Hotel smartline Infinity Blue

HotelWeer vandaag30°23°
Hotel smartline Infinity Blue
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Infinity Blue voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel smartline Infinity Blue in het Nederlands

Prima !

Quinty
27-7-2018

Heel mooi hotel alles ziet er netjes en schoon uit ! Avond eten is niet veel variatie soms koud en nauwelijks vlees

Super!

Fam Van gucht
10-2-2018

Heel vriendelijk personeel, nette moderne kamer en badkamer.

Aangenaam restaurant op de bovenverdieping met zeezicht. Leuk!

Het eten was lekker mocht misschien soms iets uitgebreider.

Verder niets op aan te merken

Dit is een fantastisch hotel.

vakantiegangers
18-9-2017

Dit is een modern en super schoon hotel. Vlakbij het strand. Wij zijn hier voor het tweede jaar geweest en gaan zeker terug. Vriendelijk personeel. Dit hotel ligt in het rustige gedeelte van Chersonissos vlakbij het strand en is een echte aanrader. Hier is zijn alleen mensen vanaf 18 jaar welkom. Kamers zijn NIET gehorig het eten is internationaal en er is altijd iets lekkers bij. 's Avonds lekker op het balkon zitten met een glaasje. In één woord SUPER.

Fijn hotel voor volwassenen

Germa
28-7-2017

Modern hotel. Bijna aan het strand en niet ver van het uitgaansgebeuren. Hele nette en aangename kamers. Goed ontbijt en achter het hotel een zwembad om af te koelen met een gezellige bar. Enig nadeel is de gehorigheid voor het lawaai vanaf de gang.

Prachtig hotel !!

Jeannine Van Immerseel
13-7-2017

Het hotel ligt 50 meter van het strand, vanaf de eetzaal heb je een prachtig zicht over de zee !

niet slecht

rita
7-7-2017

personeel zeer vriendelijk

Absolute aanrader

Yvette
5-7-2017

Hebben 14 dagen in juni 2017 in dit hotel verbleven.

Waren heel tevreden. Voor ons was alles ok

Zullen zeker nog eens terugkeren.

geen 4 sterren waardig

peter
3-7-2017

het personeel is zeer vriendelijk maar voor 4 sterren mag je tocht wat meer verwachten vb tafels nooit ingedekte alles zelf gaan halen bestek peper en zout servetten eten was niet slecht maar weinig keuze vooral de desserts

bij aankomst kamer niet vrij probleem met sanitair zijden ze later bleek het om overboeking te gaan 1nacht in ander hotel moeten slapen ter compensatie wel een gratis massage en 1maal eten in al carte restaurant massage ok nog 20 min

eten 1 voor gerecht van 6 euro en hoofd gerecht van 8 euro en wat fruit op een bordje we hadden wel half pension dus zoveel stelde dat niet voor weten dat we in een 3 sterren hotel zijn moeten gaan slapen met ons baggage te voet naar hotel zijn moeten gaan en terug (wel niet ver 5 min )

dus mijn menig is of wel een goede 3 sterren of een slechte 4 sterren en prijs zeker te duur voor wat het totaal plaatje betreft

super vriendelijk

Christine
21-9-2016

Het hotel had op onze dag van aankomst een probleem met de kamer waar wij verbleven. De manager van het hotel had na enkele uurtjes al een oplossing gevonden. We konden 1 nacht verblijven in een gelijkwaardig hotel op 150 m en kregen bovendien nog een cadeaubon van €100 voor de Spa en twee keer een diner in het à la carte restaurant aan het hotel. Op deze manier was 1 nachtje in een ander hotel meteen goed gemaakt!

Het personeel was steeds supervriendelijk en vroeg elke dag wel hoe het met ons was.

Het eten was wel niet super. Bij het ontbijt was weinig keuze. Het avondmaal was ruim maar veel Griekse specialiteiten die wij niet lusten. Het fruit was wel overheerlijk!

De kamer was heel modern ingericht met een televisie en mooi terrasje. De deur van de badkamer ging wel niet goed dicht.

Het zwembad was heel mooi en verzorgd met een top barman!

Nog een pluspunt: het hotel ligt heel dicht aan het strand en aan verschillende bars, clubs en restaurants waar je heel goedkoop kan drinken en eten!! Het is wel een stukje rijden met de auto of bus als je een culturele uitstap wil doen.

Alles was fantastisch

Vakantiegast_uit_Zeeland
10-9-2016

Zeer goed hotel, zeer vriendelijk personeel. Ontbijt op het dakterras was erg goed en het hotel lag maar 50 meter van het strand. Mooie schone kamers met zeer goed werkende airco. Het strand was een strand van heel fijn grind en was zeer aangenaam. Kristal helder water met veel verschillende visjes.Naast het hotel was een supermarkt die zeer goede prijzen heeft en daar moet je wel even waterschoenen kopen want anders zou je in een zee egel kunnen trappen. Ook even ene snorkeltje kopen want het is alsof je in ene aquarium zwemt. Ook alle mensen daar in Chersonissos e.o. waren zeer vriendelijk.

Wij zullen zeker terug gaan.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Infinity Blue in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Infinity Blue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel smartline Infinity Blue scoort een 8.35 uit 10 op basis van 13 reviews.