Hotel Sergios

GriekenlandKretaChersonissos

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Sergios voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 100 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

105 Reviews over Sergios

• 6Ceulemans Johan26-10-2018

Prijs/kwaliteit voor een 3* buiten seizoen ok!

Drie sterren all-in hotel in het centrum van Hersonissos. Goede ligging, kort bij uitgangsbuurt en goede bus verbinding naar Malia en Stalis, ook Irakleon is goed bereikbaar! Simpele all-in mét zeer goede Griekse keuken, lekkere variaties op Griekse klassiekers ! Kamers zijn ruim genoeg behalve de badkamers op de eerste twee verdiepen. Douchecel van amper 60x60cm zonder goede afwatering, water liep in de slaapkamer! Direct andere kamer gevraagd en verkregen zonder meerprijs! Dranken zijn drinkbaar maar zéér goedkoop, bier is flauw en te bitter! Wijnen zijn oké, maar brandy en whisky zijn niet te drinken! Óók de bediening aan de bar is uitgerekend, dunne fruitsap en coktails mét limonade van lokale mindere kwaliteit! Onderhoud is ook een minpunt, zeker in het restaurant/terras werd in twee weken niet gevraagd of geluisd! Kamers krijgen slechts om de drie dagen nieuwe handdoeken...teweinig!

• 9Teresa15-10-2018

cudowne miejsce na wypoczynek i zwiedzanie

podobała mi się lokalizacja, czyste pokoje, baaardzo smaczne i różnorodne jedzenie oraz bardzo miła obsługa. Trochę malutka łazienka i brak szyby pod prysznicem troche utrudnia utrzymanie czystości

• 6Kauwen10-09-2018

Aardig hotel, maar voor ons geen herhaling.

Het is een gezellig hotel. Wel gedateerd dus geen hoogstandje. Ontbijt en lunch waren eentonig. Diner ging wel . Kamers worden goed schoongemaakt . Zwembad is er saai geen muziek, en je kijkt naar een grote witte muur. De koffie was echt bagger, ik heb de hele vakantie ergens anders koffie moeten halen( en ik ben gek op koffie).

• 2Oteis19-08-2018

Nooit weer

Muffe stink lucht in de kamer. All inclusiv. Niks in de koelkast. Drankjes betalen na 23:00 uur. Betalen voor airco!!! Prut-hotel. Niet heen gaan

• 5Sander10-08-2018

Niet slecht, niet goed

Kamers verschillen heel erg in grootte en voorzieningen. Schoonmaak en handdoekenwissel slecht. Ontbijt was oké, lunch kon beter en het diner was ronduit slecht. Dranken bij de bar oké, bediening was echter erg traag. Ligging is goed, alles is af te lopen.

• 7Carlo03-07-2018

Prima vakantie en goede ligging v hotel ook

Bier en wijn niet echt te drinken, maar het eten is wel prima te doen. En geen muziek bij t zwembad, is ook wel een minpuntje. En leuke Tsjechische gasten ook. Nikos top barman!

• 10Rafał29-05-2018

Bardzo dobry hotel

Cieńkie drzwi w pokoju, było słychać wszystko co się dzieje na korytarzu

• 2Roger nelissen13-05-2018

Zeer slecht

Zeer slecht, 25 graden en je mag niet buiten eten, alleen in het superingezellige restaurant!!!

Giannis Giakoumakis / E-Sales & Marketing Manager, E-Sales & Marketing Manager, 31-05-2018

Dear Roger,

I am so sorry to read that you had an unpleasing experience at our Hotel. Please accept our apologies and in case you wish to share further information about it please contact us anytime.

We wish you all the best.

Warm regards,

• 2Lynn20-09-2016

Dit nooit meer!

Vreselijk.. nooit meer! Wij zijn hier gisteren aangekomen, en willen zo rap mogelijk naar huis terug. De omgeving buiten is super! Maar het hotel is een ramp!! De badkamer zo klein dat als je een douch neemt in u badkamer kunt zwemmen. We hebben all-inn, maar voor airco te hebben moet je 6euro/dag betalen. Handdoeken krijg je maar om de 3 dagen nieuw, en nog maar gezwegen over de slechte en versleten matrassen! Het eten is hier niet te eten. En all-inclusive? Gingen we gezellig naar de bar en vroegen we gintonic of mojito maar dat moesten we dan betalen. Er was blijkbaar nog een andere kaart waar alleen all-in dranken stonden. (De niet lekkere dingen). Wifi werkt alleen maar beneden in het hotel in de lobby. En nu dat het onweert springt blijkbaar ook de elektriciteit weg. Kortom, Bedankt Sergios voor de rot dagen die nog komen in dit hotel!

• 8Görtzen,Janssen07-09-2016

een Prima hotel!

20-08-2016 / 27-08-2016

wij hebben onze vakantie op het laatste moment geboekt en er was nog maar weinig over. toen kwamen we uit bij dit hotel, we hadden weinig verwachtingen van een drie sterren hotel aangezien we normaal toch vier a vijf sterren gewend zijn. Maar tegen alle verwachtingen in hadden we een prima vakantie! Het bed was wel wat minder het matras was erg hard en de bad kamer was klein, maar de kamers waren schoon en de bedden werden elke 3 dagen helemaal verschoond. Het personeel was vriendelijk. zwembad was prima, het was een gezellig klein hotel, mooi centraal gelegen. ik persoonlijk zou niet meer terug gaan maar dat is meer omdat ik van meer luxe hou. Maar zeker een goed hotel als je voor een redelijk bedrag een prima vakantie wilt beleven op Kreta! Hotel Sergios bedankt voor de vakantie!

Hotel Sergios info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Internet toegangBeschikbaar
  • Wlan-toegangBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiene