Hotel Royal Belvedere

Hotel Royal Belvedere

405 reviews over Hotel Royal Belvedere in het Nederlands

Prima hotel, wel gehorig.

Ron
17-8-2018

Hotel uit 1973, is steeds verder uitgebreid. Erg massaal. Wij verbleven in de hoogbouw. Prima, airco, BVN TV, koelkastje en top bedden. De WiFi is gratis. Verbinding minder als veel gasten hier gebruik van maken. Het personeel is vriendelijk en werkt hard om het de gasten naar de zin te maken. Het ‘All inclusive’ eten in buffetvorm en is zeer uitgebreid. Dagelijks andere dingen, maar je kan ook elke dag patat eten. Eten is wel snel afgekoeld en het restaurant is een ongezellige eetzaal met veel herrie. Voldoende drankautomaten. De ligging van het hotel is recht tegenover partystrand ‘Star Beach’. Smal strand en bijna onmogelijk om hier een plaatsje te vinden. Bij de zwembaden lukt dit meestal wel. Gasten mogen ook gebruik maken van de faciliteiten van het Imperial hotel van de zelfde eigenaar.

De lange gangen in het hotel zijn luidruchtig. Veel huilende kinderen. Maar voor je rust kom je ook niet naar Chersonissos.

Fantatisch hotel

Jolanda Serna
11-8-2018

Het is een steengoed hotel voor zowel groot als klein. Het eten is in 1 woord geweldig ,De zwembaden zijn ook top, de kamers elke dag weer fris en schone handdoeken . De service is fantastisch. Animatie doet het leuk. Dit hotel is gewoon een dikke vette plus. Het enige minpuntje is de klim voor je boven bent maar er valt wel iets te zien zoals ezeltjes en andere beestjes. Ook kun je er halverwege iets drinken .Het lijkt een grote afstand maar is het niet. Alleen een klein beetje stijl. Maar ik zou zo terug gaan. Er word ook een shuttlebusje ingezet dat 3x per dag naar beneden rijd en 4 x per dag omhoog. Behalve in de avond.

Daphne de leeuw
13-7-2018

Wij zijn 9 dagen geweest de eerste keer komen zeker vaker terug het hotel is echt heel goed alleen het zwembad was wel koud eten was goed elke avond wel een leuke show en minidisco personeel was vriendelijk en animatie team was ook heel vriendelijk doen heel veel met de kinderen in de kindsclub en bij het zwembad word ook heel veel gedaan de kamers zien er ook goed uit wij hadden een familie suite in een bungalow wel veel trappen lopen wel heel mooi uitzicht boven op een berg

Groetjes daphne Astrid Johan de leeuw

Echt top

Johan de leeuw
13-7-2018

We zijn hier met zijn drieën geweest voor de 1e keer was echt heel gezellig we komen hier zeker nog een keer terug 9 dagen waren we hier animatie over dag en s.avonds gewoon top en eten ook prima zwembaden ook lekker groot complex ook .

Ook leuke winkels beneden en met het treintje mee geweest echt 9 dagen genoten.

Groetjes fam. de leeuw uit breda

Ein wahrer Traum

Jessica
13-7-2018

Wir waren 10 Tage in diesem wunderschönen Hotel mit unseren Kindern. Tolles Animationsteam, super Auswahl an Essen und viele Attraktionen .

Wir werden definitiv wieder kommen.

Prima vakantie!

Dominique
26-6-2018

De all inclusive formule is goed. Vooraf wat twijfel ivm de standaard zoals in Turkije gewend, maar de kwaliteit van het eten was zeer goed met redelijke variatie. Apart kinderbuffet was ook fijn!

Bij aankomst gratis upgrade naar grotere kamer op begane grond ivm de buggy en kleine kids. Elke dag schoonmaak en verschonen van de bedden! Om 10 uur bij het zwembad nog volop bedjes (in de schaduw) vrij dus geen handoekjes leggen. Heeft uiteraard ook te maken met de reisperiode (begin juni). Resort ligt in Chersonissos op loopafstand van starbeach en de boulevard met winkeltjes etc. Je moet hiervoor wel redelijk goed ter been zijn want het is best een klim weer naar boven, ook zeker met een buggy.

Airco was de eerste nacht kapot, volgende ochtend gemeld en 2 uur later was er een monteur die het weer gemaakt heeft.

Al met al super service, goed eten, leuke zwembaden voor de kids voor een niet al te dure prijs! Zeker een aanrader!

Fantastisch en voor herhaling vatbaar !

Robin
20-6-2018

Super hotel !!! Goed eten en drinken ! Er is een hoop te doen s,avonds. Gezellige bar en je loopt zo allerlei leuke plaatsjes in. Taxi is ook goedkoop. Wij gaan in Augustus weer.

mixt feelings

francois
13-6-2018

Eten goed,dranken bijna allemaal. verdund met water,kluisje betalen,handoeken borg en 1€ per dag huur.wil je s'middags een tas koffie in het restaurant na het eten ben je eraan voor de moeite alleen aan zwembad in kartonnen beker.lobbybar gaat pas om 17h open en het grote minpunt er word gerookt in de lobby,zeker bij minder weer echt storend,alleen al bij de ingang zit een persoon die auto's verhuurd die zorgt voor een walm van rook als je binnenkomt.veel plaats om te liggen op goede ligbedden.personeel over het algemeen vriendelijk.Zeer veel kleine kinderen en babys.Vele trappen.

Zeer goed hotel

Fred
25-5-2018

Zeer schone en goed onderhouden kamers.

Het eten en drinken is goed en zeer uitgebreid.

Nergens geen klagen over.

Zeer goed hotel

Wil
25-5-2018

Goed hotel met mooie kamers en supervriendelijk personeel.

Het all inclusive is zeer uitgebreid je kan de hele dag door eten en drinken.

Het hele personeel is erg vriendelijk naar de gasten toe.

Zeker een aarader.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Belvedere in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Belvedere scoort een 8.02 uit 10 op basis van 405 reviews.