Géén boekingskosten

Appartement Sun Club Olympia

GriekenlandKretaChersonissos

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Sun Club Olympia voor je op een rij gezet:

6.1VoldoendeScore uit 192 reviews

Meer appartement info

192 Reviews over Sun Club Olympia

• 2Paul23-08-2022

Slechter bestaat niet

Slechte ligging, slechte kamers waar veel defect was. Slechte eigenaar die meer streepjes op je kaart aantekende dan je nuttigde. Vies zwembad. Eten was ook niet je van het. M.a.w. daar nooit meer heen.

• 3Natuur
  • 7Marcel04-07-2022

Heerlijk verblijf

In juni 2022 verbleven in dit verblijf. We kregen een zeer gastvrije ontvangst. Het appartement is eenvoudig , het appartement is ruim en wordt gedurende je verblijf niet schoon gemaakt. Wel ontvang je elke 2 dagen nieuwe handdoeken en nieuw beddengoed. Het zwembad ligt heerlijk in de zon en je kunt gebruik maken van luchtbedden. De strandstoelen liggen comfortabel en zijn allen voorzien van lekkere kussens. Het verblijf ligt op een heuvel. Het is te voet dus even klimmen echter kan je ook gebruik maken van een taxi. De telefoonnummers van taxibedrijven hangen bij het verblijf. Als je gebruik maakt van het ontbijt is dat eenvoudig maar erg smaakvol en met liefde klaargemaakt. De bediening is uiterst vriendelijk en gastvrij. Het complex is buiten voorzien van goed verzorgde bloemen en planten en als je een huurauto hebt kun je voor de deur parkeren. Ter plekke een electrische scooter huren is ook mogelijk.

• 8Natuur
  • 5M09-05-2022

review meivakantie 2022

we bleven 8 dagen, het personeel was erg gastvrij en vriendelijk. we hadden geen hoge verwachtingen voor het appartement, en dat was maar goed ook. de bedden waren opgemaakt, maar met erg dunne lakens. er lagen warmere lakens in de kast, maar die waren alles behalve schoon. dit hebben we aangegeven bij het personeel, maar werd niks mee gedaan. daarnaast hadden we een open prullenbak bij het toilet, en aangezien je wc papier niet door kan spoelen was dat niet erg fijn. dit hadden we ook aangegeven, en we kregen hier een betere prullenbak voor. de douche duurde minimaal een kwartier om warm te worden, en de wc lekte water. er was ook een zeepbakje, maar de zeep was zo goed als op. er zat geen slot op de badkamer. verder was er in de keuken geen afwasborstel of spons te vinden, ook geen theedoek. er stond wel een droogrek voor de afwas. daarnaast stond de koelkast open toen we arriveerden, en was die dus warm. leuke sfeer verder.

• 7Natuur
  • 9TB27-07-2020

Geweldige vakantie gehad.

In juli last minute 10 dagen naar Sun Club Olympia gegaan. Van te voren de recensies gelezen, en vanwege vele negatieve recencies was ik toch een beetje ongerust. Eenmaal aangekomen heb ik niks slechts ontdekt. Het hotel was schoon, er hing een ontzettend leuke sfeer, personeel was vriendelijk en enthousiast. Het klopt dat het hotel op een helling zit, maar als je goed ter been bent is dit geen probleem. Anders ben je voor 5 euro met de taxi beneden (die overigens al bij het hotel klaar staan). Naar de strip reis je in 5 minuten met de taxi en ook dit kost maar 7 euro. Normaal schrijf ik geen recencie maar, maar ik vond de eerdere beoordelingen niet terecht. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en zouden zo opnieuw gaan.

• 9Sanne26-07-2020

Top vakantie

Het was geweldig, echt genoten en aan alle gemakken voorzien. Gezellig personeel en een geweldige sfeer

• 3Danny18-08-2019

Verschrikkelijk

Verschrikkelijk vies appartement schimmel stond op het plafon in de douche en het bestek was ook beschimmeld het personeel daar probeert je alleen maar op te lichten 1 keer nooit meer

• 6An01-11-2018

Prima verblijf

Voor het geld wat we betaald hebben was het een prima verblijf. Het appartement is gedateerd en erg weinig inventaris maar ja we sliepen er alleen. Schoonmaken werd volgens mij niet gedaan of erg weinig, heb het niet opgemerkt. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Dit appartement is te bereiken via een behoorlijk steile helling dus voor mensen die slecht te been zijn geen aanrader. Heb al voorgesteld om een shuttlebus in te zetten. Nogmaals voor het geld wat je betaald een prima verblijf, dus niet al te hoge eisen stellen

• 3BKR14-07-2018

Armoedige bende, voor ons nooit meer.

Sun club olympia ligt bovenop een berg. Naar beneden is te doen maar naar boven is pittig.

De kamers zijn erg ongezellig en bevatten een heel klein raampje. Luchten is daardoor lastig. Kamers ruiken erg muf. Daarnaast is het interieur erg oud en nodig toe aan vervanging. Het is niet smerig, maar schoon kan je het ook niet noemen. De keuken, wat je een keuken kan noemen, valt van ellende uit elkaar.

Ook wij waren hier om het uitgaansleven te ontdekken, en al is het een jongeren hotel. Iets meer voor je geld hadden wij wel verwacht.

Het 3x schoonmaken per week wat zij aangeven, klopt ook niets van. Na 4 dagen was onze kamer nog niet schoon gemaakt en de handdoeken niet vervangen. Dit aangegeven bij de bar, die stuurden gelijk een schoonmaakster maar die had de kamer in 5 minuten “schoon”

• 3Dorthe Ryder09-07-2018

Slidt, meget spartansk dum indretning af lejlighed

Vores 3-værelses lejlighed med plads til 5, ville slet ikke kunne fungere med 5 personer. Pladsen var meget trang. Selve udstyret i lejligheden var mangelfuldt/slidt – køleskab/kogeplader virkede ikke. Nyt blev indsat uden at flytte gammelt, endnu plads problem. Droppede faktisk alt madlavning – da bare at koge vand til the/kaffe tog ca. 30 min. Sengene var kortere og madrasserne hårde som sten. Bad om ekstra tæpper til at kunne lægge mellem lagen og madras – men det glemte de, efter 4 henvendelser. Så brugte overlægstæpperne. Badeværelse: Sjældent vand i bruser, ingen tryk. Manglende toiletsæde, blev dog påsat efter 4 dage. Vand kom op fra afløb i gulv, dog ved kraftig regn – men lugten hang ved i flere dage. Rengøring: Faktisk mangel af samme. På 10 dage, blev sengetøj skiftet på 7. dag. Håndklæder blev skiftet 2 gange. Ellers blev intet rørt i lejligheden, dog affald taget med 2 gange. Toiletpapir skal man selv købe i den lille kiosk - til overpriser. Der er ingen bruser ved poolen, og rengøring af pool foregår ved opsamling med net. Der er ingen rensedyser eller udskiftning af vand. Priserne i bar/restaurant/minimarked er ekstrem høje, en lille sodavand koster 2,8 Euro, en øl 2,5 Euro og en halv liter vand koster 1 Euro. Kaffe/cappuccino 2,5 Euro. Madpriserne er okay – men ikke store portioner. Ved køb i baren, skal alt foregå med kontanter - slet ikke mulighed for brug af kort. Fælles områderne omkring pool er rigtig hyggelige, masser af solstole med madras og ekstra puder. Masser af hygge borde/stole. Flere terrasser med mulighed for fred og ro.

• 4Yvonne Luijten22-06-2018

Voor ons geen 2e keer

Lekker goedkoop en mooi uitzicht met vriendelijk personeel! Appartement zelf niet al te best.... geen tv. Douchekop kapot en koud water. Ontbijt bestaat uit 3/4 dingen dus verwacht geen buffet want je kunt kiezen vanaf een kaart. T is wel een klim naar boven maar met 10 min lopen ben je bij starbeach wat erg leuk is voor jong en oud! Chersonissos is super leuk!

Appartement Sun Club Olympia info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)