Hotel Royal Belvedere ****

7,9

389 reviews over Hotel Royal Belvedere in het Nederlands

Heel gezellig

Miranda, 11-2-2018

Wij zaten in een bijgebouw (voordeelkamer) dat was prima vrij uitzicht op zee was wel wat ver maar toch. Netjes onderhouden elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Wij waren wat vroeg in get seizoen (10 mei) zwembad was erg koud. Animatie was nog niet aan elkaar gewend was een nieuwe groep maar deden zeker hun best om iets leuks neer te zetten. De nuutenvar was erg gezellig , soms kon je verzoekjes aanvragen van Nederlands tot Russisch , het personeel met name de barvrouw Cleo was erg vriendelijk. Helaas lag het op een berg dus wilde je naar het centrum was dit een aardige trippel op en neer. Wel aan te lopen de winkelstraat. Daar kwamen we regelmatig bij My Home café zeker om de heerlijke frikandellen speciaal ,

Vriendelijke eigenaar. 😉

Nooit meer!

Tessa, 16-10-2017

Erg onvriendelijk en te weinig personeel. Heel groot hotel op een berg gelegen dus je moet steeds heel veel trappen lopen. Tijdens ons verblijf werd er een personeelsfeest in de lounge georganiseerd met muziek enz. terwijl de gasten er gewoon rond liepen. Het zag er erg gezellig uit, jammer dat ze dat ook niet voor de gasten doen. Wij moesten het de hele week met het erg slechte entertainment team doen. Het zwembad was niet beveiligd dmv een hek, en elke avond was er kinderdisco, dit gaat een keer heel erg fout (of misschien is dat al eens gebeurt) Voor de rest valt er weinig te beleven. De gemeenschappelijke ruimtes zijn erg ongezellig en er wordt gerookt.

Het eten wordt koud opgedient,

de koude patat ligt al in zakjes klaar.

Desondanks hebben we een erg leuke vakantie gehad maar ons zien ze daar niet meer terug!

Perfect

joyce, 15-10-2017

Eten kamer nwe gedeelte. Was top! Medewerkers waren aardig.

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Belvedere voor je op een rij gezet:

Geweldige leuke vakantie met kleine kinderen

Rianne, 14-9-2017

Hotelkamer was netjes en schoon. Eten was een brede keuze, voor ieder wat wils. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Kinderen 8jaar en 6 jaar hebben zich goed vermaakt door het animatieteam in de avonden. Genoeg te doen voor kinderen. Dorpje vlak bij en starbeach( wel betalen voor de waterglijbanen,zitplaatsen en parasols). Geen aandringerige cultuur. Piratenboot wat op hotel aangeboden was wat minder. Werd ons dingen beloofd wat uit eindelijk niet gebeurt was en heel druk op de boot, konden soms niet zitten dan is staan met kinderen een lange tocht.

Verder top vakantie gehad.

Eerste indruk van het hotel was goed...tot we op m

Jacqueline, 1-9-2017

De eerste 4-5 dagen vonden we het eten best goed, er was een redelijk ruime keuze, erna vonden we het toch wel veel hetzelfde. Miste vooral gyros, wat er op een bepaald moment wel was, maar leek van hele kip gemaakt inclusief het vel, dus veel vet. Stokjes vlees met veel harde brokken.

We wisten dat het anders zou zijn dan onze vakanties in Turkije maar vergeleken met andere vakanties in Griekenland met uit eten in restaurantjes is ook het verschil groot. We zijn de laatste paar dagen dan ook uit eten geweest...feest!

De kamer, klein....het 2 persoonsbed naast een 1 persoons (je kon er net langslopen) en direct ernaast een ruimte met 2x1p bed. Badkamer oud, wat schimmel langs de badrand en een douchegordijntje die niet schoon was en aan een armoedige rail hing.

Ik vind Griekse wijn niet de lekkerste, de cocktails redelijk maar beperkt en de frisdrank waterig of met bijsmaak.

Zwembaden ruim en lekker diep (er is wel een prachtig kindergedeelte!) Grote bad met animatie hing een putlucht

Super hotel, mooie schone kamers, aanrader!

Lucia, 30-8-2017

Strand klein stukje wandelen, alles in directe omgeving, super eiland

Super !

Cathy, 30-8-2017

We waren hier voor de 2de keer en het beviel ons weer prima. We kregen mooie nieuwe kamers. Het eten was goed . Mooie zwembaden, vriendelijk personeel. Veel klimrek maar dat wisten we van te voren.

Goede vakantie

Peti, 23-8-2017

Royal Belvedere is een prima hotel. Het is groot, en op sommige momenten merk je dat ook. Tijdens piekmomenten in de avond is de eetzaal heel vol. Ook het zwembad (50 meter bad zout water) is vol, en er wordt een sport van gemaakt om de beste bedjes aan het zwembad al te bezetten zo vroeg mogelijk in de ochtend...(handdoekje leggen).

Wij vonden de animatie in de avond minder, maar als je van playback en nagespeelde disney musicals houdt, kom je goed aan je trekken. Het eten is redelijk, wat weinig variatie, maar zeker keus genoeg. Je kunt de hele dag eten, van pizza tot friet (slap) en tosti.

Wij hadden een nieuwe kamer, die was prima en werd iedere dag schoongemaakt. Het hotel ligt ver genoeg van het uitgaanscentrum van Chersonissos. Als je een auto huurt kun je veel van het eiland zien. Het openbaar vervoer is ook prima, de bus rijdt ieder half uur.

Al met al een prima hotel,alleen vanweg de grootte van het hotel zouden wij de volgende keer een kleiner hotel kiezen.

Goede prijs kwawilteit verhouding

Echtpaar met zoon 16 jaar, 10-8-2017

We hadden een prachtige kamer met zeezicht gekregen, terwijl wij deze niet geboekt hadden. Kamer zag er netjes uit en de bedden waren goed. Drie mooie zwembaden op het complex. Hou er rekening mee dat het hotel hoger ligt, en dat je wel flink moet klimmen. Het eten was goed, maar de eetzaal vonden wij niet gezellig ingericht en kwam over als een "vreetschuur", daarom hebben wij buiten op het terras gegeten. Het buitenterras was gezellig. Wij vonden dat er wel een tekort aan personeel was. Dit merkte je bij de snackbar, waar heel veel rommel lag en de tafeltjes op de terrassen niet werd schoongemaakt. Animatie matig, hebben wel eens beter gezien. Deze is voornamelijk op kinderen gericht. De klantvriendelijkheid van het personeel was deels goed. Tegenover de hoofdingang ligt het bekende "Star Beach", dit was zeker voor onze zoon van 16 jaar erg leuk.

Leuk Familiehotel

Fam. Van Nuffel, 31-7-2017

Wij genoten met onze 2 kinderen van 5 en 7 jaar van een toffe vakantie in Royal Belvedere. Onze kamer was klein en licht verouderd, maar proper en verzorgd. Het personeel was (kind)vriendelijk en een probleem werd direct opgelost (ons elektriciteit werkte niet meer en binnen 15 minuten was er iemand om dit te repareren). Wij vertrokken laat terug en konden dan nog gebruik maken van een kamer om rustig te douchen. De kinderzwembaden vonden wij zeer goed, ook handig dat je aan het zwembad kon lunchen. Wel vroeg opstaan om handdoek te leggen als je een goed plaatsje wou. Het eten was lekker en er was voldoende variatie, het was ook warm genoeg maar weinig 'speciale extraatjes'. Het drinken vonden wij iets minder, nogal waterig. De inbegrepen cocktails hebben wel gesmaakt. De animatie vonden wij top, onze kinderen gingen niet naar de Nederlandstalige touroperator club (hadden er geen zin in) maar genoten wel van de minidisco en mooie shows! De touroperator-uitstap naar Spinalonga was leuk maar wij vonden het wel duur voor wat het inhield. Kortom, wij hadden een geslaagde vakantie in Royal Belvedere!

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Belvedere voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Belvedere in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Belvedere scoort een 7.92 uit 10 op basis van 395 reviews.