Star Beach

8.4Fantastisch

• 10Cheyenne28-06-2019

Starbeach is in een woord GEWELDIG! Je kunt je er amuseren van jong tot oud! Super vriendelijk personeel, kamers/appartementen super schoon! Het eten was heerlijk! Het was gewoon allemaal tot in de puntjes super geregeld! Complimenten voor het team!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Marianne28-11-2018

Geweldig! Hier gaan wij zeker weer heen😊

Geweldige plek! Eten uitmuntend en ontzettend veel aanbod zowel in de restaurants als bij de bar. veel gezelligheid altijd wat te beleven. We hadden een prachtige kamer met uitzicht op zee. Zodra we beneden waren konden we praktisch zo het strand oplopen. Voor kinderen en ook jongeren een geweldige plek!

mei 2018

• 8Anna26-11-2018

Starbeach ervaring!

Super leuk zwembad! Gratis entree, alleen betalen voor je plaats. Wees er vroeg bij om een (vip)bed met parasol te scoren! Anders is een bedje ook prima! Elke dag een schuimparty en de hele dag door goeie muziek👌🏼

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Marcel02-08-2018

Leuk voor een keer

We hebben een leuke tijd gehad op Star Beach, maar we zullen er niet nogmaals heen gaan. Dit door het gebrek aan grotere zwembaden. De zwembaden die er zijn, zijn vooral voor kleine kinderen. De schoonmaak was in orde. De verschillende restaurants waren allemaal goed en ondanks de drukte geen grote rijen bij het eten. De ligging is prima, slecht 5/10 minuten lopen naar de stad. In de buurt is genoeg te doen (midgetgolf en karten).

juli 2018

• 8joreen02-06-2018

super!

wij met gezin 2 kids van 4 en 1 jaar hier geweest.van 20 mei tot 27 mei.heerlijk!zwembaden genoeg leuke speeltuintjes en geen run op de ligbedjes.animatie minidisco was leuk om 20.30 uur.groot park genoeg te beleven en alles dichtbij....kort om super top om hier in het voorseizoen met kleine kinderen heen te gaan

mei 2018

• 9Ria21-10-2017

Heerlijke vakantie gehad.

Groot complex en voor alle leeftijden geschikt. Vooral gezinnen met jonge kinderen zullen hier een geweldige tijd hebben. Wel is het strand voor mindervaliden moeilijk bereikbaar. Er is genoeg te beleven, ook buiten het hotel. Winkelen, karten, de haven bv. Eten en drinken is prima. Personeel is erg vriendelijk en kamers en voorzieningen in orde.

oktober 2017

• 7Fam. Rietveld17-08-2017

Waterpark aan het strand. Leuk tot 13:00 uur!

Vooral een ontmoetingsplek voor jongeren. Voor 8 euro kan je een polsbandje kopen en vanaf 11:00 uur gebruik maken van 6 waterglijbanen. Aan het strand zijn tegen betaling diverse watersporten te doen en kun je bungeejumpen. Hou je niet van de harde muziek, bezoek het park dan tussen 9:00 en 13:00 uur. Vanaf 13:00 gaat de harde muziek aan.

augustus 2017

• 9Beautjuh1723-07-2017

Heeel erg mooi

Mooie plaats met veel faciliteiten, gratis overdag en dus de keuze om te betalen en geen enkele verplichting

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 4Wilma11-05-2017

Keiharde bong bonk muziek. Jammer...

Vreselijk die keiharde kloten bong bong muziek. Voor de rest prachtige omgeving en superleuk personeel.Jammer dat de keiharde muziek veel mensen weg jaagt. Heel jammer.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9M Doppenberg20-04-2017

Bijzondere plek

Zo heel bijzonder mooi ,schoon en heel vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in september 2016

10 van de 381 reviews gezien