmedewerkers ook in staan.

erg aardige mensen trouwens.

We aten in een ander hotel (het hotel wat we eigenlijk geboekt hadden), maar het eten zag er goed uit

Wij hebben ons hier erg goed vermaakt

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thalia in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thalia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.