Appartement Sonia Mare

GriekenlandKretaChersonissos

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Sonia Mare voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 29 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 29 reviews
  • 6.3Inrichting
  • 7Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement infoTonen op kaart

38 Reviews over Sonia Mare

• 7nadyce29-05-2012

leuke feest vakantie

Wij waren eerst als enige in het appartement. We dachten ogod wat is dit nou? De kamer was prima te doen. Genoeg ruimte voor al je spullen, een tafel+stoeltje om je bijv. op te maken, leuk balkom, maar hele kleine douche. De omgeving is perfect! links zit een supermarkt, kleine winkeltjes en kun je pinnen. Rechts loop je naar de boulevard en uitgaansleven. Je hebt geen last van de omgeving als je wilt gaan slapen. Wel als je luidruchtige buren hebt. Wil je naar starbeach dan laat je de eigenaar even een taxi bellen. Voor een paar euro sta je bij starbeach. Je kunt het ook lopen, maar dat is wel een eind. De eigenaar sprak bijna geen engels dus soms was het erg lastig. We wilde graag met een jongen en een meid naar boven om spullen te pakken, maar dat mocht niet. De jongen moest beneden blijven! Voor het strand moet je ook even lopen over de boulevard. Het strand is niet groot maar goed te doen! voor een paar euro heb je een bedje+parasol. Starbeah is beter!

• 7Suzanne03-02-2011

"Leuk"

Ik ben hier geweest in augustus 2010 8 dagen! Inderdaad je mag geen mensen meenemen. Je wordt stapelgek van de rotkrekels daar. Verder ideale ligging naar het uitgaansgebied, nog geen 5 minuten lopen. Je kan op de boulevard goedkoop uiteten. en dan heb je ook nog eens uitzicht op zee.

• 7Rick16-08-2010

voor jongeren goed genoeg

Geen zwembad, eigenaar is echt super chagrijnig, mag geen mensen mee nemen het appartement in. wij zaten op de begane grond tuin ideaal maar het appartement niks.. maar ja wat wil je 11 dagen 550 euro is niks toch. ideaal wel is 2 minuten lopen van het uitgaans gedeelte. je rolt ernaartoe. starbeach is met taxi goed te doen. supermarkten om de hoek.

douchekop altijd in je hand houden die hangen niet.

maar als je er alleen komt om te feesten en alleen even om te douche en omkleden is de ligging wel ideaal. En zeker als je voor weinig geld wil gaan.

dusssssss.. niks van verwachten steld niks voor maar de ligging is goed.

• 6harold17-01-2010

leuk voor een keer

Het complex ligt heuvel op dat is wel iets om rekening meehouden wanneer je 's avond terug moet lopen na een avondje stappen

• 7Loes31-08-2009

Goedkoop leuk hotelletje

ruime kamers en ruime balkons !! eigenaar helemaal top..snap niet waar de andere het over hebben..totaal geen problemen gehad met niets.. als je je maar gewoon gedraagt, en dan nog kan je veel uithalen.. dicht bij het uitgaan/ wel half uur lopen voor starbeach. Kamer indeling was perfect alleen de douche was inderdaad minder, maar ook wel te doen !!

• 8Pascal26-08-2009

Goede ligging niet heel luxe

De ligging was gewoon per-fect! heel dichtbij de boulevard je kon het lopen binnen 2 - 3 minuten en je had 's avonds als je ging slapen geen last van de harde muziek.

De service vond ik meevallen bij ons is er in 11 dagen, maar 2x schoongemaakt en dan word er alleen nieuwe lakens & handdoeken gebracht en heel snel gedweild.

De lakens waren schoon, maar de handdoeken waren vies er zaten gewoon zwarte vlekken in die er gewoon niet meer uit konden.

De tweekamerappartement was aardig ruim met een mooi ruime balkon (hoekappartement) alleen waren de muren en plafonds zwart van de schoenen en slippers die tegen de muren aan worden gegooit voor tegen de muggen.

De douche was heel vervelend je moest de douchekop vast houden, omdat er geen houdertje voor was en het douchegordijn was vies en doordat je een kleine doucheruimte had werd je helemaal opgesloten door het douchegordijn en als je ging douchen moest je elke keer de de vloer droog maken.

voor het geld was het een goed appartement.

• 8Sop.20-08-2009

Super appartement.

Perfect voor jongeren die een super feest / zon vakantie willen gaan vieren en niet teveel waarde hechten aan luxe

• 7marjan18-08-2009

Prima plek

Ruime kamers, goede locatie. Verder erg eenvoudig. Prima voor een feestvakantie. Alleen douche is niet geweldig, maar dat verschilde niet erg tussen de appartementen, hoorde ik.

• 5Sossa18-08-2009

Nooit meer ondanks goede ligging

We zijn bij aankomst goed ontvangen, en hebben zelfs een 2e sleutel gekregen toen we de eerste kwijt waren. De ligging is perfect zo'n 100 meter van het centrum en 200 meter van het strand. Voor zover de positieve punten. Het douchegordijn is zo smerig en het putje werkte niet goed. Er werd slechts 1 keer schoongemaakt. (dus 1 keer schone handoeken 2 pp). Ook mocht de muziek pas aan na 10 uur in de ochtend.. maar dan kwam de eigenaar alsnog zeuren of het wat zachter kon, terwijl we het zelf amper konden horen. De eigenaar. Is veel te oud. En hij is een afzetter, wij hebben twee keer voor onze kluisjes moeten betalen. Omdat hij vergeten was om het op te schrijven.. beetje jammer! Conclusie; Mooi van de buitenkant.. bedorven aan de binnenkant

• 7M.18-08-2009

Slecht

1x in de hele week schoonmaakster gezien! en ze heeft alleen de handdoeken ingeruild. Dramatisch dus, en verder de douche was niet schoon, het schijtpapier van de vorige gasten lag nog in de prullebak... etenresten zaten ook nog opt bestek..

Appartement Sonia Mare info

Facilities