Hotel Strandhotel Zorbas

Hotel Strandhotel Zorbas

8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Zorbas voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Strandhotel Zorbas in het Nederlands

Ligging is top. Kamers zijn slecht

linda
22-8-2014

De servive van het hotel is niet zo best, handdoeken worden pas na 4 dagen verwisseld, kamer werd niet schoongemaakt in de 2 weken dat we er zaten. Dan had je gedoucht en voordat je bij t balkon was had je alweer vieze voeten... Douchekop kon niet worden opgehangen dus moesten we vasthouden. Hele douche stond elke keer blank. De bedden zijn verschrikkelijk! Elke ochtend opgestaan met pijn in men rug. Je moet 5€ per dag betalen voor de arco. En het is klein. Ligging daar en tegen is echt top!!! Dicht bij het strand en boulevard! Geen last gehad van de muziek. Het restaurant beneden "argo" is ook helemaal geweldig. Nikos en mishelle zijn heel leuk en super vriendelijk! Heerlijk gegeten en erg behulpzaam!!

Gereisd Met partner in augustus 2014

Te doen

Suzanne
14-6-2014

Leuk hotel, dicht bij de zee. Kamers zijn wel oke en het is er gezellig.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Oke

B
Wed Aug 10 2011 20:36:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super ligging, meteen aan het strand het het begin van de barstreet!! Heel lief personeel, heel behulpzaam!! Maar onze kamer viel helaas wat tegen.. Klein, maar dit is nog niet zo erg aangezien je toch de hele dag weg bent. Hadden ook heerlijk uitzicht op zee. Maar bij aankomst was de kamer nog vies (overal haren). Hebben dit gemeld en is toen wel meteen nog een keer gepoetst, maar echt schoon was het nog niet. Badkamer stond helaas elke keer na het douchen helemaal blank en handdoeken werden om de 3 dagen vervangen! Je betaald hier echt voor ligging, dus naar mijn idee een prima hotel voor jongeren die echt op stapvakantie gaan en verder geen luxe hoeven. Nog een tip: restaurant Ammos, direct aan zee, ongeveer 2min lopen van het hotel. Hebben hier elke dag geluncht en een strandbedje gehuurd, super service en heel lekker eten!

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

super leuk hotel

........
3-8-2011

Zorbas is een super goed hotel met zeer vriendelijke mensen!! Ze doen echt alles voor je!! Er werken twee oudere dames en die doen alles samen... S nachts gaat de voordeur op slot en je krijgt zelf een sleutel van de voordeur!! De kamer waarop op wij sliepen was wel klein, maar jah wanneer zit je er nou... Het hotel ligt wel midden in het centrum dus ik denk wel meer geschrikt voor jongeren... centrum ligt direct achter het hotel... de muziek hoor je wel 's nachts maar zo minimaal dankzij de rolluiken die er voor de deuren en ramen zit... strand ligt vlak voor het hotel... kortom een super hotel en zeker voor herhaling vatbaar...

Gereisd Met partner in juli 2011

Echt een familie hotel

sabrine
24-11-2009

Heel Basic Hotel, geen zwembad maar wel direct aan het kleine kiezelstrand. Wij zijn twee keer naar dit hotel geweest (2005-2006), de derde keer dat we wilde gaan zat het helaas al vol. Erg klantvriendelijk super gastvrij en het personeel van Argos is helemaal top (ondergelegen restaurant) Wij zijn nog vaak met het personeel gaan stappen of hebben nog lang met elkaar nagedronken bij het haventje! Helemaal top!

Gereisd Met partner in augustus 2005

fantastisch

els
29-8-2009

zéér mooi uitzicht vanuit kamers met zeezicht. het personeel bij restaurant argo is gewoon toppie en voor nog nieuws nickolas is vorig zomer getrouwd met de liefdde van zijn leven en verwachten hun eerste kindje. kreta is echt een aanrader!

Gereisd Alleenreizend in juli 2009

Leuke plek

Rob
4-4-2009

Goede service, verder niks speciaals vergeleken met anderen.

Gereisd Met vrienden in juni 2006
2008

De Beste vakantie gehad van heel mijn leven wat een top en

Len
14-7-2008

De Beste vakantie gehad van heel mijn leven wat een top hotel en een top mensen

Gereisd Anders in juli 2008

Het is misschien wel lang geleden maar denk nog wel eens

Jasper
28-3-2008

Het is misschien wel lang geleden maar denk nog wel eens terug aan onze reis naar Kreta, nikos de nederlands sprekende ober zijn wij nog steeds niet vergeten.. hij liet ons echte griekse maaltijden proeven en vertelde over zijn famillie en nog veel meer... leuk om te lezen dat Nikos er nog steeds werkt!!! We zijn van plan om er zeker nog eens terug te gaan, omdat wij een mooi aandenken eraan hebben en voor ons een speciale plek is geworden.. terug van vakantie bleek ik zwanger te zijn, mooier kan toch niet....

Gereisd Met partner in Fri Mar 28 2008 09:40:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een top vakantie, een prettige ligging vlak naast alle je

jeffrey lems
29-1-2008

een top vakantie, een prettige ligging vlak naast alle discotheken, je kunt zo je bed in rollen zonder eerst nog t hele dorp door te wandelen. nikos nederlands sprekende ober topman. de mensen zijn heel gastvrij en het eten van hotel zorbas is het beste van heel chersonissos, hier kan je de specialiteiten van t land proeven en je hebt een prachtig uitzicht over de zee en haven. het enige nadeel is dat je de muziek nog hoort dreunen als je op je bed ligt. een tophotel als je met vrienden reist.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 29 2008 14:12:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Zorbas in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Zorbas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.