Hotel Royal Belvedere

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Op het Griekse eiland Kreta ligt Hotel Royal Belvedere. Hier slaap je op een ruime kamer met goed bed. Voor sommige dingen zoals bijzondere drankjes moet je extra bijbetalen. Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn vanwege de vele trappen. Vanaf het hotel loop je overigens zo naar het strand, maar er gaat ook een bus.

432 reviews over Hotel Royal Belvedere

• 9Djoke de Jong-Kamstra24-10-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Afgelopen dinsdagnacht thuis gekomen na een heerlijke week in het Royal Belvedere. Erg gastvrij,vriendelijk personeel,mooie en schone hotelkamer,lekker gegeten met erg veel variatie. Het enige minpuntje was dat het zwemwater erg zout en koud was.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9IJs en Adrie de Ronde05-10-2019

Fantastisch, al voor de 4de keer geweest.

Het ligt op een heuvel,dus naar beneden gaat goed naar boven klimmen, er rijdt wel bepaalde uren een busje

Gereisd met partner in september 2019

• 7Brian Tousain27-09-2019

Prima vakantie.

Super resort, eten was oké. Je loopt met 20 minuten naar het centrum van chersonissos. Onze kamer was nog niet gerenoveerd dat was ook wel te zien aan de kamer.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2R13-09-2019

Geen aanrader voor een all inclusive vakantie

Wij zaten augustus 2018 all inclusive 8 dagen in dit hotel. Onze kamer was in het bijgebouw. De kamer was niet schoon. Dit aangegeven bij de receptie, werd er nogmaals een poetsvrouw gestuurd maar de kamer was vervolgens nog steeds niet schoon.. (zie foto’s!)

Het eten in het restaurant was niet lekker, waardoor we - ondanks dat wij all-inclusive hadden - iedere avond buiten het hotel hebben gegeten. Ook de snacks overdag tussendoor (bij het zwembad) waren niet lekker. Iedere ochtend handdoek moeten leggen, anders hadden we geen plek aan het zwembad.

Ik zou dit hotel niet aanraden voor een all inclusive vakantie in Chersonissos.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Juliette04-09-2019

Geweldig

We hebben een heerlijke week gehad. Wij begrijpen de negatieve ervaringen niet zo. Je kon de hele dag door eten en drinken. Persoonlijk vond ik de snacks lekkerder dan de lunch en avondeten en heb daarom ook veel snacks gegeten. Heerlijke verse pizza's uit de steenoven en gyrosbroodjes, tostis etc. Ik ben geen makkelijke eter overigens. Het animatieteam was leuk, wel meer voor de kleine gasten denk ik. Ik vond ze in ieder geval erg aardig. Mini disco was erg schattig. De kamer was basic maar werd goed schoongemaakt en voldeed prima. Ik weet niet precies wat mensen verwachten voor 400 euro per week maar voor ons was het geweldig allemaal. Als je biefstuk en kaviaar wilt dan moet je gewoon wat meer geld uitgeven denk ik.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Eveline02-09-2019

Een week lang genoten, een aanrader!

Afgelopen zaterdag teruggekomen van een super week Royal Belvedere! De mensen hieronder die klagen over het eten begrijp ik totaal niet. De keuze was enorm, ook voor de 2 vegetariërs binnen ons gezin. Uitgebreide buffetten en smaakte allemaal prima. Mocht dit nog niet voldoende zijn waren er ook altijd nog pizza's, tosti's, friet, salades, ijs etc bij de snackbar bij het zwembad te krijgen, dit was de gehele dag tot halverwege de avond mkhelijk. Misschien verwachten de mensen een michelin waardig restaurant??

Ook de mensen van de animatie deden enthousiast hun best en ik heb zat kinderen zien genieten.

Kamers waren eenvoudig maar voldeden. Gezien het weer en de lokatie sliepen wij hier alleen en het bed was prima en de airco deed ook zijn werk.

Het enige wat tegen viel was de ligging. Onze dochter was graag savonds nog op stap gegaan maar er was in de directe omgeving niks te beleven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 3F29-08-2019

Blij om naar huis te mogen gaan.

De zwembaden waren erg mooi maar je moest wel vroeg op om handdoekje te leggen als je een bedje wou hebben maar bij welk hotel heb je dit niet? Het ontbijt was nog wel te doen maar de lunch en het diner waren zo intens slecht. Weinig variatie en alles leeg of koud ook als je de vroege eetsessie had. Ik ben deze week zo intens ziek geweest en weet vrijwel zeker dat dit door het eten komt. De kamers worden ook heel erg slecht schoongemaakt en hebben wij daarom soms ook een aantal keer moeten vragen om nieuwe handdoeken. Ook zaten we helemaal achterin het hotel gepropt dus was het een hele tocht om bij het zwembad te komen. De frisdranken hier kan je geen eens herkennen zo waterig. Ik kan zo nog wel even doorgaan maar het belangrijkste is dat ik wil meegeven om 2 keer na te denken voor je dit boekt. Ik ben blij dat ik vanavond weer in het vliegtuig naar huis zit.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 6Familie Stassen28-08-2019

Nooit meer

Het enige goede aan het hotel is het gebouw zelf. Heel mooi, goede ligging. Voor de rest, animatie stelt niks voor, zo teleurstellend, saaie boel. Avondshow trekt op niks. Het eten is nog het meest teleurstellend van alles. Iedere dag het zelfde en vooral alles was lauw! Dochter had al van dag twee diarree en voor de kinderen was er al helemaal niks lekkers te eten. Nooit meer voor ons

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Boer26-08-2019

Voor een keer

Ontbijt en lunch aardig, het avondeten daarentegen was minder. Het eten was voornamelijk lauw. Zwembad is gevuld met zoutwater hetgeen niet prettig was. De kamer waar wij zaten was gedateerd en erg gehorig. Bedden liggen niet lekker derhalve iedere ochtend met rugpijn wakker geworden. Animatieteam doet hun best om het een ieder naar de zin te maken. Als je het all in concept vanuit Turkije kent dan valt dit erg tegen. Kortom volgend jaar gaan wij weer naar een resort in Turkije.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Ria22-08-2019

top vakantie!!

prachtig hotel,genoeg animatie,wel veel trappen maar dan heb je ook wat.als wij naar het strand gingen dan gingen wij naar malia met de taxi daar heb je een mooie zandstrand.het personeel was erg vriendelijk en hield wel van een grapje.hele mooie zwembaden voor jong en oud.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

18 tips over Hotel Royal Belvedere

• pvopstal, 21-10-2013

Vraag vooraf om zeezicht!

• Danny, 07-07-2013

Quad gehuurd bij Top Rent (Nederlandse eigenaar), onderaan hotel richting Starbeach naar links lopen. 125 cc 27 euro per dag incl. all-risk verzekering. Prima!

Zorg dat je bij het eten meteen wat pakt als de bakken net vernieuwd zijn, is je eten altijd warm ;)

• E.Zijlstra, 25-07-2013

Let goed op de kwaliteit van het vlees, met name bij de barbecues tijdens excursies e.d., ik ben hier 1 dag flink ziek van geweest.

46 vragen over Hotel Royal Belvedere

• Cindy S, 18-02-2019

Zomervakantie 2019

Zijn er stellen met kids die deze zomer week 30,31, verblijven in Royal Belvedere? Wij zijn er met onze jongste dochter(11) en wellicht kan zij hier wat (vakantie)vriendschap opdoen.

• marielle, 04-07-2018

wifi

is er wifi bereik op je kamer?

• Tonny Principaal, 23-06-2018

Cocktails

Zijn er veel cocktails voor all in gasten of moet je cocktails betalen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand600 m, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats