Hotel Royal Belvedere

8,1

403 reviews over Hotel Royal Belvedere in het Nederlands

AN
5-11-2018

Er zijn vrij veel trappen. Mooie zwembaden. Het is er erg netjes. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

Prima voor een paar dagen

Y.
27-9-2018

Mooie ruime kamer met goede bedden. Schoonmaak is oké. Vanaf onze kamer was het ver lopen naar het zwembad/restaurants met veel trappen.

Ontbijt was goed, lunch en diner vonden wij niet lekker. Veel hetzelfde, veel varkensvlees (wij eten dit niet) en koud. Geen koffie/thee te krijgen na het diner. Dan moet je weer naar een andere bar. Er is geen mogelijkheid om flesje water te vullen om mee te nemen naar de kamer of naar het zwembad. Sommige drankjes moet je extra voor bijbetalen.

Zwembad erg koud!! We hebben bijna niet gezwommen omdat het zo koud was.

Levendige omgeving met een supermarkt in de buurt. (Ook in het hotel is een supermarkt). Strand is ook dichtbij. Er gaat een shuttle busje, maar het is ook goed te lopen. (Een heuvel af). Het strand zelf stelt niet veel voor.

Gezellig maar het eten is zeer slecht v kwaliteit

Tom van der Wijden
26-9-2018

Mooi hotel wel wat veroudert.

Goede service .

Eten was echt helemaal slecht.

Ontbijt was goed maar lunch en diner zeer slecht kwaliteit

Zwembad met te koud water.

Geen 4 sterren,

Wel leuke vakantie op prachtige lokatie.

Leuk animatieteam met de hele dag door activiteiten.

Super! Echt vakantie

Laura Roosenboom
19-9-2018

Hotel is heel erg goed.

Mooie nette kamers, ruim en redelijk schoon. Bedden zijn boxsprings.

Eten is voortreffelijk, veel variatie, warm en genoeg keuze de gehele dag.

Ligging is goed aan het einde van de winkelstraat bij starbeach, dus geen rumoer maar snel in het centrum, bushalte bij ingang.

Voldoende ligbedjes aan de zwembaden, zwembaden wel koud.

Je mag twee keer reserveren bij een intern restaurant Italiaans en Grieks. Grieks viel tegen maar de Italiaan daar in tegen was perfect. Volop animatie, de gehele dag door.

Personeel vriendelijk, behalve bij de receptie wat chagrijnig en ongeorganiseerd.

Minder aan te raden voor;

- mensen die slecht ter been zijn (veel trappen lopen tegen de berg omhoog),

- mensen die van het strand houden (is niet echt noemenswaardig en net te ver)

Er zijn wel betere hotels voor deze prijs

Netten
5-9-2018

Heel groot hotel slechte all-in formule overdag alleen drinken bij het zwembad.

Voor veel drankjes moest je bij betalen en na het avondeten kon je in het restaurant geen koffie krijgen moest je voor naar de lobby.

Weinig animatie hotel ligt ook op een berg en je moest dus telkens een hele klim maken.

Hotel is erg gehorig.

Eten is vaak hetzelfde en koud.

Prijs kwaliteit vind ik het een prijzig hotel.

Ik zou hier niet meer voor kiezen

Prima hotel, wel gehorig.

Ron
17-8-2018

Hotel uit 1973, is steeds verder uitgebreid. Erg massaal. Wij verbleven in de hoogbouw. Prima, airco, BVN TV, koelkastje en top bedden. De WiFi is gratis. Verbinding minder als veel gasten hier gebruik van maken. Het personeel is vriendelijk en werkt hard om het de gasten naar de zin te maken. Het ‘All inclusive’ eten in buffetvorm en is zeer uitgebreid. Dagelijks andere dingen, maar je kan ook elke dag patat eten. Eten is wel snel afgekoeld en het restaurant is een ongezellige eetzaal met veel herrie. Voldoende drankautomaten. De ligging van het hotel is recht tegenover partystrand ‘Star Beach’. Smal strand en bijna onmogelijk om hier een plaatsje te vinden. Bij de zwembaden lukt dit meestal wel. Gasten mogen ook gebruik maken van de faciliteiten van het Imperial hotel van de zelfde eigenaar.

De lange gangen in het hotel zijn luidruchtig. Veel huilende kinderen. Maar voor je rust kom je ook niet naar Chersonissos.

Fantatisch hotel

Jolanda Serna
11-8-2018

Het is een steengoed hotel voor zowel groot als klein. Het eten is in 1 woord geweldig ,De zwembaden zijn ook top, de kamers elke dag weer fris en schone handdoeken . De service is fantastisch. Animatie doet het leuk. Dit hotel is gewoon een dikke vette plus. Het enige minpuntje is de klim voor je boven bent maar er valt wel iets te zien zoals ezeltjes en andere beestjes. Ook kun je er halverwege iets drinken .Het lijkt een grote afstand maar is het niet. Alleen een klein beetje stijl. Maar ik zou zo terug gaan. Er word ook een shuttlebusje ingezet dat 3x per dag naar beneden rijd en 4 x per dag omhoog. Behalve in de avond.

Daphne de leeuw
13-7-2018

Wij zijn 9 dagen geweest de eerste keer komen zeker vaker terug het hotel is echt heel goed alleen het zwembad was wel koud eten was goed elke avond wel een leuke show en minidisco personeel was vriendelijk en animatie team was ook heel vriendelijk doen heel veel met de kinderen in de kindsclub en bij het zwembad word ook heel veel gedaan de kamers zien er ook goed uit wij hadden een familie suite in een bungalow wel veel trappen lopen wel heel mooi uitzicht boven op een berg

Groetjes daphne Astrid Johan de leeuw

Echt top

Johan de leeuw
13-7-2018

We zijn hier met zijn drieën geweest voor de 1e keer was echt heel gezellig we komen hier zeker nog een keer terug 9 dagen waren we hier animatie over dag en s.avonds gewoon top en eten ook prima zwembaden ook lekker groot complex ook .

Ook leuke winkels beneden en met het treintje mee geweest echt 9 dagen genoten.

Groetjes fam. de leeuw uit breda

Prima vakantie!

Dominique
26-6-2018

De all inclusive formule is goed. Vooraf wat twijfel ivm de standaard zoals in Turkije gewend, maar de kwaliteit van het eten was zeer goed met redelijke variatie. Apart kinderbuffet was ook fijn!

Bij aankomst gratis upgrade naar grotere kamer op begane grond ivm de buggy en kleine kids. Elke dag schoonmaak en verschonen van de bedden! Om 10 uur bij het zwembad nog volop bedjes (in de schaduw) vrij dus geen handoekjes leggen. Heeft uiteraard ook te maken met de reisperiode (begin juni). Resort ligt in Chersonissos op loopafstand van starbeach en de boulevard met winkeltjes etc. Je moet hiervoor wel redelijk goed ter been zijn want het is best een klim weer naar boven, ook zeker met een buggy.

Airco was de eerste nacht kapot, volgende ochtend gemeld en 2 uur later was er een monteur die het weer gemaakt heeft.

Al met al super service, goed eten, leuke zwembaden voor de kids voor een niet al te dure prijs! Zeker een aanrader!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Belvedere in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.