Appartement Sogiorka

5.3Matig

Griekenland, Kreta, Chersonissos

Op vakantie geweest naar Sogiorka?

5.3Matig

• 5.3Inrichting
  • 7.2Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

18 reviews over Appartement Sogiorka

• 3R.04-10-2015

Nooit meer

Wij waren met 4 meiden afgelopen zomer bij Appartement Sogiorka. De keuken viel ons heel erg tegen. Een eitje bakken ging zelfs niet want niks deed het.. Er was geen douchegordijn dus na het douche stond de badkamer blank. De baas was erg streng! Er mag niemand het appartement in die daar niet verblijft. Verder zaten er geen Nederlandse jongeren in het appartement. Vieze onderlakens en kussens.. Het enige voordeel van het appartement is dat het midden in het centrum ligt, de ligging is ideaal. Al met al, geen aanrader voor een stapvakantie in Chersonissos.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8kimberly05-03-2010

ik zou zeker terug gaan!!

ik had de beoordelingen van te voren gelezen en ik en mij vriendinne waren nogal bang voor wat we zouden aan treffen. maar we hebben helemaal geen problemen gehad de huisbaas was tegen ons heel aardig en hij wou elke keer een praatje maken,ook het andere personeel in het appartement is heel vriendelijk en het lijkt net of je bij ze in huis zit omdat het niet zo groot is je hebt de mogelijkheid om beneden iets te gaan drinken aan de bar en te kletsen maar je hebt ook je privacy.de ligging is helemaal goed en ook het appartement is prima. wat min punten zijn dat er geen douche gordijn is dus dat in een korte tijd de hele badkamer blank staat en er zat bij ons geen slot op de deur ook word er niet erg goed schoongemaakt. maar dit kon onze vakantie niet verpesten je kan voor dit geld geen 5 sterren hotel verwachten,wij zouden zeker terug gaan en ik vind het ook een aanrader!!

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 5rob19-08-2009

nooit meer

werkster was zelf blijkbaar met vakantie,eens in de 13 dagen kwam er iemand "schoonmaken"(na regelmatig klagen).de schimmel deed bijna polonaise in de douche.eigenaar liep te zeiken als je een beetje laat terug kwam(waarom zo laat,waar ben je geweest,waar ga je naartoe)en nam bovendien gewoon je paspoort in(wat helemaal niet mag)

Alleen gereisd in mei 2009

• 6Frank18-08-2009

Prima bestemming

Appartementen Sogiorka zijn prima slaapplekken voor jongeren. Ruime kamers, airco en een geweldige ligging. Letterlijk tegen de Spar aan en op een kleine 5 minuten lopen van het uitgaan. Prima ligging dus.

Kamers zijn schoon, als je wat geld op je kussen legt voor t schoonmaken maken ze zelfs van 2 pakjes sigaretten 1, alleen de douche is niet ideaal. Er is geen douchegordijn aanwezig, dus heel de badkamer is nat na het douchen.

De huisbaas moet je gewoon een beetje te vriend houden, als er iets is helpt hij je gewoon. We hadden 2 kamers van 3, maar mochten niet met z'n 6en op 1 kamer komen. Maar buiten konden we ook prima zitten op het terras.

Voor jongeren die er alleen maar slapen een ideale bestemming voor niet teveel geld!

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 7Sanne16-08-2009

perfecte ligging

Wij zijn net terug van een 8 daagse vakantie en we hebben het erg naar ons zin gehad :) Huisbaas is inderdaad een beetje vreemd, maar als je normaal tegen hem doet is hij best vriendelijk. De ligging is echt ideaal. Je bent overal zo. Voor jongeren die van uitgaan houden is de ligging perfect. En meer dan een bed en een douche heb je dan toch niet nodig.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 7Kim17-07-2009

Prima voor jongeren

Als alles wat je op vakantie wil is: zon, zee, strand, uitgaan, slapen, zon, zee, strand is, dan is Sogiorka prima. Voor het geld dat je ervoor betaalt kun je van de appartementen ook niet veel verwachten, maar slapen kan je er prima. Super ligging, dichtbij supermarkt. Het is dan wel niet dichtbij Starbeach, maar overdag zijn er taxi's zat, daartegen over staat dat het wel dichtbij het uitgaansleven is, dus superhandig dat je 's nachts, als er weinig taxi's zijn, niet met een taxi hoeft. Ja, de hotelbaas, als je aardig tegen hem bent, is hij ook aardig tegen jou, hij ziet er mss niet zo fris uit, maar dat is toch zijn probleem. Wij vonden 't alleen even vervelend toen hij niet wilde dat er andere mensen met ons mee naar boven gingen, maar toen we zijn reden er achter hoorden konden we dat goed begrijpen: er is een paar jaar geleden een meisje van het balkon afgeduwd door één van de gasten die ze mee had genomen naar haar kamer. Oftewel, Sogiorka is prima voor zon, zee, strand, uigaan.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 7Maarten & Brenda14-07-2008

Super vakantie gehad !!!

Wij zijn van 06 tot 13 juli naar Chersonissos geweest, in appartement Sogiorka. Toen we daar 'snachts aankwamen, was de huisbaas indd een beetje chaggie.. Wij hadden alle reacties hier al op gelezen betreft dit appartement,en waren wel een beetje huiverig voor wat ons te wachten stond.. Toen we onze kamer inkonden,waren we echt superblij !!! De kamer was groot, de slaapkamer zag er goed uit, we hadden 2 balkon's ..een aan de voorkant & een aan de achterkant..geen geluidsoverlast want we zaten aan de achterkant vh appartement.. Echt superdichtbij het strand & de winkelstraat & het stappen.. De huisbaas was ook echt kei aardig.. Als je aardig tegen hem doet is er niks aan de hand. Wij hebben na het stappen nog 1,5 uur met hem zitten kletsen voor t appartement,was superleuk! Laat je dus niet beinvloeden door al de 'slechte' reacties die hier staan,want het is gewoon een goed appartement & een aardige eigenaar !!!

Gereisd met partner in juli 2008

• 3J. Bolt en G.I.Bolt Steigenga20-09-2007

De ligging was goed. Behalve het langs razend verkeer maar dit werd halverwege sept.iets rustiger. Verder vies linnengoed of kapot. Eigenaar ziet er onverzorgd uit en ruikt ranzig. Douchen een drama alles kletsnat geen douchegordijn. Bij binnenkomst ziet het er ook rommelig en smerig uit.

Gereisd met partner in september 2007

• 3Hennie17-09-2007

tja, niet voor herhaling vatbaar! als je in t oventje kijkt heb je gelijk gegeten, zo ranzig! keukentje zeer minimaal ingericht! de douche is ook niet alles, van een douchegordijn heeft deze man nog nooit gehoord! alles is dus zeikkie nat daarna. alles heel minimaal! lakens stonken toen wij aankwamen, dus eerst gewassen, later wel normaal ruikend beddengoed. En de stroom valt elke dag wel een keertje uit! Voor de rest wel een toplocatie, heel dichtbij t strand! en 30 seconden lopen en dan ben je op de boulevard! wel veel herrie van de auto's! oordopjes meenemen! vieze man ook, deze man ziet niet elke dag water :P maar goed, ondanks toch een hele geslaagde vakantie gehad! en idd voor weinig geld kan je niet 5-sterren verwachten, maar dit is echt heel erg matig tot slecht! t kan beter!

Gereisd met familie in september 2007

• 10suzanne16-09-2007

niet zo zeiken allemaal, voor dat geld kun je niet beter verwachten dan dit... en wat de eigenaar betreft, als je respect hebt voor hem, heeft hij dat ook voor jou, ook al uit ie dat misschien niet altijd met een lach! je kan hier gerust naartoe gaan, je moet alleen geen 5-sterren app. verwachten...

Gereisd met vrienden in september 2007

0 tips over Appartement Sogiorka