Géén boekingskosten

GriekenlandKretaChersonissos

6.4VoldoendeScore uit 423 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand

Hotel Royal Belvedere heeft een ideale ligging. Het ligt in een rustige omgeving, maar vanaf het zwembad kan je Chersonissos al zien liggen. Dit mooie viersterrenhotel is ideaal voor het hele gezin. Er is namelijk van alles te doen. Er is een mooi zwembad en het animatieteam organiseert leuke activiteiten. Heel handig: de kinderen worden vermaakt terwijl jij lekker ontspant op een ligstoel. Last but not least de kamers zijn netjes ingericht en zijn lekker ruim!

De ligging

Hotel Royal Belvedere ligt bij Chersonissos op het mooie Griekse eiland Kreta. Het hotel is rustig gelegen, maar toch ben je zo bij het centrum van Chersonissos, wat op 1 kilometer afstand ligt. Dit is een korte wandeling van 10 of 15 minuten. Je kan natuurlijk ook met het openbaar vervoer gaan. Er vertrekt een bus op ongeveer 100 meter vanaf het hotel. In de directe omgeving van Royal Belvedere is ook genoeg te doen. Vanaf het hotel loop je zó naar het strand toe, wat slechts 300 meter lopen is vanaf het hotel. Dit is maar 5 minuten lopen, maar er gaat ook een gratis shuttlebus.

Het hotel en faciliteiten

Na aankomst heet het gastvrije personeel je welkom bij de receptie in de ontvangsthal, die 24 uur per dag geopend is. Hier kan je in- en uitchecken. Indien nodig kan je je bagage kwijt in de afgesloten bagageruimte, terwijl je kamer wordt klaargemaakt. Heb je een auto gehuurd? Deze kan je dan parkeren op de parkeerplaats van het hotel. Voor simpele aankopen kan je terecht bij de minisupermarkt. Er zijn ook een souvenirwinkel, een winkel met strandspullen en een klein boetiekje. Daarnaast biedt Royal Belvedere een stomerijservice, geldwisselkantoor en doktersservice. Ook fijn: in het hele hotel kan je gratis gebruik maken van WiFi!

De kamers

Royal Belvedere biedt verschillende kamers aan. Deze beschikken allemaal over airconditioning, een telefoon, gratis WiFi, een televisie, radio en koelkast. Tegen betaling kan je gebruik maken van een kluisje. Alle kamers hebben een privébadkamer met een bad of douche, toilet en haardroger. Alle kamers hebben een balkon of terras met zitje.

Het verschil in kamers

De standaard tweepersoons kamer van het hotel zijn geschikt voor maximaal vier gasten (3 volwassenen of 2 volwassenen en 2 kinderen). De kamer is ongeveer 30m2 groot. Er is een tweepersoonsbed en er zijn twee eenpersoons sofabedden.

De familiekamers zijn ruimer. Deze kamers bestaan uit twee delen. In totaal is de kamer 40m2 groot. Het is geschikt voor maximaal vier volwassenen of twee volwassenen met drie kinderen. Er is een tweepersoons bed en er zijn drie enkele bedden.

Sport en entertainment

Royal Belvedere beschikt over allerlei faciliteiten voor het hele gezin! Er zijn meerdere buitenzwembaden, waarvan één wedstrijdbad. Sportieve gasten kunnen hun ei kwijt in de fitnessruimte, op het basketbalveld of op de minigolfbaan. Wil jij lekker ontspannen op vakantie? Royal Belvedere heeft een sauna. Daarnaast kan je tegen betaling massages of schoonheidsbehandelingen boeken.

Eten en drinken

Er zijn verschillende culinaire opties bij Royal Belvedere. In het hoofdrestaurant genaamd Minos worden de hoofdgerechten geserveerd. Daarnaast is er een snackbar genaamd Artemis, een poolbar genaamd Apollon en een lobby bar genaamd Poseidon. Op de volgende momenten worden de maaltijden geserveerd:

Ontbijt 7.30 - 10.00 uur

Laat ontbijt (op aanvraag) 10.00 - 11.00 uur

Lunch 13.00 - 14.30 uur

High tea 15.30 - 16.30 uur

IJsjes en snacks 10.00 - 18.00 uur

Diner 19.00 - 21.30 uur

Koffie, thee, water, frisdranken, bier, wijn en sommige lokale alcoholische dranken 10.00 - 1.00 uur

Handig om te weten: in juli en augustus zijn de snackbars open van 19.00 tot 21.30 uur.

Goed om te weten

Het hotel deelt alle faciliteiten met Imperial Belvedere, behalve het hoofdrestaurant.

Er wordt verwacht dat mannen een lange broek dragen tijdens het diner.

Er gaat een shuttlebusje naar het strand en naar het Star Beach Waterpark.

Bekijk de beschikbaarheid

436 Reviews over Royal Belvedere

• 8Els27-09-2021

heerlijk genoten

Een weekje naar de zon. Hotel was goed , schone ruime kamer, genoeg ligbedden bij verschillende zwembaden, eten was goed, ieder avond een ander thema, spaans / grieks / italiaans / aziathisch, voor ieder wat wils. Wij hebben ons hier prima vermaakt, het enige nadeel is dat we iets zwaarder terug zijn gekomen.

• 8Esther06-09-2021

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Prima hotel zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding. Wij verbleven in een familiekamer superieur. Mooie kamer, schoon en ruim. Met mooi uitzicht en niet gehorig. Verder mooie en fijne zwembaden met genoeg ligbedjes. Leuk animatieteam. Ligging is perfect. Op loopafstand van Chersonissos en Koutelefari. Minpuntje vonden wij het eten. Het diner vonden wij slecht, smaakte niet en weinig keus. Daarentegen kon je wel de hele dag eten krijgen in de vorm van spiesjes, pizza en giros. Dat smaakte wel lekker. En in de buurt genoeg restaurantjes waar je heerlijk kunt eten!! Het is een groot en massaal hotel. Wat me opviel in de revieuws is dat Royal er slechter uitkomt dan Imperial. Terwijl de faciliteiten en animatie hetzelfde zijn. Wij hebben er een leuke en fijne vakantie gehad.

• 3Xander23-08-2021

Waardeloos

Echt een slecht hotel. Airco werkte niet 3 dagen zonder airco gezeten paar x aangeven maar moest elke keer een monteur bij komen. Is geweest maar geen verschil toen een extra kaartje gekregen om de hele dag de airco aan te laten ook bijna geen verschil. Kamers waren vies en verschrikkelijk gehorig elke nacht gooien met de deuren muziek en schreeuwen. Ontbijt en middag eten was goed. Avond eten erg slecht 1 soort vlees en half gare aardappelen of patat. Zwembaden goed maar drinken slecht de helft van de tijd de apparaten leeg en als je een cocktail wou bestellen moest je 7 euro betalen terwijl het gewoon met lokale drank gemaakt werd. Heel erg ver van de stad af dus elke dag met de taxi. Terug bijna geen taxi te krijgen. Met andere woorden gewoon een [email protected] hotel ik ga al 20 jaar op vakantie en meestal all in maar dit heb ik nog nooit meegemaakt wat slecht. Dus prijs kwaliteit verhouding om te huilen.Slechte hotel ooit

• 9Djoke de Jong-Kamstra24-10-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Afgelopen dinsdagnacht thuis gekomen na een heerlijke week in het Royal Belvedere. Erg gastvrij,vriendelijk personeel,mooie en schone hotelkamer,lekker gegeten met erg veel variatie. Het enige minpuntje was dat het zwemwater erg zout en koud was.

• 9IJs en Adrie de Ronde05-10-2019

Fantastisch, al voor de 4de keer geweest.

Het ligt op een heuvel,dus naar beneden gaat goed naar boven klimmen, er rijdt wel bepaalde uren een busje

• 7Brian Tousain27-09-2019

Prima vakantie.

Super resort, eten was oké. Je loopt met 20 minuten naar het centrum van chersonissos. Onze kamer was nog niet gerenoveerd dat was ook wel te zien aan de kamer.

• 2R13-09-2019

Geen aanrader voor een all inclusive vakantie

Wij zaten augustus 2018 all inclusive 8 dagen in dit hotel. Onze kamer was in het bijgebouw. De kamer was niet schoon. Dit aangegeven bij de receptie, werd er nogmaals een poetsvrouw gestuurd maar de kamer was vervolgens nog steeds niet schoon.. (zie foto’s!)

Het eten in het restaurant was niet lekker, waardoor we - ondanks dat wij all-inclusive hadden - iedere avond buiten het hotel hebben gegeten. Ook de snacks overdag tussendoor (bij het zwembad) waren niet lekker. Iedere ochtend handdoek moeten leggen, anders hadden we geen plek aan het zwembad.

Ik zou dit hotel niet aanraden voor een all inclusive vakantie in Chersonissos.

• 9Juliette04-09-2019

Geweldig

We hebben een heerlijke week gehad. Wij begrijpen de negatieve ervaringen niet zo. Je kon de hele dag door eten en drinken. Persoonlijk vond ik de snacks lekkerder dan de lunch en avondeten en heb daarom ook veel snacks gegeten. Heerlijke verse pizza's uit de steenoven en gyrosbroodjes, tostis etc. Ik ben geen makkelijke eter overigens. Het animatieteam was leuk, wel meer voor de kleine gasten denk ik. Ik vond ze in ieder geval erg aardig. Mini disco was erg schattig. De kamer was basic maar werd goed schoongemaakt en voldeed prima. Ik weet niet precies wat mensen verwachten voor 400 euro per week maar voor ons was het geweldig allemaal. Als je biefstuk en kaviaar wilt dan moet je gewoon wat meer geld uitgeven denk ik.

• 8Eveline02-09-2019

Een week lang genoten, een aanrader!

Afgelopen zaterdag teruggekomen van een super week Royal Belvedere! De mensen hieronder die klagen over het eten begrijp ik totaal niet. De keuze was enorm, ook voor de 2 vegetariërs binnen ons gezin. Uitgebreide buffetten en smaakte allemaal prima. Mocht dit nog niet voldoende zijn waren er ook altijd nog pizza's, tosti's, friet, salades, ijs etc bij de snackbar bij het zwembad te krijgen, dit was de gehele dag tot halverwege de avond mkhelijk. Misschien verwachten de mensen een michelin waardig restaurant??

Ook de mensen van de animatie deden enthousiast hun best en ik heb zat kinderen zien genieten.

Kamers waren eenvoudig maar voldeden. Gezien het weer en de lokatie sliepen wij hier alleen en het bed was prima en de airco deed ook zijn werk.

Het enige wat tegen viel was de ligging. Onze dochter was graag savonds nog op stap gegaan maar er was in de directe omgeving niks te beleven.

• 3F29-08-2019

Blij om naar huis te mogen gaan.

De zwembaden waren erg mooi maar je moest wel vroeg op om handdoekje te leggen als je een bedje wou hebben maar bij welk hotel heb je dit niet? Het ontbijt was nog wel te doen maar de lunch en het diner waren zo intens slecht. Weinig variatie en alles leeg of koud ook als je de vroege eetsessie had. Ik ben deze week zo intens ziek geweest en weet vrijwel zeker dat dit door het eten komt. De kamers worden ook heel erg slecht schoongemaakt en hebben wij daarom soms ook een aantal keer moeten vragen om nieuwe handdoeken. Ook zaten we helemaal achterin het hotel gepropt dus was het een hele tocht om bij het zwembad te komen. De frisdranken hier kan je geen eens herkennen zo waterig. Ik kan zo nog wel even doorgaan maar het belangrijkste is dat ik wil meegeven om 2 keer na te denken voor je dit boekt. Ik ben blij dat ik vanavond weer in het vliegtuig naar huis zit.

Hotel Royal Belvedere info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (3)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • ZoutwaterzwembadBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)

Maaltijden