Hotel Sergios

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag29°23°
Hotel Sergios
5,9

83 reviews over Hotel Sergios in het Nederlands

Prijs/kwaliteit voor een 3* buiten seizoen ok!

Ceulemans Johan
26-10-2018

Drie sterren all-in hotel in het centrum van Hersonissos. Goede ligging, kort bij uitgangsbuurt en goede bus verbinding naar Malia en Stalis, ook Irakleon is goed bereikbaar! Simpele all-in mét zeer goede Griekse keuken, lekkere variaties op Griekse klassiekers ! Kamers zijn ruim genoeg behalve de badkamers op de eerste twee verdiepen. Douchecel van amper 60x60cm zonder goede afwatering, water liep in de slaapkamer! Direct andere kamer gevraagd en verkregen zonder meerprijs! Dranken zijn drinkbaar maar zéér goedkoop, bier is flauw en te bitter! Wijnen zijn oké, maar brandy en whisky zijn niet te drinken! Óók de bediening aan de bar is uitgerekend, dunne fruitsap en coktails mét limonade van lokale mindere kwaliteit! Onderhoud is ook een minpunt, zeker in het restaurant/terras werd in twee weken niet gevraagd of geluisd! Kamers krijgen slechts om de drie dagen nieuwe handdoeken...teweinig!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Aardig hotel, maar voor ons geen herhaling.

Kauwen
10-9-2018

Het is een gezellig hotel. Wel gedateerd dus geen hoogstandje. Ontbijt en lunch waren eentonig. Diner ging wel . Kamers worden goed schoongemaakt . Zwembad is er saai geen muziek, en je kijkt naar een grote witte muur. De koffie was echt bagger, ik heb de hele vakantie ergens anders koffie moeten halen( en ik ben gek op koffie).

Nooit weer

Oteis
19-8-2018

Muffe stink lucht in de kamer. All inclusiv. Niks in de koelkast. Drankjes betalen na 23:00 uur. Betalen voor airco!!! Prut-hotel. Niet heen gaan

Gereisd Met partner in augustus 2018

Niet slecht, niet goed

Sander
10-8-2018

Kamers verschillen heel erg in grootte en voorzieningen. Schoonmaak en handdoekenwissel slecht. Ontbijt was oké, lunch kon beter en het diner was ronduit slecht. Dranken bij de bar oké, bediening was echter erg traag. Ligging is goed, alles is af te lopen.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Prima vakantie en goede ligging v hotel ook

Carlo
3-7-2018

Bier en wijn niet echt te drinken, maar het eten is wel prima te doen. En geen muziek bij t zwembad, is ook wel een minpuntje. En leuke Tsjechische gasten ook. Nikos top barman!

Gereisd Alleenreizend in juni 2018

Zeer slecht

Roger nelissen
13-5-2018

Zeer slecht, 25 graden en je mag niet buiten eten, alleen in het superingezellige restaurant!!!

Gereisd Met partner in mei 2018
Giannis Giakoumakis / E-Sales & Marketing Manager, E-Sales & Marketing Manager, 31-5-2018

Dear Roger,

I am so sorry to read that you had an unpleasing experience at our Hotel. Please accept our apologies and in case you wish to share further information about it please contact us anytime.

We wish you all the best.

Warm regards,

Dit nooit meer!

Lynn
20-9-2016

Vreselijk.. nooit meer! Wij zijn hier gisteren aangekomen, en willen zo rap mogelijk naar huis terug. De omgeving buiten is super! Maar het hotel is een ramp!! De badkamer zo klein dat als je een douch neemt in u badkamer kunt zwemmen. We hebben all-inn, maar voor airco te hebben moet je 6euro/dag betalen. Handdoeken krijg je maar om de 3 dagen nieuw, en nog maar gezwegen over de slechte en versleten matrassen! Het eten is hier niet te eten. En all-inclusive? Gingen we gezellig naar de bar en vroegen we gintonic of mojito maar dat moesten we dan betalen. Er was blijkbaar nog een andere kaart waar alleen all-in dranken stonden. (De niet lekkere dingen). Wifi werkt alleen maar beneden in het hotel in de lobby. En nu dat het onweert springt blijkbaar ook de elektriciteit weg. Kortom, Bedankt Sergios voor de rot dagen die nog komen in dit hotel!

Gereisd Met vrienden in september 2016

een Prima hotel!

Görtzen,Janssen
7-9-2016

20-08-2016 / 27-08-2016

wij hebben onze vakantie op het laatste moment geboekt en er was nog maar weinig over. toen kwamen we uit bij dit hotel, we hadden weinig verwachtingen van een drie sterren hotel aangezien we normaal toch vier a vijf sterren gewend zijn. Maar tegen alle verwachtingen in hadden we een prima vakantie! Het bed was wel wat minder het matras was erg hard en de bad kamer was klein, maar de kamers waren schoon en de bedden werden elke 3 dagen helemaal verschoond. Het personeel was vriendelijk. zwembad was prima, het was een gezellig klein hotel, mooi centraal gelegen. ik persoonlijk zou niet meer terug gaan maar dat is meer omdat ik van meer luxe hou. Maar zeker een goed hotel als je voor een redelijk bedrag een prima vakantie wilt beleven op Kreta! Hotel Sergios bedankt voor de vakantie!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Nooit meer

bjorn
26-8-2016

wij zijn weekje in dit hotel verbleven 14 tot 22 augustus algemene bevindingen van dit hotel is verschrikkelijk dit is een zeer oud hotel / onze ervaringen met dit hotel

matrassen zijn versleten de ijzers kwamen er uit ,na 1 nacht gaan klagen bij de receptie/gingen ze dit probleem oplossen werd opgelost met een laagje schuim er op te leggen . koelkast maakte zoveel lawaai dat we hem moeten uitzetten eten verschrikkelijk en beperkt badkamer zo klein dat je haast niet kon douchen maar ja dit was nog maar een detail . 4 van de 7 dagen dat we er verbleven zijn hadden we smorgens geen warm water om te douchen .

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Luc lampe
1-7-2016

Het eten was lekker personeel vriendelijk en behulpzaam de kamers warren netjes veel winkels dichtbij het strand enkele minpunten: liftdeuren zijn verouderd en maken veel lawaai bij het dichtklappen douches zeer klein, slechte wifi en spijtig genoeg in de periode dat wij er waren, waren er enkele diefstallen Klein zwembad

Gereisd Met vrienden in juni 2016

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Waterpark

• Soort gerechtenAmerikaans, Chinese, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Grieks, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sergios in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sergios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.