Appartement Sirocco

AppartementWeer vandaag29°22°
Appartement Sirocco

We hebben een aantal aanbieders voor Sirocco voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Sirocco in het Nederlands

14 dagen in appartement sirocco verbleven personeel/eigenaar was prima maar aan het appartement was weinig goeds te ontdekken balkonhek zat gewoon los wat voor kinderen erg gevaarlijk is.

kamers waren klein en er is geen airco aanwezig wc spoelt slecht door kook plaat doet het slecht of niet en stopcontacten zitten los enz.

Het is voor kinderen niet echt veilig om daar te verblijven.

Wat een toppertje

Geoffrey
1-3-2010

Prima bevallen. Te knappe jongens daar. Appartement echt goed onderhouden. Ligging vlak bij het strand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sirocco in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sirocco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sirocco scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.