Appartement Sun Club Olympia

196 reviews over Appartement Sun Club Olympia

• 2018
    6An01-11-2018

Prima verblijf

Voor het geld wat we betaald hebben was het een prima verblijf. Het appartement is gedateerd en erg weinig inventaris maar ja we sliepen er alleen. Schoonmaken werd volgens mij niet gedaan of erg weinig, heb het niet opgemerkt. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Dit appartement is te bereiken via een behoorlijk steile helling dus voor mensen die slecht te been zijn geen aanrader. Heb al voorgesteld om een shuttlebus in te zetten. Nogmaals voor het geld wat je betaald een prima verblijf, dus niet al te hoge eisen stellen

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 3BKR14-07-2018

Armoedige bende, voor ons nooit meer.

Sun club olympia ligt bovenop een berg. Naar beneden is te doen maar naar boven is pittig.

De kamers zijn erg ongezellig en bevatten een heel klein raampje. Luchten is daardoor lastig. Kamers ruiken erg muf. Daarnaast is het interieur erg oud en nodig toe aan vervanging. Het is niet smerig, maar schoon kan je het ook niet noemen. De keuken, wat je een keuken kan noemen, valt van ellende uit elkaar.

Ook wij waren hier om het uitgaansleven te ontdekken, en al is het een jongeren hotel. Iets meer voor je geld hadden wij wel verwacht.

Het 3x schoonmaken per week wat zij aangeven, klopt ook niets van. Na 4 dagen was onze kamer nog niet schoon gemaakt en de handdoeken niet vervangen. Dit aangegeven bij de bar, die stuurden gelijk een schoonmaakster maar die had de kamer in 5 minuten “schoon”

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 4Yvonne Luijten22-06-2018

Voor ons geen 2e keer

Lekker goedkoop en mooi uitzicht met vriendelijk personeel! Appartement zelf niet al te best.... geen tv. Douchekop kapot en koud water. Ontbijt bestaat uit 3/4 dingen dus verwacht geen buffet want je kunt kiezen vanaf een kaart. T is wel een klim naar boven maar met 10 min lopen ben je bij starbeach wat erg leuk is voor jong en oud! Chersonissos is super leuk!

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

7Vinnie27-09-2017

Lekker relax

Leuk appartement gezellige mensen ontmoet voor luxe hoef je hier niet te komen appartement aan goede opknapbeurt toe. echt te zien dat er in de zomer veel jongeren komen. Maar wij vonden t allemaal prima.Wel klim werk naar boven wij pakte vaak taxi van beneden naar boven kostte 5 e dus dat valt ook wel weer mee.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 7Spinneke16-07-2017

Prijs-kwaliteitverhouding was goed

Kleinschalig complex,echt een familie bedrijf,wij rekende elke avond af( kunnen ze je ook niet belazeren)appartement is klein sommige met airco,airco kost per dag €9,- en een waaier kost per dag €4,- sommige mensen kochten zelf er zelf een bij de supermarkt,als je moeilijk ter been bent dan is het afzien,je kunt wel een taxi nemen voor €5,- ben je in het centrum,toen wij er waren werd er 3keer schoongemaakt en schone handdoeken,zelf theedoek en afwasdoekjes en badlaken meenemen ,je moet er niet zijn als er jongeren vacantie hebben,echt een mooi uitzicht vanaf het terras over chersonisos en starbeach,heerlijk eten in het centrum voor €15,00 goed eten.

Gereisd met partner in juli 2017

• 6Esra07-07-2017

Nooit meer

We hebben er 8 dagen gezeten en ik weet niet eens waat ik moet beginnen. Het eten is daar van een paar dagen oud en je word constant opgelicht omdat je drankjes / eten op de rekening kan laten zetten en vervolgens schrijft het personeel er zelf dingen bij. En ze zijn best opdringerig met het vragen of je wat wilt hebben. Het zwembad is smerig en er zit te veel Chloor in. Ook zijn de kamers wat je kan verwachten voor de lage prijs omdat er maar 1 keer in de week wordt schoongemaakt. Wij gingen elke dag ergens anders heen en het was alleen om hier in dit appartement te slapen.

Gereisd met partner in juni 2017

• 7R.25-06-2017

Prachtig uitzicht!

Ik zat 5 dagen met mijn man in een 3-4 persoons appartement type B. Ruim genoeg, mini keuken, geen woonkamer alleen een eethoek. Klein balkon, we konden niet veel zien want het terras zat ervoor.. kamer was niet echt schoon. Veel beesten/spinnen, zwembad is wel erg schoon, personeel is super super lief, kleinschalig en best hoog op de berg. Maximale om te lopen naar Starbeach, voor de stad zeker een scooter huren of fiets/auto/quad.

Gereisd met partner in juni 2017

• 6Peter23-09-2016

Je krijgt wat je kunt verwachten

Goed gelegen en mooi aangelegd. De weg er naartoe is vrij stijl en in de hete zon best wel een uitdaging. De kamer was primitief, oudbollig en niet comfortabel. Wij hadden een 2 kamer appartement type B. Bedoeld voor 5 personen maar daar voldeed de inrichting niet aan. Er kunnen 5 personen op het balkon staan maar dan heb je geen ruimte om een slok van je drankje te nemen. Gelukkig waren wij slechts met zijn tweeën dus konden we zitten. Koken hebben we met kunst en vliegwerk weten te doen. Er was slechts 1 pit die het deed, er waren maar 2 pannen en bestek was er vrijwel niet. De kleinste pan deed dienst als kookpan, pan voor koffie- en theewater. Glazen overigens ook maar voor 4 personen. Het feit dat wij meestal zelf kookten werd niet echt gewaardeerd door het personeel. Het was duidelijk de bedoeling dat je daar je eten en consumpties zou gaan gebruiken. Men bleef overigens wel netjes maar wat afstandelijker tegen ons. Maar goed, eenmaal eten gemaakt konden wij zittend op het balkon hiervan genieten. Wij waren echter niet de enigen die genoten, ook hordes muggen genoten mee. Van ons bloed wel te verstaan. Gedeelde smart is halve smart, op het strand zag iedereen eruit als lekgeprikte meloenen. Helaas was airconditioning niet voorhanden. Hierdoor was slapen lastig want de temp ging niet onder de 28 graden in de slaapkamer, wát wij ook probeerden. En dat in September! Daarnaast waren er een aantal gasten die niet in Cherso uitgingen maar de hele nacht bij het zwembad bleven hangen en luiddruchtig de nachtrust verstoorden tot een uur of 5. Tja, Brabanders. Daar zijn de nachten lang maar ze houden er helaas geen rekening mee dat de rest van Nederland een langere dag prefereert. Er is een klein winkeltje in het complex maar daar zijn de prijzen bijzonder hoog. De supermarkt beneden aan de weg is goed gesorteerd en een stuk goedkoper. Ook is het daar goed dansen want de muziek staat daar luider dan in menig discotheek. Leuk gedanst daar tussen de wijn en de chips met een paar Russische dames. Haha. Starbeach en de stranden zijn prima op loopafstand gelegen.
    Verwacht niet teveel van de Sun Club en je hebt het prima naar je zin. Vonden wij in ieder geval wel!
    Cherso zelf is een grote verschrikking van 200 winkels (waar 2 voldoende zouden zijn omdat ze allemaal hetzelfde verkopen), scooter en auto verhuurbedrijven, restaurantjes en bars, supermarktjes en jawel, winkels met bontjassen. Bontjas mevrouw? Bij 35 graden!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 5aas janssen14-09-2016

erg jammer

het einige wat goed was ,was waren de 3 jongens die het werk deden,chris en zijn vrouw waren vriendelijk,kamers flink verouderd,slecht onderhoud van de app,aan de buitenkant was het wel onderhouden,de hele dag engelse muziek,geen grieks eten,alles in snacks zoals frikandel bitterbal of kroket,griekse salade geprobeerd en daar lag 1 olijf op,licht hellende weg,is dus een sterk hellende weg,mensen die met kinderwagen moeten of mensen met hartziekte ,is dit niet te klauteren,prijs kwaliteits verhouding is okey,s,s,avonds niks te doen,behalve kijken naar de straal bezopen denen.voor ons echt niet meer,wij betalen liever iets meer.

Gereisd met partner in september 2016

• 7Henk van 't Holt07-09-2016

perfect

Let op het water, complex heeft een eigen bron, dus geen drinkwater, in de buurt altijd wel een supermarkt te vinden, je kunt alles lopend af maar fietsen huren voor weinig geld € 10,- per week is geen overbodige luxe, in de haven eten is zeer lekker

Gereisd met partner in mei 2016

12 tips over Appartement Sun Club Olympia

• D.j., 30-05-2014 Rapporteren

koop je meeste boodschappen gewoon in chersonisos ga met de bus is leuk en niet te duur en je komt nog eens ergens in het dorp is bijna van alles te koop je moet wel weten wat iets in nld kost en standaard afdingen

• Erwin, 23-09-2013 Rapporteren

Het appartementencomplex ligt wat hoger op een berg, een scooter of een auto is daarom zeker aan te raden.

• Ebert87, 01-09-2012 Rapporteren

Neem de bus naar Malia, grotere wittere stranden.

Ook, snorkelen kan goed op de strandjes tussen Star beach en de Chersonissos haven.

6 vragen over Appartement Sun Club Olympia

• nigelisdj, 08-12-2013 Rapporteren

meubilar van het app , vriezer ? stopcontacten ?

weet er iemand of er een vriezer in de appartementen zit en hoeveel stopcontacten er zijn ? verder zag ik nog wat ranzig foto's is dat nog steeds zo ? doen ze nog moeilijk over alcohol leeftijd (17 jarige + 17 +20)

Nigel, 19-03-2014

hey, oke bedankt dan weten we dat ook weer

JohanVogel, 18-03-2014

Klein vriesvakje in de koelkast. Stopcantacten waren er genoeg, geen idee hoeveel. elke kamer een aantal aanwezig.

• Henk, 26-05-2013 Rapporteren

WiFi

Kan iemand mij vertellen of er WiFi aanwezig is?

JohanVogel, 18-03-2014

wifi is aanwezig,

• marleneke, 22-08-2012 Rapporteren

Keuken

Hallo, zit er een klein keukentje waar je wat klaar kan maken in het appartement?

Ebert87, 01-09-2012

Wij hadden twee elektrische pitjes in een twee persoons studio.

marleneke, 01-09-2012

Oke, dat is in ieder geval wat, ik wil toch wel zelf koffie kunnen zetten, dus kan ik daar een pannetje water voor koken. Een waterkoker was er niet begreep ik?

Appartement Sun Club Olympia info

• Aantal personen2 tot 4