Appartement Sun Club Olympia

Appartement Sun Club Olympia
6,9

12 tips over Appartement Sun Club Olympia

Peter, 23-9-2016

Neem als je wilt koken in ieder geval een wokpan, braadpan o.i.d. mee, een goed snijdend mes en hand- en theedoeken mee. Eventueel is een waterkoker ook aan te raden.

Koop je drank (Whiskey, Rum, Wodka etc) op Schiphol. Op Kreta is het 3x zo duur!

Huur een auto en ga de bergen in. Bezoek Agios Nicolaos, Irapetra en als je er echt zin in hebt het strand van Vai Bay.

Kristy van den Bossche, 9-8-2014

NIeuwe meubels in de appartementen.

Zorgen dat alles werkt ( koelkast,fornuis , afzuigkap etc.)

Personeel mag stukken vriendelijker zijn je wordt gewoon uitgemaakt als arrogant als je komt met je probleem. De baas mag meer zijn best doen om te helpen.

Bastiaan, 26-6-2014
Wij kunnen zeker de verassing cocktails van Ilija aanbevelen. Hij claimd zo'n 300 verschillende cocktails te kennen. Wil je een goede sfeerimpressie krijgen, bekijk de volgende video op youtube http://www.youtube.com/watch?v=BlJaG072Yis !!!! Wij komen hier zeker weer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Sun Club Olympia voor je op een rij gezet:

D.j., 30-5-2014

koop je meeste boodschappen gewoon in chersonisos

ga met de bus is leuk en niet te duur en je komt nog eens ergens

in het dorp is bijna van alles te koop je moet wel weten wat iets in nld kost en standaard afdingen

Erwin, 23-9-2013
Het appartementencomplex ligt wat hoger op een berg, een scooter of een auto is daarom zeker aan te raden.
lindenboompjes, 3-10-2012

Boodschappen zijn duur. Huur een autotje of scooter en ga naar de Lidl in Chersonissos.

Griekse avond op zaterdagavond bij Tarantella is perfect! € 35,-- voor 2 personen.

Leuk wijnfeest op woensdagochtend bij museum Lychnostatis. € 12,-- p.p.

Aanrader: Eten bij Acropolis op de boulevard. Gratis dank bij diner. Gratis Raki, druiven en zoute pinda's.

Neem niet de boottocht naar Sissi van Zorba maar b.v. wel de schone madeleine. € 20,-- p.p.

Ga met bus naar Herkalion of Agios Nicolaos.

esther, 26-9-2012
in het centrum zit het restaurant vesuvius, waar je heerlijk kunt eten. het is niet aan de boulevard maar in een zij straat van de winkelstraat, (vlakbij tziziki) zeker de moeite waard om daar te gaan eten!
marleneke, 11-9-2012
Starbeach en het centrum van Chersonissos zijn erg leuk, ook qua winkels. Kataloufari is ook mooi om heen te wandelen.
Ebert87, 1-9-2012

Neem de bus naar Malia, grotere wittere stranden.

Ook, snorkelen kan goed op de strandjes tussen Star beach en de Chersonissos haven.

Shanna Timmerman, 30-8-2012
Starbeach, is erg leuk voor kinderen om heen te gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Sun Club Olympia voor je op een rij gezet: